- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

er is altijd nog ''de babykamer''hahaha, ja nou, dan moet er eerst nog een paar 100 euro geïnversteerd worden
in een 2de tuinschuur. En dan is de legpress pas aan de beurt. Het wordt een 5-jaren
plan denk ik zo![]()
in ieder geval een mooie deal eruit gekregen Rober is altijd nog ''de babykamer''in ieder geval een mooie deal eruit gekregen Rob
Je blijft goed gaan he Rob! Taille onder controle en gewichtstijging![]()
Had eerlijk gezegd toch gehoopt op een vetverbrandend effecter is altijd nog ''de babykamer''in ieder geval een mooie deal eruit gekregen Rob

hahaha LOL
---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Goeiesmiddags beeschtige Rob![]()

Ey robke, wil je ff bedanken voor die link die je laatst gaf. Vanmiddag naar Runnersworld geweest en daar het advies gekregen -na analyse- om anti-pronerende schoenen aan te schaffen, meteen -na het aan hebben gehad van 5 verschillende schoenen- een paar gekocht. Deze dus: http://www.decathlon.be/NL/supernova-sequence-2-104114043/
Gaat nog even duren voordat ik alle functies etc naar behoren gesnapt heb.You need round deltshahahaha Hoe ronder hoe beter
Dikke training zeg pffff echt sterke schouders! Fijn dat je geen last had van je polsen!
Suc6 met je nieuwe fiets!![]()
![]()

Haha maar wel ondertussen ook fietsen hé als je het mega grote instructieboekje aan het doornemen bent![]()
Ik moet toegeven, het is misschien wat overkill zo'n fiets. Maar ach ... boys and their toysVerhogen die presses Rob!
10 herhalingen is véélsteveel éh?!
Pas je wel op dat je niet "te mooi" wordt jongen..?![]()

Hahaha, ik snap wel dat je weet wat je aan het doen bent natuurlijk.
Maar je 5/3/1 dag, net voor de deload (toch..?) en dan 10 reps doen...
Volgens mij kun je flink verhogen straks.