- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Eens je over die 100 gaat, ben je de middelmatigheid voorbij!![]()
bedankt hummer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens je over die 100 gaat, ben je de middelmatigheid voorbij!![]()

wederom een goede training - en dat je het qua voeding even laat lopen in zo'n weekend...boeiend, meestal werkt dat juist alleen maar beter.
hoe zit het met de kuur trouwens?
lichaamstemp
Maarja, zit ook pas week 3. Dus ja, misschien moet ik gewoon Sommige "broeders" hoeven zich niet te onderwerpen aan futiele zaken als kilogrammen om de middelmatigheid te oversteigen, en het respect van hun "broeders van het ijzer" te verdienen.

Sommige "broeders" hoeven zich niet te onderwerpen aan futiele zaken als kilogrammen om de middelmatigheid te oversteigen, en het respect van hun "broeders van het ijzer" te verdienen.![]()

Mijn raises hou ik low weights & super strict voor het moment. 

Weer twee beste trainingen gespot hier Rob! Big up yourself betreft de cut he Rob! Ik begin zelf 1 april denk..en het is geen grap![]()
netjes rob
merk je eigenlijk al iets van de test kicking in? in uiterlijk, spiermassa of kracht?
Mooie training hoor Rob, ik vind je nog steeds erg sterk op zo weinig kcals. En die motivatie komt wel,
het is een kwestie van geduld![]()

Jammer dat je wat in een dipje zit Rob.
Die test zou toch juist je vet moeten doen smelten als sneeuw voor de zon..?
Keep the faith brother!
Strakjes rug trainen en dan ben ik weer helemaal in mijn nopje 
Nu ja, ik zit bijna 3 weken ver dus ja, ik moet misschien gewoonlekker bezig robje! en precies wat de rest zegt , 't komt wel goed met die cut van je
uiteindelijk hé 
Het zou wat zijn...

Het zouden haast Sisevano streken zijn 

Het zal best.Het zouden haast Sisevano streken zijn
Idd Hummer ... ik zit nu op 600 per week. Maar iemand heeft er ooit gepost:
Als je boven de gram test per week gaat, gebeurd er iets magisch gewoon![]()

Het zal best.
Gelukkig gebruik jij je verstand.
Ik eet wel gewoon nog wat vetter, dat schijnt ook te helpen.![]()