Memories.
Haha, nee, ik ben zeker geen Genkenaar. Ik zit idd richting Antwerpen. Tessenderlo
Vind het ook maar een apart en omhooggevallen volkje. Maar voor de gein moet je eens in het centrum
rondlopen, dan kun je wel lachen. Of huilen ... één van beide
Schijven you said ... mmm ... 2 schijfjes van 20kg extra zou idd geen overbodige luxe zijn
Als ik nooit meer in Genk hoef te komen vind ik het prima Rob.

Dan lach en huil ik wel ergens anders als het jou hetzelfde blijft!
Wel één keer iets leuks meegemaakt daar in Genk:
Ik ging naar huis met de auto, maar we lagen ergens met ons schip in Genk vanwaar ik niet goed de weg wist.
Ik begin te rijden, en zie vlakbij een auto geparkeerd staan met een jonge vent er in.
Ik ga naast hem staan met mijn auto in tegengestelde richting.
Dus onze deuren aan de bestuurderskant naast elkaar.
Ik doe mijn raampje open, en glimlach eens vriendelijk naar deze jonge Genkenaar.

Hij reageerd daarop: niet...
Hij zit me een beetje "glazig" aan te kijken, dus ik vraag of hij even zijn raampje open kan doen.
Zijn blik wordt daarop zo mogelijk nog glaziger!
Op dit moment begin ik een héél klein beetje mijn geduld te verliezen, want het lijkt me niet zo heel veel gevraagd om even zijn raampje open te draaien zodat ik even de weg kan vragen...

Na nog enkele seconden mijn snel wegebbende geduld bewaard te hebben, spreek ik op enigszins luide toon hem aan of hij: "EVEN ZIJN RAAM OPEN KAN DOEN!!!"

Op dat moment is zijn blik glaziger dan ooit, en komt het gezicht van een mooie jonge vrouw vanuit zijn schoot omhoog!!!
Toen werd zijn glazige blik al wat begrijpelijker natuurlijk...

Mijnheer ontving gewoon even een

terwijl ik me daar zat op te winden over zijn "onverschilligheid"...
Maar allez, ik reageer daarop met:
Zo! jij hebt het beter voor elkaar dan ik maat.

Maare... hoe geraak ik vanaf hier het snelst op de snelweg?
Hij heeft het me netjes uitgelegd, en ik was op weg.
Er zal dus minimaal één Genkenaar rondlopen die zich een "gekke, dikke, kale Hollander" herinnerd!

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------
Schijven you said ... mmm ... 2 schijfjes van 20kg extra zou idd geen overbodige luxe zijn
Ga je maxen op je concentration curl..?