MuscleMeat

Robke's trainingslog

Inderdaad, laat de zomer maar komen! :cool:

hehe ik zie zo al die cardio en zat te denken... wat zouden mensen doen als ze een beest van 103 kilo met 10km/pu op zich af zien rennen?

Nog behoorlijk wat kracht op maar 2000 cal!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.325
Dat is waar Rob haha
Kom maar op met die zon... heerlijk :D

Inderdaad, laat de zomer maar komen! :cool:

Terug naar de Finse Piste dan :p Even de getuned chickies checken lopen :D

Waar heb je dat nog gevonden :roflol:

hehe ik zie zo al die cardio en zat te denken... wat zouden mensen doen als ze een beest van 103 kilo met 10km/pu op zich af zien rennen?

whehehe ... heb ik me ook al vaak afgevraagd eigenlijk :p Zeker als het ouwe wijven regent
en mijn gezicht boekdelen spreekt :roflol:

thanks bro'

Krapjes en basic ... maar ach, ik kan me amuseren :p

Ooit gaat die tussenmuur er nog uit en zet ik mij een legpress en een beter cardio toestel.

Ahh dat is nice!!
Meer ruimte...betere cardio apparaat schilt ook een hoop om je motivatie hoog te houden (al heb jij daar niet zo'n last van...je bent net zo gedisciplineerd :P)

Alles wordt beter zodra het zonneke wat meer gaat schijnen en het weer wat warmer wordt :D

Echt hé :D:D Ik word er ook helemaal vrolijk van, de laatste dagen pak ik weer lekker vaak de fiets..heerlijk...muziekje op...zonnetje in het gezicht...mondhoeken omhoog en fietsen maar :D naar de sportschool :thumbs:

Ja hé...hoe doet ie het toch ;)

• #7.327
Ahh dat is nice!!
Meer ruimte...betere cardio apparaat schilt ook een hoop om je motivatie hoog te houden (al heb jij daar niet zo'n last van...je bent net zo gedisciplineerd :P)

Ja, en zo'n legpress, daar droom ik al even van hoor. :(

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p310_Powertec-Compact-Leg-Sled.html

En dan nog een semi prof crosstrainer met een shitload aan Heart Rate Controled functions :D

Echt hé :D:D Ik word er ook helemaal vrolijk van, de laatste dagen pak ik weer lekker vaak de fiets..heerlijk...muziekje op...zonnetje in het gezicht...mondhoeken omhoog en fietsen maar :D naar de sportschool :thumbs:

Jaja, nu enkel nog wat warmer worden. Dat ik in de short kan gaan lopen ipv 3 lagen kleding en nog een regenjasje :p

Ja hé...hoe doet ie het toch ;)

Tja, vroeger dacht ik dat ik mij voldoende oplaadde tijdens de weekend, maar tegenwoordig doe ik dat
ook niet meer. Enkel op zaterdag gaat er nog wat in, dus ik weet het ook niet. Volgens mij is mijn
lichaam gewoon super zuinig.

Ja, en zo'n legpress, daar droom ik al even van hoor. :(
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p310_Powertec-Compact-Leg-Sled.html

En dan nog een semi prof crosstrainer met een shitload aan Heart Rate Controled functions :D

Jaja, nu enkel nog wat warmer worden. Dat ik in de short kan gaan lopen ipv 3 lagen kleding en nog een regenjasje :p

Tja, vroeger dacht ik dat ik mij voldoende oplaadde tijdens de weekend, maar tegenwoordig doe ik dat
ook niet meer. Enkel op zaterdag gaat er nog wat in, dus ik weet het ook niet. Volgens mij is mijn
lichaam gewoon super zuinig.

Je droom is dan bijna werkelijkheid ;)...nog maar even en voor je het weet is die muur weg en staat daar een mooie POWERTEC LEG PRESS :woot: ;)

Ja heerlijk is dat hé, als ik ga fietsen...dan ben ik niet super warm aangekleed (nee geen shorts..gewoon lang), maar word ik nu gelukkig wel warm. Toen het echt echt koud was brrr nee toen kreeg ik meteen last van mijn beenspieren (te dunne broek nog) waardoor ik het even achterwege heb gelaten :o Maar jij...met 3 lagen aan ÉN nog een regenjasje ...haha mafkees, krijg je het daar niet benauwd van haha. Lekkere sauna dan ;).

