AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.341
Yeah. Dames in veel leukere kleding, mezelf weer met m`n kratje bier naar het zwembad slepen, maar bovenal: Hardlopen!

Ik ga binnenkort eens op pad voor een paar goede hardloopschoenen (ik loop momenteel op basketbalschoenen :P) en ga lekker buiten lopen als 't iets warmer begint te worden :)

Hardlopen met een kratje bier naar het zwembad dan maar :p

Ja, schoenen zijn wel héél belangrijk. Heb ik aan der lijve ondervonden. Verkeerde schoenen staat
garant voor een zere rug, zere schenen. Ook de eerste paar keer op een zachte ondergrond proberen
te lopen (een looppiste oid) ipv gelijk op de weg.

mooie training weer robje, vooral die flys blijven ziek!

Thanks

Goh, die flys waren eerlijk gezegd met een lekkere knik in de elleboog. Dus zeker niet met gestrekte armen oid ;)
Maar ik kreeg mijn upper pecs toch goed aangesproken.

Impressive weer, ziet er goed uit :thumbs:

Laat dat mooi weer inderdaad maar komen :D

Thanks ! :kiss:

ik blijf me verbazen of de gewichten die je verplaatst Rob! (op 2000kcal)
je bent dan ook een ''forse boy''!

Eigenlijk vind ik het allemaal wel meevallen hoor. Als ik kijk naar bv vorig jaar, zijn er niet zo heel veel
kilo's bijgekomen. Techniek is wel verbeterd enzo, maar ik kan zeker niet zeggen dat ik bv 20kg extra
op mijn squat pak.

Laatst bewerkt:
Man, man! Wat een fly's (ondanks de geknikte elleboog):eek:!

Inderdaad hele indrukwekkend flys Rob, zeker na zo'n bankdruksessie, en dat op 2000 kcals....

Wat een monster gewichten ga jij verplaatsen in de bulk man, pfff :eek:

Gefeliciteerd met je rep PR :thumbs:

Wanneer verwacht je dat de Test gaat inkicken?
Dan ga je je krachthonk zeker slopen :-)

Vanmiddag ga ik die Animal Cuts ook eens proberen tijdens een stukje fietsen.
Eerst goed wat eten want daarna krijg ik toch niks meer binnen als het je eetlust zo onderdrukt.

En stevige decline db press ook. Decline doe ik nooit, heb ik geen geschikt bankje voor. Kan je daar persoonlijk zwaarder op gaan dan op een vlakke bench?

• #7.346
Inderdaad hele indrukwekkend flys Rob, zeker na zo'n bankdruksessie, en dat op 2000 kcals....

Wat een monster gewichten ga jij verplaatsen in de bulk man, pfff :eek:

Gefeliciteerd met je rep PR :thumbs:

Hehehe, thanks

Wanneer verwacht je dat de Test gaat inkicken?
Dan ga je je krachthonk zeker slopen :-)

Vanmiddag ga ik die Animal Cuts ook eens proberen tijdens een stukje fietsen.
Eerst goed wat eten want daarna krijg ik toch niks meer binnen als het je eetlust zo onderdrukt.

En stevige decline db press ook. Decline doe ik nooit, heb ik geen geschikt bankje voor. Kan je daar persoonlijk zwaarder op gaan dan op een vlakke bench?

Verwacht de Test toch pas na woensdag eigenlijk. Dus vandaag is ook mijn laatste dag met
creatine en pre w/o supps. Heb net mijn derde inject gedaan dus ja ... het is nog even geduld
hebben. Maar ik merk wel al dat ik sneller geïrriteerd raak in het verkeer en toch best wel een
hogere coïtusdrive heb. Zal wel aan de prop ester liggen wat erin zit ;)

Ja, die Animal Cuts gaat je wel bevallen kerel. Ik heb nu al een 2de & 3de potje
besteld zodat ik mijn gehele kuur hem door kan nemen. Zitten ook vochtafdrijvers
enzo bij dus is eigenlijk ideaal om schone kilo's te krijgen :p

Ja, die declined vinnek toch wel beter de borst en minder de schouders aanspreken.
Ook een arch is eigenlijk uitgesloten door declined te gaan liggen. Waardoor je eigenlijk
toch ook een betere pec isolatie/activatie krijgt.

