Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training Rob, zelf zou ik denk ik wel de grote compounds als DB presses en MP allebei aan het begin doen, dat zijn immers de massabouwers waar je vol op wil presteren toch?
Ooohhhh sh*t!![]()

Duidelijk
Mooie training, geen kracht/spiermassa verlies geleden met de animal cuts?
Is toch per persoon verschillend, neem ik aan..BevaLt die animal cuts een beetje ..ik heb ook nog een halve oude pot staan..want merkte er vorig jaar nietas van![]()
BevaLt die animal cuts een beetje ..ik heb ook nog een halve oude pot staan..want merkte er vorig jaar nietas van![]()

Tja, die MP ... ik zit daar al langer mee te klooien eigenlijk. En eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Ik haal
meer uit DB presses en raises voor mijn side delts. Zodra ik een MP doe, voel ik mijn voorste koppen overnemen. En
die lopen sowieso al voor bij me ... dus ja, wat moet ik dan hé![]()
Nah, tot nu toe blijft de kracht en de massa goed zitten hoor. Ondanks zelfs het hardlopen.

Meer DB shoulder presses en de MP lekker links laten liggen. Als je daar meer uit haalt zou ik daar gewoon meer op focussen en niet teveel energie verspillen aan M pressen. MP is niet een betere oefening dan DB presses hoor, sterker nog in theorie is elke press variant met DB's efficiënter omdat je een grotere ROM kan maken met DB's![]()
Dat doe je goed dan Rob. Misschien... misschien als je iets meer eet zou je vet kunnen verbranden en iets massa aanzetten (met aas is dat niet onmogelijk)![]()
Zou idd best kunnen, maar mijn gewicht staat plots alweer een stukje hoger ... met name 1.5kg.
Is Robke dat dan?Dat doe je goed dan Rob. Misschien... misschien als je iets meer eet zou je vet kunnen verbranden en iets massa aanzetten (met aas is dat niet onmogelijk)![]()
Is Robke dat dan?
(vraag me dit pas af sinds ik kijk naar de lengte/gewicht verhouding maar aan de andere kant, hij is aan het cutten...)

Lekker dubbelzinnigOp 3 maart jongstleden ben ik ontmaagd
Intentie is echter niet om nog meer massa aan te zetten, maar het behouden van en het verminderen
van mijn BF. Eens testen hé![]()

Tja, die MP ... ik zit daar al langer mee te klooien eigenlijk. En eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Ik haal
meer uit DB presses en raises voor mijn side delts. Zodra ik een MP doe, voel ik mijn voorste koppen overnemen. En
die lopen sowieso al voor bij me ... dus ja, wat moet ik dan hé
nou je zegt het zelf al rob
je pakt je schouders al zo goed aan met je presses + raises dat ik me afvraag of de mill press nog wel wat toevoegt op het einde - spieruitputting dat is zeker maar de rest , dat twijfel ik ook aan
nou je zegt het zelf al rob
je pakt je schouders al zo goed aan met je presses + raises dat ik me afvraag of de mill press nog wel wat toevoegt op het einde - spieruitputting dat is zeker maar de rest , dat twijfel ik ook aan

everything for the pump rob
nothing is more important than the pump
soms is het gewoon wel eens lekker om een paar van dat soort setjes te doen
we moeten ook niet alles willen beredeneren

Mooie schoudertraining Rob, de logica van MP's als laatste oefening zie ik ook niet zo maar als het werkt voor jou...
Ik doe die shrugs ook wel eens met m'n romp iets voorover gebogen, alleen met dumbbells dan.

Ging goed, ging hard en voelde nice.
Still need more upper back though.Lekker dat je zelf ook tevreden bent over je training, ziet er sterk uit man!
Toch vind ik dat je lang traint (excl. cardio een goed uur) en relatief helemaal niet veel setjes doet.. 't Gaat om de intensiteit natuurlijk bij bodybuilding, maar 13 werksetjes in 60 minuten![]()
Trouwens, als ik mijn warm up van 10 a 15 min eraf trek, die 30minuten cardio en het beetje omkleden & naar
beneden gaan, kom ik op een 40 a 45min KT uit. Zo slecht is dat toch ook niet lijkt me.

Ooooooohhhhhhh wist niet dat dat ook allemaal bij de tijd inbegrepen inzat
40-45 minuten is inderdaad keurig![]()