XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.262
Dat je de dag na zo'n training nog wil hardlopen..

Sterkte training Rob!

Flink zweten met een hoge hartslag, dat is trainen zoals het hoort! :thumbs:

Hehehe, tja, dat lopen, ik doe dat echt wel graag, en kan er best wel van genieten.
Ik zou nog eerder kiezen om mijn squatten te laten vallen dan mijn lopen :o

Flink zweten is nooit een probleem ;) Die hoge hartslag komt mede door de cafeïne/efedrine.
Maarja, gewoon wat voorzichtig zijn dus

Is er geen ruimte voor "krimp" Rob..? :roflol:

Niks meer geworden met die "headhunter"..? :D

Succes Junkyboy! :thumb:

Er is nooit ruimte voor krimp Hum :p Zeker niet als je een beetje buik hebt, dan lijkt zelfs de grootste lul nog klein :roflol:

Nah, begin april zit ik weer samen met dat heerschap. Dus nog even geduld weer. Ben eigenlijk toch wel benieuwd.
Een paar 100 euro per maand extra zou welgekomen zijn nu met een kleintje op komst.

Nee man, die krijgt het al benauwd als ze een spuit ziet :p

Maandag en donderdag? Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedacht, maar op aanraden van... Heb ik
maar gekozen om te beginnen met een lage dosis. Toch maar hoger dan? En nah, die T3 vond ik maar
niets. Deed imo niets voor me. En tja, die Sopharma clen vond ik niet en andere wil ik niet meer.

tja je moet het zelf weten weet je, 300mg e5d stelt jack shit voor mijn inziens. Als je toch kuurt doe het dan goed, je zet die spuit er toch al in dus dan maar fatsoenlijk kuren. Of je moet die test erbij zetten enkel om spierverlies in de cut tegen te gaan, dan is het een ander verhaal....

Hoe hoog ging jij met die clen toen d'r tijd? En 2 weken on 2 weken off?

• #7.264
tja je moet het zelf weten weet je, 300mg e5d stelt jack shit voor mijn inziens. Als je toch kuurt doe het dan goed, je zet die spuit er toch al in dus dan maar fatsoenlijk kuren. Of je moet die test erbij zetten enkel om spierverlies in de cut tegen te gaan, dan is het een ander verhaal....

Hoe hoog ging jij met die clen toen d'r tijd? En 2 weken on 2 weken off?

Mmm ... op maandag en donderdag dus ... ik was toch van plan aankomende maandag te zetten, dus neem ik vanaf
nu ook de donderdag mee. Orgineel plan was dus wel om niet echt massa aan te zetten, ik wil gewoon mijn massa
bewaren en misschien een ietsiepietsie extra krijgen. Het plan was doordat ik test gebruik en low kcal sta icm veel
cardio, mijn vetreserves zouden aangesproken worden ter verbranding en door de hogere eiwitsynthese, mijn eiwitten
voor opbouw van een beetje extra massa. Nu ja, als ik nieuwe kleren nodig heb, kom ik bij jou verhaal halen :roflol:

Ik ging tot 120mcg met die Sopharma's en dat voelde super. Met die ug ben ik toch 150mcg gegaan en tieves wat
voelde ik me daar vaag van. Ik bouwde per 3 a 4 dagen een half tabje op. Afhankelijk van hoe ik me voelde. Tot ik op
max dosis zat. Dan schakelde ik gewoon over naar een fatburner voor een weekje ofzo en dan begon ik opnieuw.
Schijnbaar kan je je clen het best doseren adhv je lichaamstemperatuur. Maar het fijne weet ik daar ook niet van.

Laatst bewerkt:
ben het wel eens met loo, als je dan toch aan het kuren ben kun je het beter goed doen.

• #7.266
ben het wel eens met loo, als je dan toch aan het kuren ben kun je het beter goed doen.

Hehehe ... wat een gekte ... ik wou eigenlijk gewoon een pot NOxplode hebben ...
Ga ik over naar een lage dosis test ... en nu zit ik al op een hogere dosis test ... :roflol:
Allrighty then, 600 per week zal het worden ... anders had ik toch nog wat overschot :D

Hehehe ... wat een gekte ... ik wou eigenlijk gewoon een pot NOxplode hebben ...
Ga ik over naar een lage dosis test ... en nu zit ik al op een hogere dosis test ... :roflol:
Allrighty then, 600 per week zal het worden ... anders had ik toch nog wat overschot :D

ja, niet goed kuren is net zoiets als 2 biertjes drinken terwijl er een krat voor je staat :)

• #7.268
blijf je drinken tijdens je kuur dan?

• #7.270
blijf je drinken tijdens je kuur dan?

Kort geantwoord? Ja!

