- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je na zo'n training alsnog 77,5kg kan pressen man... diep respect
Flink calorieen verbrand ook trouwens, je houd ongeveer 1000kcals over voor je BMR en dagelijkse bezigheden
Naja, ik vertrouw erop dat je weet wat je doet!![]()

Kan ik misschien eens cutten op 'normalere' kcal nummers.Rob onbeschoft monster dat jij er bent !je blijft sterk ondanks die eeuwige cut

nice man maar waarom begin je nou nooit met die MP?

Charles Poliquin zei:. Break Plateaus with Doublé TrainingDoublé is a French term that means to do something twice. I learned it from Pierre Roy, who’s probably Canada’s best weightlifting coach. Basically it involves doing the same exercise twice in the same workout. Whatever lift you want to improve, you do it twice. So for example if your squat is weak, you squat at the beginning of a workout, then you squat again at the end. It’s a great plateau buster that can work for strength specialization or hypertrophy specialization. Let’s say you have shitty calves. You can do ten sets of calves at the beginning of the workout, then train chest and back, then do ten sets of calves at the end
weet precies wat je bedoeld met overtrainde benen rob , mijn cardio lijd er ook echt onder
heerlijke training rob
met al iso laterals moet je de schouderlijnen denk ik wel goed kunnen zien
Amrap - kon ik effe niet plaatsen - het kwam mij wel bekend voor
lekker he die cardio erachteraan

Merk gewoon dat het slechter en
het is ook zwaar om het na de kracht-training te doen
ik heb ooit eens wat gelezen van bill philips - fitnessgoeroe
die gaat uit van ub/lb cardio
bijv ub/cardio/lb/cardio/ub/cardio en dan zondag rust
en dan begin je weer opnieuw
vind ik wel wat hebben , maar alleen het idee om 5 of 6 x te trainen staat me tegen
het gaat je op den duur tegenstaan denk ik
Tja, ik ben nu ook 6 dagen van de 7 in de weer ... maar idd, zoals je al aangaf
ook met dagen dat ik cardio doe, maar geen KT. En dat maakt idd een wereld van
verschil hoor. Ivm herstel, prestaties etc ...
ik vind 4 dagen in de sportschool wel genoeg
maar ik wil cardio na mijn trainingen doen dus 4x per week
en dan ook nog eens 20 min , tja dan ben ik wel wat langer bezig
maar die drie dagen rust heb ik echt nodig

Was het maar waar ... bedoeling is Hummer dat ik nu goed uitkom gewoon. Met een redelijk BF.Dan zal het vanaf september beter met je gaan Rob.Thanks ... ben benieuwd naar de komende weken
Was het maar waar ... bedoeling is Hummer dat ik nu goed uitkom gewoon. Met een redelijk BF.
Vrees een beetje voor tijdsgebrek na september. Dus extra cardio sessies om te cutten gaat dan
helemaal niet meer. Alle tijd wat ik dan heb, steek ik in mijn KT.

Dan zal het vanaf september beter met je gaan Rob.
Je wilt twee nagenoeg onverenigbare dingen imo.
En je doet het aardig, maar ik vrees er voor maat.
"Gewoon" goed eten, en lekker hard en zwaar trainen, dan gaat Rob het beste vooruit denk ik.
En nu met je ondersteuning heb ik er helemaal vertrouwen in dat je geen (of toch iig niet zo veel) cardio nodig hebt.
Heb geen vrees Rob, deze zomer moet je de vrouwen van je af slaan.
Ripped to the bone, en een baby'tje om mee te pronken!
De chicks zullen deze zomer nog nooit zo droog hebben gestaan vanwege het vochtverlies dat ze hebbben geleden als ze je zien lopen hebbben!
Of wanneer komt jullie kleintje eigenlijk...?
Toch niet net na de zomer éh..?
Dat zou jammer zijn...
---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------
Oh wacht even...
Die kleine komt natuurlijk in september!
Soms ben ik toch zo enorm dom éh...
---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------
Is het in september eigenlijk nog zomer...?
---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------
Misschien drink ik niet genoeg...?
M'n hersens zijnverdroogt denk ik...
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------
Gelukkig ben ik mijn schoonheid nog niet kwijt!
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------
Ik heb het idee dat ik doordraaf...
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------
Sorry Rob...![]()
wat een post