Fitness Seller

Robke's trainingslog

wederom een goede training - en dat je het qua voeding even laat lopen in zo'n weekend...boeiend, meestal werkt dat juist alleen maar beter.

hoe zit het met de kuur trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.483
wederom een goede training - en dat je het qua voeding even laat lopen in zo'n weekend...boeiend, meestal werkt dat juist alleen maar beter.

hoe zit het met de kuur trouwens?

Hehehe

Tja, de kuur ... geen idee :p

Ik zit dus op 600mg SuperSust per week (maandag 300 & donderdag 300). Vandaag dus nog een inject
gedaan, was wat pijnlijker dan voorgaande keren. Niet alle naalden zijn even scherp lijkt wel :p lichaamstemp
lijkt ook telkens wel een paar uur wat hoger te liggen als ik net gezet hebt. Voor de rest geen klachten,
maar ook nog geen voordelen nog niet :p Maarja, zit ook pas week 3. Dus ja, misschien moet ik gewoon
nog wat langer wachten.

Sommige "broeders" hoeven zich niet te onderwerpen aan futiele zaken als kilogrammen om de middelmatigheid te oversteigen, en het respect van hun "broeders van het ijzer" te verdienen. ;)

wat een mooie volzinnen weer
diep respect hiervoor:)

• #7.486
Training van gisteren:

Alcohol night before: paar rode wijntjes + 1 kasteelbier
Sleep: 8 ok hrs
Food: 2200kcals
Health: 100%
Mentality: time for more
Temp in Gym: 20° (whoopie)

Warm Up:
Stepper: 10min
MP & allerhande raises: 20x

amwrcy.jpg

Trainingstijd: 93min (start @ 15u00)
Polardata: 134avg - 154max - 1026kcal
Comments: zo, mijn volgende cycle wendler weer. Haalde bij mijn repout net zoveel
reps als vorige keer, maar nu zit er een dikke kilo meer op elke dumbel. Dus ja, we worden
wat sterker blijkbaar :p Mijn raises hou ik low weights & super strict voor het moment.
Zorgde wederom voor een brute pomp dat ik zelfs mijn arm niet meer kon heffen :p

CardioComments: even een versnelling hoger gefietst. Zorgde ook gelijk voor een hogere
hartslag, en dus ook voor een hoger kcal verbruik. De weerstand stond echter wel lager
dus in hoeverre ik ook daadwerkelijk meer kcal verbruikt heb, laat ik in het midden :p

CutComments: ik zou willen zeggen dat ik terug super gemotiveerd ben, maar helaas is dat
zo niet. Hopelijk veranderd dat tegen het einde van de week

Weer twee beste trainingen gespot hier Rob! Big up yourself betreft de cut he Rob! Ik begin zelf 1 april denk..en het is geen grap;)

netjes rob
merk je eigenlijk al iets van de test kicking in? in uiterlijk, spiermassa of kracht?

Mooie training hoor Rob, ik vind je nog steeds erg sterk op zo weinig kcals. En die motivatie komt wel,
het is een kwestie van geduld ;)

• #7.490
Weer twee beste trainingen gespot hier Rob! Big up yourself betreft de cut he Rob! Ik begin zelf 1 april denk..en het is geen grap;)

Yeah, I know, het duurt wat lang en de resultaten willen maar niet komen ...

netjes rob
merk je eigenlijk al iets van de test kicking in? in uiterlijk, spiermassa of kracht?

Thanks

Nope, nada, niets, zip, zero ... ik begin zo een beetje te denken dat door mijn
hogere BF en het feit dat ik aan het cutten ben, het er gewoon ook niet van
gaat komen.

Mooie training hoor Rob, ik vind je nog steeds erg sterk op zo weinig kcals. En die motivatie komt wel,
het is een kwestie van geduld ;)

Thanks ... die kilo's zeggen me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Tegenwoordig
kijk ik gewoon hoe ik het best mijn spier kan belasten en ze onder belasting
houden. Is dat met 10kg, ok ... gaat dat met 100kg ook goed.

Ja... dat geduld hé :p

Jammer dat je wat in een dipje zit Rob.
Die test zou toch juist je vet moeten doen smelten als sneeuw voor de zon..?
Keep the faith brother!

• #7.492
Jammer dat je wat in een dipje zit Rob.
Die test zou toch juist je vet moeten doen smelten als sneeuw voor de zon..?
Keep the faith brother!

Dipjes horen erbij Hummer ;) Strakjes rug trainen en dan ben ik weer helemaal in mijn nopje ;)

Ja, ik had eigenlijk hetzelfde gehoopt ivm test en vetverbranden, maar het ziet er niet zo
goed uit op het moment :D Nu ja, ik zit bijna 3 weken ver dus ja, ik moet misschien gewoon
nog even geduld hebben.

lekker bezig robje! en precies wat de rest zegt , 't komt wel goed met die cut van je

Het is toch gek met 1000mg/dag... :D

• #7.498
Het zou wat zijn...
Per week is al veel zeker..? :dunno:

:D Het zouden haast Sisevano streken zijn :D

Idd Hummer ... ik zit nu op 600 per week. Maar iemand heeft er ooit gepost:
Als je boven de gram test per week gaat, gebeurd er iets magisch gewoon :p

:D Het zouden haast Sisevano streken zijn :D

Idd Hummer ... ik zit nu op 600 per week. Maar iemand heeft er ooit gepost:
Als je boven de gram test per week gaat, gebeurd er iets magisch gewoon :p
Het zal best. ;)