AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Nice training hoor Robke, omgekeerde pyramide.. Dat ziet er inderdaad wel grappig uit ja! Misschien ook eens een weekje proberen. Goed te horen dat je je wat beter voelt. Misschien iets té gefocussed op je eetpatroon. Doe het lekker op gevoel, dat werkt vast veel beter!

goddomme mooi getraind weer Rob!

en Robke op 15% is een ****ing beest - onthoud dat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.563
goed getraind big rob
en dan ook nog eens 30 min cardio
zeer netjes

Thanks

Nice training hoor Robke, omgekeerde pyramide.. Dat ziet er inderdaad wel grappig uit ja! Misschien ook eens een weekje proberen. Goed te horen dat je je wat beter voelt. Misschien iets té gefocussed op je eetpatroon. Doe het lekker op gevoel, dat werkt vast veel beter!

Yup yup, beetje rustig aan nu ;) Loopt helemaal los dan :)

goddomme mooi getraind weer Rob!

en Robke op 15% is een ****ing beest - onthoud dat!

Hehehe, tja, ik ben eens benieuwd of we dat nog ooit te zien gaan krijgen :p

Mooie training weer hoor Rob! :thumb:
Ik heb het gevoel dat je beter eens met iemand gaat praten die er verstand van heeft, en daar een kuurtje me samensteld.
De jongens waar ik vroeger mee trainde gingen altijd zo enorm knetterhard vooruit als ze gingen kuren, dat moet toch bij jou ook kunnen..?
Misschien dat je met een katalyserend poedertjeof pilletje wel enorm veel resultaat hebt...
Succes man! :cool:

• #7.567
Mooie training weer hoor Rob! :thumb:
Ik heb het gevoel dat je beter eens met iemand gaat praten die er verstand van heeft, en daar een kuurtje me samensteld.
De jongens waar ik vroeger mee trainde gingen altijd zo enorm knetterhard vooruit als ze gingen kuren, dat moet toch bij jou ook kunnen..?
Misschien dat je met een katalyserend poedertjeof pilletje wel enorm veel resultaat hebt...
Succes man! :cool:

Thanks Hum

Tja Hummer, heb ik gedaan hoor. En ik heb ook best al heel wat tijd en posts hier in de aas sectie ;)
Probleem is dus mijn BF & mijn lage kcal gebruik. Meer vet = meer opslag van test en dus minder in het
lichaam. Daarom duurt het ook zo lang voordat het inslaat. Nu ja, lang, sommige merken pas iets vanaf
week 4. Maar geen nood dus, ik merk deze week al duidelijk vooruitgang. En ik verwacht nog iets de
komende 7 weken ;)

Laatst bewerkt:
Oh juist...
Ik heb daar helemaal geen verstand van.
Dan zou het bij mij helemaal niet zo veel doen denk ik! ;)
Is het een idee om je vet te verzadigen met enkele liters, en dan gewoon bij blijven vullen..? :D

• #7.569
Oh juist...
Ik heb daar helemaal geen verstand van.
Dan zou het bij mij helemaal niet zo veel doen denk ik! ;)
Is het een idee om je vet te verzadigen met enkele liters, en dan gewoon bij blijven vullen..? :D

Toch wel hoor, de resultaten zijn gewoon wat minder en lijken ook wat minder
omdat we met een goede isolatie laag zitten die het allemaal wat verstopt :D

En euhm, nee, volgens mij is dat geen goed plan :roflol:

Als je dat vreemde testosteron opgeslagen wordt in je lichaamsvet, komt dit dan ook geleidelijk weer vrij in bruikbare vorm wanneer je dit vet aanspreekt wat een stuk langere en iets lichtere kuur oplevert?

mooi trainingkje weer rob
vroeg me trouwens af , waarom je nooit je onderrug traint?

Goede training inderdaad!:thumb:

Lekkere training zeg :D

Fijn weekend :hello:

:roflol:
kom net thuis en lees over eierballen ed...

Ben benieuwd hoe het je komende week vergaat - of de boel al beter gaat inkicken...

• #7.577
Als je dat vreemde testosteron opgeslagen wordt in je lichaamsvet, komt dit dan ook geleidelijk weer vrij in bruikbare vorm wanneer je dit vet aanspreekt wat een stuk langere en iets lichtere kuur oplevert?

Nou, helaas pindakaas niet nee. Alles wat achter blijft wordt gearomatiseerd
zoals ze zeggen. En wordt dus enkel vocht enzo. Daarom dus ook de keuze
om een snelle ester in mijn testo te hebben. En een paar tragere. Maar daar
heb ik dus ook al spijt van. Die tragere ester heb je niets aan bij sust en de
snelle ester is na 2 dagen alweer weg... tja

mooi trainingkje weer rob
vroeg me trouwens af , waarom je nooit je onderrug traint?

Onderrug neem ik mee bij mijn Rows, Squats en Romanian DL. Dat is imo meer
dan genoeg werk ervoor.

Thanks

Lekkere training zeg :D

Fijn weekend :hello:

;)

:roflol:
kom net thuis en lees over eierballen ed...

Ben benieuwd hoe het je komende week vergaat - of de boel al beter gaat inkicken...