Je lichaam is nogal zuinig ja :o haha, ach ja...als dit voor jou werkt...en jij er tevree mee ben --> dan ben ik dat ook :cool: ;)

Trainze vandaag...en fijne dag :)

• #7.329
Je droom is dan bijna werkelijkheid ;)...nog maar even en voor je het weet is die muur weg en staat daar een mooie POWERTEC LEG PRESS :woot: ;)

Ja heerlijk is dat hé, als ik ga fietsen...dan ben ik niet super warm aangekleed (nee geen shorts..gewoon lang), maar word ik nu gelukkig wel warm. Toen het echt echt koud was brrr nee toen kreeg ik meteen last van mijn beenspieren (te dunne broek nog) waardoor ik het even achterwege heb gelaten :o Maar jij...met 3 lagen aan ÉN nog een regenjasje ...haha mafkees, krijg je het daar niet benauwd van haha. Lekkere sauna dan ;).

Je lichaam is nogal zuinig ja :o haha, ach ja...als dit voor jou werkt...en jij er tevree mee ben --> dan ben ik dat ook :cool: ;)

Trainze vandaag...en fijne dag :)

Nou, die uitbreiding duurt toch nog wel een jaartje hoor. We moeten eerst nog een kleiner tuinhuis
erachter bouwen en dan kan die tussenmuur weg.

Haha, tja, als ik koud krijg als ik aan het lopen ben, gaat het helemaal niet meer. Heb ik afgelopen
maandag nog gemerkt. Toen dacht ik in enkel een jogging te gaan lopen ipv mijn loopbroek + lange
short. De koude lucht is al erg, maar eens je benen ook koud blijven, is het uit met het verhaaltje.

Zuinig lichaam = cheap shoppen qua food :p

Have fun today girl :kiss:

Laatst bewerkt:
Ja... daar heb je zeker gelijk in... wat betreft cheap shoppen qua food... ik zit dan misschien op 2000kcal... maar eet glutenvrij + koop veel natuurlijke/biologische producten... veel geld gaat dan ook op aan "lekker" eten. Ik kook uiteraard ook altijd lekker :p (zeggen ze).

Owww nog een jaar...dat is toch zo om ;). Je hebt al wat leuke dingen daar in je huisje...o.a. een jacuzzi die ik graag ook zou willen hahaha :roflol:. Ach ja...ik moet overal nog voor sparen, zelfs nog voor een homegym ;).

Goed, nou ben ik weg :P CiaoCiao:hello:

• #7.332
joep en zijn tube zorgen voor alles

Hoe kouder je hebt, hoe meer moeite je lichaam moet doen om het warm te houden, hoe meer kcal je verbrand :D!

• #7.336
joep en zijn tube zorgen voor alles

:D

JAAAA, vrouwtjes in schaarse kleding:D

Whehehe

Hoe kouder je hebt, hoe meer moeite je lichaam moet doen om het warm te houden, hoe meer kcal je verbrand :D!

True story, maar hoe kouder, hoe minder energie om te trainen lijkt het ook wel ...

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 8 ok hrs (samen met vrouwtje de vroege shift dus meer slaap)
Food: 2000kcal
Health: 100%
Mentality: i want those 50ties!
Temp in Gym: 12° (kacheltje maar aangedaan)

Warm Up:
Stepper: 10min
Incl Bench Press: 20xbb 5x50

2naoihd.jpg

Trainingstijd: 98min (start @ 15u15)
Polardata: 127avg - 153max - 978kcal
Comments: Het Wendler systeem blijft wel leuk eigenlijk. Dat low rep gedoe bevalt me
wel. Ben toch benieuwd waar de boot gaat stranden. Die Db press... ik moest en zou die
50ers 6 keer reppen, en waarempel het ging nipt, maar ik had mijn 6 reps. Dus wel lekker
een rep PR :D

CardioComments: 30min op de stepper gestaan. Tijd ging goed. Lekker gezweet.

CutComments: de Animal Cuts doet goed zijn werk. Energie volop, en niets, nada, zip, zero
honger of trek in dingen.

Alles wordt beter zodra het zonneke wat meer gaat schijnen en het weer wat warmer wordt :D
Yeah. Dames in veel leukere kleding, mezelf weer met m`n kratje bier naar het zwembad slepen, maar bovenal: Hardlopen!

Ik ga binnenkort eens op pad voor een paar goede hardloopschoenen (ik loop momenteel op basketbalschoenen :P) en ga lekker buiten lopen als 't iets warmer begint te worden :)

mooie training weer robje, vooral die flys blijven ziek!

Impressive weer, ziet er goed uit :thumbs:

Laat dat mooi weer inderdaad maar komen :D

ik blijf me verbazen of de gewichten die je verplaatst Rob! (op 2000kcal)
je bent dan ook een ''forse boy''!

Terug
Naar boven