Hehehe, thanks

Verwacht de Test toch pas na woensdag eigenlijk. Dus vandaag is ook mijn laatste dag met
creatine en pre w/o supps. Heb net mijn derde inject gedaan dus ja ... het is nog even geduld
hebben. Maar ik merk wel al dat ik sneller geïrriteerd raak in het verkeer en toch best wel een
hogere coïtusdrive heb. Zal wel aan de prop ester liggen wat erin zit ;)

Ja, die Animal Cuts gaat je wel bevallen kerel. Ik heb nu al een 2de & 3de potje
besteld zodat ik mijn gehele kuur hem door kan nemen. Zitten ook vochtafdrijvers
enzo bij dus is eigenlijk ideaal om schone kilo's te krijgen :p

Ja, die declined vinnek toch wel beter de borst en minder de schouders aanspreken.
Ook een arch is eigenlijk uitgesloten door declined te gaan liggen. Waardoor je eigenlijk
toch ook een betere pec isolatie/activatie krijgt.

Waarom geen crea + PWO meer? Gaat dat niet samen met de Test of is er een andere reden?

Die Test zou dan al niks voor mij zijn (mentaal) want ik heb zo soms al moeite met opvliegendheid en om me in te houden in het verkeer. Denk dat ik er veel te agressief van zou worden. Zal van persoon tot persoon afhangen.

Schouders worden inderdaad fel belast met zwaar db drukken, dat ervaar ik ook. Zo omgekeerd liggen op een gewoon bankje (dus hoofd op de zitting) riskeer ik toch niet. Wil niet met 50kg dumbbells eraf pleuren :D

• #7.348
Waarom geen crea + PWO meer? Gaat dat niet samen met de Test of is er een andere reden?

Die Test zou dan al niks voor mij zijn (mentaal) want ik heb zo soms al moeite met opvliegendheid en om me in te houden in het verkeer. Denk dat ik er veel te agressief van zou worden. Zal van persoon tot persoon afhangen.

Schouders worden inderdaad fel belast met zwaar db drukken, dat ervaar ik ook. Zo omgekeerd liggen op een gewoon bankje (dus hoofd op de zitting) riskeer ik toch niet. Wil niet met 50kg dumbbells eraf pleuren :D

Bwah, ik wil gewoon weten wat de test gaat doen en niet alle andere producten. Die pre w/o supps
en crea hou ik dan voor na de kuur. Om zo de rebound wat op te kunnen vangen.

Tja, ik ben de rust zelve :p Enkel in het verkeer durf ik nogal een grommelen. En nu grommel ik dus
wat luider. Ach ja, toch niemand wat het hoort of stoort :p

Gewoon een paar dikke schijven onder het voeten einde van je bank steken dan?

Bwah, ik wil gewoon weten wat de test gaat doen en niet alle andere producten. Die pre w/o supps
en crea hou ik dan voor na de kuur. Om zo de rebound wat op te kunnen vangen.

Tja, ik ben de rust zelve :p Enkel in het verkeer durf ik nogal een grommelen. En nu grommel ik dus
wat luider. Ach ja, toch niemand wat het hoort of stoort :p

Gewoon een paar dikke schijven onder het voeten einde van je bank steken dan?

Ja dan weet je dat je 'mood' en kracht totaal zijn toe te schrijven aan het gouden goedje :cool:
Dat van die schijven eronder steken klinkt als een strak plan.
Innovativiteit is troef in een homegym hé

• #7.350
Ja dan weet je dat je 'mood' en kracht totaal zijn toe te schrijven aan het gouden goedje :cool:
Dat van die schijven eronder steken klinkt als een strak plan.
Innovativiteit is troef in een homegym hé