Hehehe, ik ook :p

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:18 ----------

Training van vrijdag nog even meegeven:

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 ok hrs
Food: 2200kcal
Health: 100%
Mentality: pff squats
Temp in Gym: 17°

Warm Up:
Stepper: 10min
Squats: 20xbb
FrSquat: 5x50

21nfxty.jpg

Trainingstijd: 64min (start @ 15u00)
Polardata: 125avg - 163max - 632kcal
Comments: squatting sucks :) Hoe vaak ik het ook doe, ik blijf het k*t vinden :p
Bij mijn front squat ging mijn barbell ineens zijn eigen leven leiden en toen was het
rep out setje ook over. Back Squats wist ik na de eerste rep al dat ik de set niet ineens
kon pakken, dus ja, maar verder in doubles. De rest van de training ging dan wel weer
makkelijk ineens. Voordeel van omgekeerde pyramides hé.

Die deadlift op het einde dan ... ik ga even naar het onderstaande toewerken en dan daarmee
verder gaan:

9. Best Reps for Hamstrings
For hamstring hypertrophy, do low reps in a leg curl machine and higher reps in stiff leg deadlifts,
Romanian dead, reverse hyper, and back extension. The reason why is because when you’re working
your hip extensors you’re also working your glutes and erector spinae and those tend to be higher rep
muscles. In other words, if you’re using the leg curl machine you should be using eight reps or less.
Someone with a higher training age may only need three reps, but use a higher amount of sets, like 10
sets of 3.

CardioComments: geen cardio

CutComments: geen cut :p

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:21 ----------

Status Update:

Zo, zaterdag op de weegschaal gaan staan en hoppa, 103.4. Sta dus 2 kilo zwaarder en
zie er wat 'dunner' uit op mijn taille volgens mijn vrouwtje. Vermoed dat er dus verandering
is aan het komen. Krachtsprongen blijven wel uit en ook geen sides merkbaar.

Ik heb wel een beetje spijt van mijn keuze om voor Sustanon te gaan. Beter kies je ofwel
voor een lange ofwel voor een korte ester. Een mix zorgt eigenlijk enkel voor een leuke
kleine piek de eerste 2 dagen maar daarna val je wat in een gat zeg maar. Dus die
langere esters geven dan nog wel af, maar het is maar bitter weinig.

Laatst bewerkt:

Goede vraag.
Ja zou je denken van wel toch? moet toch vrij komen die stoffen?

Zo goedemorgen Robke!
Ondanks dat je zelf niet zo tevreden bent, toch een zeer nette training! Weet je zeker dat je health 100% was? misschien wat vermoeid?
Misschien nog een leuke voor de deadlift om extra nadruk te leggen om je hams :fire:, met je hakken op een verhoging staan. Die blijf ik altijd voelen...voor 2 tot 3 dagen lang.
Geen cut en geen cardio:p? :roflol: ;)
Iig goed te horen dat je wat zwaarder bent, maar je vrouwtje je strakker vind ogen ;)... jij zelf ook? :o

Interessant artikel dat van Charles Poliquin ;).

Fijne dag verder :hello:

Laatst bewerkt:
  • #7.579
Goede vraag.
Ja zou je denken van wel toch? moet toch vrij komen die stoffen?

Zo goedemorgen Robke!
Ondanks dat je zelf niet zo tevreden bent, toch een zeer nette training! Weet je zeker dat je health 100% was? misschien wat vermoeid?
Misschien nog een leuke voor de deadlift om extra nadruk te leggen om je hams :fire:, met je hakken op een verhoging staan. Die blijf ik altijd voelen...voor 2 tot 3 dagen lang.
Geen cut en geen cardio:p? :roflol: ;)
Iig goed te horen dat je wat zwaarder bent, maar je vrouwtje je strakker vind ogen ;)... jij zelf ook? :o

Interessant artikel dat van Charles Poliquin ;).

Fijne dag verder :hello:

Die stoffen worden gearomatiseerd ;) (even kort door de bocht) Ben je dus
eigenlijk niets meer mee.

Nah, voelde me wel goed vrijdag hoor, eigenlijk sinds vorige week voel ik me
zelfs super. Zelfs vandaag, ondanks mijn detox van cafeïne en efedrine voel
ik me nog energiek. Stofwisseling staat ook nog op turbo want tjees, ik heb
het warrrrrrm.

En tja, vrouwtje is daar wel bruut eerlijk in hoor :p Ik daarintegen ben bevooroordeeld.
Ik zie mezelf altijd als een ware adonis :p

Mooie training hoor, weer squatten ''A La Ace'' :)
Squatten is ook niet mijn favoriete oefening, maar ik denk dat je dat afterfeeling ervan wel heel erg gaat missen!

Squatten ben je trouwens ook zo lang niet mee bezig toch? Ik denk dat je die 6 setjes met een goeie 10 minuten er doorheen gejaagd hebt? Wat is nou 10 minuten in een hele week :p

A-sociaal dat je zwaarder word op 2200 kcals en ook nog vet verliest, volgens mij komt er echt een beescht tevoorschijn straks :eek:

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Nah, voelde me wel goed vrijdag hoor, eigenlijk sinds vorige week voel ik me
zelfs super. Zelfs vandaag, ondanks mijn detox van cafeïne en efedrine voel
ik me nog energiek. Stofwisseling staat ook nog op turbo want tjees, ik heb
het warrrrrrm.

Stacker uit de States? :)

Terug
Naar boven