Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is waar Rob haha
Kom maar op met die zon... heerlijk![]()
Even de getuned chickies checken lopen 

hehe ik zie zo al die cardio en zat te denken... wat zouden mensen doen als ze een beest van 103 kilo met 10km/pu op zich af zien rennen?
Zeker als het ouwe wijven regent
Krapjes en basic ... maar ach, ik kan me amuseren
Ooit gaat die tussenmuur er nog uit en zet ik mij een legpress en een beter cardio toestel.
)Alles wordt beter zodra het zonneke wat meer gaat schijnen en het weer wat warmer wordt![]()

Ik word er ook helemaal vrolijk van, de laatste dagen pak ik weer lekker vaak de fiets..heerlijk...muziekje op...zonnetje in het gezicht...mondhoeken omhoog en fietsen maar
naar de sportschool 
Ahh dat is nice!!
Meer ruimte...betere cardio apparaat schilt ook een hoop om je motivatie hoog te houden (al heb jij daar niet zo'n last van...je bent net zo gedisciplineerd)

Echt héIk word er ook helemaal vrolijk van, de laatste dagen pak ik weer lekker vaak de fiets..heerlijk...muziekje op...zonnetje in het gezicht...mondhoeken omhoog en fietsen maar
naar de sportschool
![]()

Ja, en zo'n legpress, daar droom ik al even van hoor.![]()
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p310_Powertec-Compact-Leg-Sled.html
En dan nog een semi prof crosstrainer met een shitload aan Heart Rate Controled functions
Jaja, nu enkel nog wat warmer worden. Dat ik in de short kan gaan lopen ipv 3 lagen kleding en nog een regenjasje
Tja, vroeger dacht ik dat ik mij voldoende oplaadde tijdens de weekend, maar tegenwoordig doe ik dat
ook niet meer. Enkel op zaterdag gaat er nog wat in, dus ik weet het ook niet. Volgens mij is mijn
lichaam gewoon super zuinig.
...nog maar even en voor je het weet is die muur weg en staat daar een mooie POWERTEC LEG PRESS
Maar jij...met 3 lagen aan ÉN nog een regenjasje ...haha mafkees, krijg je het daar niet benauwd van haha. Lekkere sauna dan
.
haha, ach ja...als dit voor jou werkt...en jij er tevree mee ben --> dan ben ik dat ook

Je droom is dan bijna werkelijkheid...nog maar even en voor je het weet is die muur weg en staat daar een mooie POWERTEC LEG PRESS
![]()
![]()
Ja heerlijk is dat hé, als ik ga fietsen...dan ben ik niet super warm aangekleed (nee geen shorts..gewoon lang), maar word ik nu gelukkig wel warm. Toen het echt echt koud was brrr nee toen kreeg ik meteen last van mijn beenspieren (te dunne broek nog) waardoor ik het even achterwege heb gelatenMaar jij...met 3 lagen aan ÉN nog een regenjasje ...haha mafkees, krijg je het daar niet benauwd van haha. Lekkere sauna dan
.
Je lichaam is nogal zuinig jahaha, ach ja...als dit voor jou werkt...en jij er tevree mee ben --> dan ben ik dat ook
![]()
Trainze vandaag...en fijne dag![]()

(zeggen ze).
. Je hebt al wat leuke dingen daar in je huisje...o.a. een jacuzzi die ik graag ook zou willen hahaha
. Ach ja...ik moet overal nog voor sparen, zelfs nog voor een homegym
.
CiaoCiao
Rob is (net als jijzelf trouwens) een "genetisch gemanipuleerd" monster.

Rob is (net als jijzelf trouwens) een "genetisch gemanipuleerd" monster.![]()
kracht lukt nog wel, geen probleem, maar de reps blijven soms wel achter 
JAAAA, vrouwtjes in schaarse kledingAlles wordt beter zodra het zonneke wat meer gaat schijnen en het weer wat warmer wordt![]()

Hoe kouder je hebt, hoe meer moeite je lichaam moet doen om het warm te houden, hoe meer kcal je verbrand!

Yeah. Dames in veel leukere kleding, mezelf weer met m`n kratje bier naar het zwembad slepen, maar bovenal: Hardlopen!Alles wordt beter zodra het zonneke wat meer gaat schijnen en het weer wat warmer wordt![]()
) en ga lekker buiten lopen als 't iets warmer begint te worden