Zo is dat

En idd, jongens toch, het is soms een gepuzzel voor een thuistrainer :p Heb al tal van slapeloze
nachten gehad hoe ik een legpress, leg curl, oid zou kunnen improviseren :p Zelfs mijn preacher curls
moet ik op mijn gewoon bankje doen in één of andere vage positie :roflol:

legpress improviseren? wat dacht je van squatten? :P

• #7.352
legpress improviseren? wat dacht je van squatten? :P

Whehehe ... squatten is voor powerlifters :p

Neenee, squat blijft natuurlijk wel nummer 1 maar om echt tot fail te gaan met je quads is dat nu
eenmaal geen geschikte oefening. Om nog maar te zwijgen in wat voor een positie je je bevind als je
dan eens failt :D

rob doe je de flyes vrij strict
of smokkel je een beetje
geen probleem , dat doe ik af en toe
als ik zwaar ga

• #7.354
rob doe je de flyes vrij strict
of smokkel je een beetje
geen probleem , dat doe ik af en toe
als ik zwaar ga

Dat eerste setje is vrij strikt, het 2de al wat minder :p
Ik merk dat wanneer ik echt strikt wil gaan met +30kg op die fly, mijn schouders
dat niet echt leuk gaan vinden na een repje of 2. Lijkt wel alsof mijn armen uit
mijn schouderkom worden getrokken dan :p

ik vind de druk op het gedeelte elleboog te groot worden
als ik mijn armen te langmaakt
misschien is de essentie van de oef idd wat minder
maar mijn lichaam voelt zich er beter bij
+ ik merk weinig verschil

• #7.356
ik vind de druk op het gedeelte elleboog te groot worden
als ik mijn armen te langmaakt
misschien is de essentie van de oef idd wat minder
maar mijn lichaam voelt zich er beter bij
+ ik merk weinig verschil

True ... en de stabilisatie van je pols lijdt daar ook onder. Als je een goede
stretch beneden krijgt en een goede squeeze vanboven, en alles ertussen in
blijft onder spanning staan, ben je gewoon goed bezig :D

WTF??? 102 kilootjes?? DAMN! Kwarkie wil ook 102 :sad:

Hoest ie verders Robk'n?

• #7.358
WTF??? 102 kilootjes?? DAMN! Kwarkie wil ook 102 :sad:

Hoest ie verders Robk'n?

Hehehe, ik ben toch al 4kg gezakt kerel ... zou graag terug maar 2 cijfertjes op de weegschaal hebben :p

Verder gaat het wel kerel, slow and easy ;)

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 ok hrs
Food: 2400kcal
Health: 100%
Mentality: squats ... pff
Temp in Gym: 6°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Squats: 20xbb
FrSquat: 5x50

rm6uxc.jpg

Trainingstijd: 64min (start @ 15u00)
Polardata: 129avg - 161max - 646kcal
Comments: Kreeg het juiste gevoel niet in mijn squats. Geen idee wat er mis
zat. Leg extensions gingen wel lekker eigenlijk. Sinds ik ze trager doe en een
goede squeeze vanboven zet, merk ik wel verschil.

Voor mijn legcurls heb ik nog wat getest en nu zet ik mijn bankje wat declined
en het voelt echt stukken beter in mijn hams. Dus lekker !

CardioComments: geen cardio op benendag :o

CutComments: gisteren een friet hamburger gegeten. Stom natuurlijk maar
ach, vrouwtje had er zin in dus kan ik toch maar moeilijk niets eten en met
een watertje in die zaak gaan zitten. On the plus side, ik heb wel niet alles
opgegeten. Wat ik anders dus wel doe :p En hetgeen wat het vrouwtje niet
opeet, eet ik dan ook nog op, nu dus ook niet :o

Laatst bewerkt:
Goed getraind, goed gegeten.. top dag! :thumbs:

Zware squads man, maar ik vind toch je extentions en curls wat matig in vergelijking. Maar dat geeft niet, als je uitvoering maar goed zit je en lekker kan squeezen :cool:

En dat beetje junkfood kan je prima hebben Rob, dat geeft weer wat drive toch? ;)

Fijn weekend!!

Zeker nette squats maar in vergelijking met je leg extension & leg curls toch wel een verschil. Je voert ze dan natuurlijk ook trager uit...dan word het al lastiger + lekker squeezen :p

En iets hoger qua kcal zag ik al;), ach ja kan je goed gebruiken bij een lekker knallende beentraining :D

Fijn weekend!

Terug
Naar boven