XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.441
Dat zeg je weer goed... 'groeien doe je niet in de gym :p' ook al heb je dan het gevoel dat je training veel beter kon. Ziet er overigens goed uit hoor ;), zie dat je % ook langzamerhand meer omhoog gaat? Wat is je bedoeling daar eigenlijk mee....zometeen een aantal sets op 100% en dan weer afbouwen? (ben hier nog wat nieuw mee).

Hopeijk doen die 200kcal je veel goeds ;), 2000kcal lijkt me zo weinig voor zo'n kerel als jij + wat je doet.. :rolleyes:

Thanks

Mijn eerste oefening train ik volgens Wendler principe.

10pps9w.jpg

Normaal in week 4 dan deload, maar zolang ik niet onder de 5 reps moet gaan
bij mijn laatste set, laat ik die deload nog even voor wat het is.

De rest is zo een beetje naar gevoel. Maar ik heb al gemerkt dat wanneer ik
mijn gehele setup gelijk verhoog, ik mijn werkset niet naar behoren kan
afwerken. Dus moet ik eerst mijn 'aanloop' verhogen en dan de week ofzo
erna pas mijn werkset.

En tja, die 2000kcal hé ... niet vergeten dat ik vorig jaar op 1300kcal stond hé :p
Dus eigenlijk is dit nog pure luxe voor me.

2000kcal si best leefbaar :D en brute decline bench!

• #7.443
Laatst bewerkt door een moderator:
Triple digit incline bench press! :woot:

Mooie training, en weer flink kcals verbrand! (as usual)

;)

• #7.445
Wat bedoel je met die 'paar halfjes'? bij je decline DB press?
Handig dat je daar je powerhooks hebt want ik denk als je jezelf achterover gooit op een decline bank met twee 50kg DB's in je handen dat je wel eens achterover eraf kan rollen :-)

sterk gewerkt

Thx voor de je duidelijke uitleg! :) en ach ja als jij het nodig hebt om je aanloop te verhogen om uiteindelijk wel je hele werkset naar behoren kan afwerken dan is dat toch prima :D, groot gelijk...lijkt me een betere voldoening dan als je het niet trekt.

Ja klopt...dat kan ik me nog wel herinneren ja...1300kcal dat was echt laag... bij wat je allemaal deed :eek:, dit is dan beter :thumbs:.

Laatst bewerkt:
  • #7.448
Wat bedoel je met die 'paar halfjes'? bij je decline DB press?
Handig dat je daar je powerhooks hebt want ik denk als je jezelf achterover gooit op een decline bank met twee 50kg DB's in je handen dat je wel eens achterover eraf kan rollen :-)

sterk gewerkt

Ja, die laatste 2 reps waren niet echt tot op de borst.

Die powerhooks heb ik idd al een paar keer heilig verklaard. Het is even wennen
in het begin qua balans enzo, maar eens je ermee weg bent, gaat een nieuwe wereld
voor je open :D

Thanks

Thx voor de je duidelijke uitleg! :) en ach ja als jij het nodig hebt om je aanloop te verhogen om uiteindelijk wel je hele werkset naar behoren kan afwerken dan is dat toch prima :D, groot gelijk...lijkt me een betere voldoening dan als je het niet trekt.

Ja klopt...dat kan ik me nog wel herinneren ja...1300kcal dat was echt laag... bij wat je allemaal deed :eek:, dit is dan beter :thumbs:.

Tja ...het plaatje moet kloppen hé :p

Hehe, ik vrees toch wel dat ik binnenkort nog eens onder die 2000kcal ga duiken hoor.
Over een paar maandjes wil ik zeker onder de 100kg geraken toch. Dus wat moet,
dat moet dan maar

nice training (en dan zeggen dat je me die dips niet na doet... 10 bw dips gvd!)

• #7.450
dips doe je ook goed met je bw!
begint de test al (langzaam) in te werken?

• #7.455
dips doe je ook goed met je bw!
begint de test al (langzaam) in te werken?

Thanks ...

Tsja, ik zou willen zeggen dat ik al verschil merk, maar helaas, niets, nada, zip, zero.
Misschien omdat ik het in het begin eo5d heb gezet? Geen idee. Ofwel reageer ik hier,
net zoals op die winny toen, gewoon niet op :p

wooo Rob!

50 kilo presses - 37,5 fyles....30 curls - damn, onnozele kracht gewoon!

Thanks ...

Tsja, ik zou willen zeggen dat ik al verschil merk, maar helaas, niets, nada, zip, zero.
Misschien omdat ik het in het begin eo5d heb gezet? Geen idee. Ofwel reageer ik hier,
net zoals op die winny toen, gewoon niet op :p
hmm, je moet wel rekening ermee houden dat je nu ook droger kan woren en tegenlijker tijd massa aanzet:rolleyes:
zolang je maar ripped en nog wat VVM aanzet.
wooo Rob!

:eek:dit zag ik hellemaal over het hoofd, had er wel na gekeken..rob is gewoon een monster

Damn Rob, wat een gewicht is er weer verplaatst :eek:

• #7.459
wooo Rob!

:o Thanks ... die flys waren eerlijk gezegd wel niet zo netjes hoor ;)

hmm, je moet wel rekening ermee houden dat je nu ook droger kan woren en tegenlijker tijd massa aanzet:rolleyes:
zolang je maar ripped en nog wat VVM aanzet.
:eek:dit zag ik hellemaal over het hoofd, had er wel na gekeken..rob is gewoon een monster

Tja, mijn gewicht doet gewoon niets op het moment. En de spiegel, tja geen idee.
Als ik net gedaan heb met trainen, lijk ik wel wat opgepompter dan anders. Maar dat
kan natuurlijk net zo goed je zelfbeeld zijn wat wat met je verstand speelt hé ;)

Monster? Still a long way to go ;)

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Damn Rob, wat een gewicht is er weer verplaatst :eek:

Hehehe, tja ... zelfs alle kleine halve kilo'tjes helpen hé ;)

Laatst bewerkt:
Haha robke, dat ken ik. De weegschaal geeft wel mooi een daling aan, maar m`n buikje is nog steeds (volgens mij) onverminderd aanwezig. Na de trainingen lijk ik zwaar opgepompt..

Je ziet wat je wilt zien he ;)

Terug
Naar boven