Eens per week drink en eet ik naar believen. Gisteren was dat een grote friet
met een steak en pepersaus ... gevolgd door 3 kasteelbiertjes. En dat was het
dan weer tot volgende week zaterdag. Zoals ik al zei, alles blijft zoals het was
qua voeding & de rest.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Wat en pokke druk weekend is dit seg. Gisteren heel de dag rond gelopen met de ouders
op zoek naar babyspullen. Eindhoven -> Baby Dump was the place to be. Helaas hadden
ze alles gewijzigd qua verkeer waardoor het zelfs met gps enkele keren fout rijden was.

Van 10 tot 19u dus niet thuis geweest. Helaas mijn cardio tijd gemist :( Ach ja, volgende
week haal ik dat dan wel in.

gelijk he je rob
we moeten ook een beetje blijven leven
tijdens ons bestaan als volgelingen van het yzer

Een stukje super goede muziek voor mijn ijzerbroeder(s)

Slave the iron, don't let the iron slave You! ;)

http://vimeo.com/2539741

• #7.274
:D

Ok jongens, status update:

Vanmorgen 2de inject gehad. Rechter Quad. Ging super vlotjes allemaal. Ik zit wel nog te twijfelen ivm
Loo zijn idee om te verhogen. Ik zit nu op 450mg per week gemiddeld. En dat is normaal toch de
standaard dosis voor een eerste. Verhogen naar 600 lijkt me voor meer sides te gaan zorgen en gaat
mijn gewicht misschien te zeer omhoog. En daar zit ik echt niet op te wachten. What to do, what to do.

Ben van het weekend trouwens ook begonnen met Animal Cuts icm efedrine. Ik moet zeggen, die
Animal Cuts, die heeft een nieuwe samenstelling en die kapt er aardig in. Rug voelt al heel de tijd
klammig :p Hij is trouwens ook verrijkt met Hoodia. Dus mijn eetlust staat op dit moment ver onder
0. Wat wel handig gaat zijn eens die test begint in te kicken.

EDIT: oh ja, zaterdag op de weegschaal gesprongen en die gaf 101,2 aan. Dus net een half kilo'tje
kwijt geraakt afgelopen week. Het gaat volgens plan dus. Ik begin het al te merken aan mijn broek
en riem. Waist krimpt, en ik lijk al wat steviger te worden.

Laatst bewerkt:
:D

Ben van het weekend trouwens ook begonnen met Animal Cuts icm efedrine. Ik moet zeggen, die
Animal Cuts, die heeft een nieuwe samenstelling en die kapt er aardig in. Rug voelt al heel de tijd
klammig :p Hij is trouwens ook verrijkt met Hoodia. Dus mijn eetlust staat op dit moment ver onder
0. Wat wel handig gaat zijn eens die test begint in te kicken.

Heb me pas ook Animal Cuts aangeschaft.
Is het af te raden om dit later op de avond te nemen (omdat je dan misschien niet kan slapen)?

• #7.276
Heb me pas ook Animal Cuts aangeschaft.
Is het af te raden om dit later op de avond te nemen (omdat je dan misschien niet kan slapen)?

Zou ik niet doen nee :p Als je kijkt bij de ingrediënten zie je ergens iets staan van een energy complex
van 750mg ... daar stuiter je aardig van :D Ofwel moet je die gewoon eruit laten ... kan je ook.

Ps:
Je moet wel opletten, want de labels op het net en in de webshops, zijn nog steeds de oude labels.

Laatst bewerkt:
vraag me af of rob de gewichten die hij gebruikt nog kan posten als de test inkicked , hoeveel cijfers mag je gebruiken in 1 post? :)

• #7.278
vraag me af of rob de gewichten die hij gebruikt nog kan posten als de test inkicked , hoeveel cijfers mag je gebruiken in 1 post? :)

:roflol: zo een vaart zal het wel niet lopen :roflol:

maar misschien toch best even wat plates van 20kg gaan bijbestellen :D

tjees Rob...even je log niet bezocht en de spuit zit er al in :P

ik hoop dat het z'n vruchten gaat afwerpen. ben erg benieuwd in ieder geval... trainingen zullen flink impressive worden denk ik!

• #7.280
zo, training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 8 ok hrs
Food: 2000kcal
Health: 100%
Mentality: reloaded from the weekend :p
Temp in Gym: 4°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP & Allerhande Raises: 20x

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 87min (start @ 15u00)
Polardata: 131avg - 176max - 915kcal
Comments: liep wel lekker vandaag. Het is nog net een beetje zoeken naar de juiste houding voor die
inclined laterals maar voor de rest, schouders gingen aardig branden. Traps net zo zeer. Hoopte wel nog
op een paar doubles op mijn mp op het laatst, maarja, op = op. Voor de rest niets noemenswaardig te melden.

CardioComments: ik vrees een beetje voor overtrainde benen. Ik geraak niet meer vooruit
met mijn lopen gewoon.

CutComments: gisteren bij het wekelijkse bezoek aan de schoonouders een beetje teveel
spaghetti bolognaise gegeten :o Maar, voor de rest, nog steeds lekker volgens plan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven