Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed getraind, goed gegeten.. top dag!
Zware squads man, maar ik vind toch je extentions en curls wat matig in vergelijking. Maar dat geeft niet, als je uitvoering maar goed zit je en lekker kan squeezen
En dat beetje junkfood kan je prima hebben Rob, dat geeft weer wat drive toch?
Fijn weekend!!

Zeker nette squats maar in vergelijking met je leg extension & leg curls toch wel een verschil. Je voert ze dan natuurlijk ook trager uit...dan word het al lastiger + lekker squeezen
En iets hoger qua kcal zag ik al, ach ja kan je goed gebruiken bij een lekker knallende beentraining
![]()
Fijn weekend!
Goed getraind! Maar ik heb het gevoel dat je benen je mindergoede spiergroep is. Of niet?
Staan er eigenlijk op het forum ergens fototjes van je homegym? Ik ben wel benieuwd waar dat the beast elke dag bijna zit te beulen
![]()
Toen begonnen

2 of 3 "sixpacks" Kasteelbier sounds like a plan!CutComments: ga het vandaag lekker strikt houden, maar vanavond drink ik 2 of 3 bier !
mooi bezig, cardio blijft wenne voor beesten he, je verkijkt je er makkelijk op
geniet van je pilsjes

Goed getraind, goed gegeten.. top dag!
Zware squads man, maar ik vind toch je extentions en curls wat matig in vergelijking. Maar dat geeft niet, als je uitvoering maar goed zit je en lekker kan squeezen
En dat beetje junkfood kan je prima hebben Rob, dat geeft weer wat drive toch?
Fijn weekend!!
Zeker nette squats maar in vergelijking met je leg extension & leg curls toch wel een verschil. Je voert ze dan natuurlijk ook trager uit...dan word het al lastiger + lekker squeezen
En iets hoger qua kcal zag ik al, ach ja kan je goed gebruiken bij een lekker knallende beentraining
![]()
legextenions en legcurls zijn niet de belangrijkste oef![]()
en juist ze wat trager te doen word de spanning goed opgevoerd
en een bijna 100 kg frontsquats is geen kattepis
![]()
Ik ook niet hoor, maar ik geef het niet op voor ik buiten westen graak.2 of 3 sixpacks? Damn Hummer ... zo ver raak ik zelfs niet denk ik![]()

Iedere dag een biertje of drie is juist goed voor je test niv heb ik eens gelezen in de Men's Health...

ja maar zo weinigIedere dag een biertje of drie is juist goed voor je test niv heb ik eens gelezen in de Men's Health...![]()

legextenions en legcurls zijn niet de belangrijkste oef![]()
en juist ze wat trager te doen word de spanning goed opgevoerd
en een bijna 100 kg frontsquats is geen kattepis
![]()
Ik ook niet hoor, maar ik geef het niet op voor ik buiten westen graak.
Die eerste sixpack drink ik wel op, daarna is het op karakter tot lights ou!
Probeer het eens Rob.
Succes daarmee!
Iedere dag een biertje of drie is juist goed voor je test niv heb ik eens gelezen in de Men's Health...![]()

+ dat mijn squats/deadlifts in verhouding bij jullie helemaal NIKS is 

Tuurlijk zijn squats veel belangrijker en gaat daar ook je meeste energie naar toe. Mijn opmerking kwam blijkbaar verkeerd over, dan hoe ik het bedoeld heb (excuses daar voor...ik ben een flapuit en een onbenul..als je me meer kent zul je merken dat ik het altijd goed bedoel..ondanks soms mijn stomme opmerkingen). Ik vind Robke vet sterk maar ik had diezelfde dag ook na het squatten/deadliften wat overige oefeningen gedaan o.a. legcurl/extension en viel me op dat ik dezelfde gewichten had gepakt. Maar dit is niet lullig bedoeld ofzo, want Robke voert ze waarschijnlijk nog trager uit dan ik..en dat maakt het natuurlijk allemaal net wat lastiger+ dat mijn squats/deadlifts in verhouding bij jullie helemaal NIKS is
Anyway... mijn comment was niet bedoeld om Robke hier te staan afkraken. Ik heb alleen maar veel respect voor wat jullie voorn gewichten pakken en vind het alleen maar interessant te lezen hoe jullie trainen...daar kan ik zelf nog wat van opsteken.
Dus sorry Robke...en de rest die zich aangesproken voelt... that was NOT my intention...

Ik had geeneens er een kwaad woord in gezien 
Maar zoals ik ook al zei, ik heb mijn extensions bv ook al gedaan met 1 been Tuurlijk zijn squats veel belangrijker en gaat daar ook je meeste energie naar toe. Mijn opmerking kwam blijkbaar verkeerd over, dan hoe ik het bedoeld heb (excuses daar voor...ik ben een flapuit en een onbenul..als je me meer kent zul je merken dat ik het altijd goed bedoel..ondanks soms mijn stomme opmerkingen). Ik vind Robke vet sterk maar ik had diezelfde dag ook na het squatten/deadliften wat overige oefeningen gedaan o.a. legcurl/extension en viel me op dat ik dezelfde gewichten had gepakt. Maar dit is niet lullig bedoeld ofzo, want Robke voert ze waarschijnlijk nog trager uit dan ik..en dat maakt het natuurlijk allemaal net wat lastiger+ dat mijn squats/deadlifts in verhouding bij jullie helemaal NIKS is
Anyway... mijn comment was niet bedoeld om Robke hier te staan afkraken. Ik heb alleen maar veel respect voor wat jullie voorn gewichten pakken en vind het alleen maar interessant te lezen hoe jullie trainen...daar kan ik zelf nog wat van opsteken.
Dus sorry Robke...en de rest die zich aangesproken voelt... that was NOT my intention...
, dat vind ik wel leuk - niemand is een onbenul by the wayTja.. ik weet het ... ik ben ook 'nogal' iemand die te veel kan malen / piekeren.
Maar goed, fijn te horen dat het niet verkeerd is opgevat.![]()
EN NU HARD AAN HET WERK!![]()
![]()

Ik kijk af en toe in je log, alles heb je netjes bijgehouden elke keer, lekkere gewichten dus goed bezig
Had alleen een vraagje waarom je elke keer erbij zet hoeveel alcohol je gedronken hebt de avond ervoor. Is dit ontstaan uit een geintje oid of zit/zat het op verslavingsniveau?

CutComments: back on the 2000 again. Ik merk wel dat mijn lichaam went aan de Animal Cuts.
Hier en daar begin ik terug trek te krijgen in bepaalde dingen ... als dat maar goed komt![]()