MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.681
Ja precies, het weer begint weer heeeeeeeeeeerlijk te worden, dus dat komt vast goed :banana:

Dat zou chill zijn :cool:
Die 200 euro kan je altijd wel goed besteden aan andere dingen :D
En nu ga ik echt weg..richting Zwolle....fijne dag vandaag & trainze?

;)

Vandaag naar de Finse piste denk ik en dan pizza maken :p

Have fun girl :kiss:

Zware squat!

Je gaat nog altijd lekker , aan het cutten btw?

• #7.683
  • #7.685
2500 kcals 0.o , onderhoud? Dat zou een goeie cut zijn voor mij :D.

Zit me nou weer niet te verlekkeren hé :D

Zit nu toch alweer even op 2500kcal en ben weer lekker van 101 naar 106 gegaan :p
Met toch wel een minimum aan verschil in taille. Dus ja, zolang ik erop blijf vooruit gaan,
zie ik nog niet in waarom ik nog zou verhogen of verlagen.

Zit me nou weer niet te verlekkeren hé :D

Zit nu toch alweer even op 2500kcal en ben weer lekker van 101 naar 106 gegaan :p
Met toch wel een minimum aan verschil in taille. Dus ja, zolang ik erop blijf vooruit gaan,
zie ik nog niet in waarom ik nog zou verhogen of verlagen.

Damn 5kg mooie massa dus :D. Iig wel nice dat je zo goed kan gainen op 2500 kcals. Lekker goedkoop ook haha :P.

Blijven gaan :thumbs:

• #7.687
Damn 5kg mooie massa dus :D. Iig wel nice dat je zo goed kan gainen op 2500 kcals. Lekker goedkoop ook haha :P.

Blijven gaan :thumbs:

Hehehe, enkel cutten is dan echt wel k*t. Maar ach, daar doe ik niet meer aan
mee :p Ik verhoog mijn VVM gewoon en dan zakt mijn BF% automatisch :roflol:

Nou eigenlijk wel toch qua gevoel ...

De liggende positie veranderd quasi niet maar:
Bij de eerste gaat de bewegingsbaan voor de borst op en neer.
Bij de tweede vertrekt de DB achter mijn kont, richting plafond zeg maar

1pjzit.jpg

Volgens mij leg je in deze positie ook meer nadruk op de supraspinatus als ik me niet vergis, die is vooral verantwoordelijk voor de eerste zoveel graden abductie, zeker in deze positie. Of het uitmaakt voor stimulatie van je delts weet ik niet, ik denk het niet. Leuke variatie op gewone side raises in ieder geval; als ie goed voelt is ie goed.

Ik zou die pols maar gaan intapen voordat het erger wordt en het nog je hele kuur verdoet....
In welke week zit je nu eigenlijk?
Kracht gaat in ieder geval bruut!:thumb:

• #7.689
Volgens mij leg je in deze positie ook meer nadruk op de supraspinatus als ik me niet vergis, die is vooral verantwoordelijk voor de eerste zoveel graden abductie, zeker in deze positie. Of het uitmaakt voor stimulatie van je delts weet ik niet, ik denk het niet. Leuke variatie op gewone side raises in ieder geval; als ie goed voelt is ie goed.

Ik zou die pols maar gaan intapen voordat het erger wordt en het nog je hele kuur verdoet....
In welke week zit je nu eigenlijk?
Kracht gaat in ieder geval bruut!:thumb:

Ja, ik ga komende week eens kijken voor die gloves die Ove voorstelde. Ben ik weer even gered.

Goh, ik zit nu net op week 5 ... aan mijn 2de vail te zien heb ik nog een 4 weken te gaan
ongeveer. Misschien zelfs 5. Het doortrekken naar 12 weken klinkt wel aanlokkelijk
moet ik toegeven. Zeker omdat die lange ester undecanate ook bij die Sus zitten.

Ja, ik ga komende week eens kijken voor die gloves die Ove voorstelde. Ben ik weer even gered.

Goh, ik zit nu net op week 5 ... aan mijn 2de vail te zien heb ik nog een 4 weken te gaan
ongeveer. Misschien zelfs 5. Het doortrekken naar 12 weken klinkt wel aanlokkelijk
moet ik toegeven. Zeker omdat die lange ester undecanate ook bij die Sus zitten.

Hoe'st met de sides? Vocht?

• #7.691

Sides? Pff, ik heb tot nu toe nog nergens last van eigenlijk. Voel me gewoon goed. Pielewiele steigert wel
voor het minste, wat soms wel eens irritant kan zijn. Bv als je op het werk naar het nummer1 droomvrouw
topic zit te kijken en je moet plots naar toilet oid :)

Vocht? Niets, nada, zip, zero ... heeft ook te maken met mijn cardio & efedrine/animal cuts stack.
Na het weekend, als er wat veel carbs naar binnen zijn geschoven zie ik het wel gelijk. Maar dat trekt
naar gelang de week vordert ook weer helemaal weg.

Sides? Pff, ik heb tot nu toe nog nergens last van eigenlijk. Voel me gewoon goed. Pielewiele steigert wel
voor het minste, wat soms wel eens irritant kan zijn. Bv als je op het werk naar het nummer1 droomvrouw

Vocht? Niets, nada, zip, zero ... heeft ook te maken met mijn cardio & efedrine/animal cuts stack.
Na het weekend, als er wat veel carbs naar binnen zijn geschoven zie ik het wel gelijk. Maar dat trekt
Duik je dan alleen even onder tot het weer over is, of sla je dan iedere keer de hand aan jezelf Rob..? :roflol:

top man!

• #7.694
  • #7.696
Laatst bewerkt:
goeie squats rob
niet aan de goodmorning gedacht t.a.v de hams ( het is ook niet mijn oef )
maar ik vind hem wel goed

dus een nieuwe bike in on his way

lekker bezig robje! misschien een gat in de markt een kipfiletfles op maat?

• #7.700
goeie squats rob
niet aan de goodmorning gedacht t.a.v de hams ( het is ook niet mijn oef )
maar ik vind hem wel goed

dus een nieuwe bike in on his way

Ja, ik moet er echt eens poging mee wagen ...

Yup yup, gisteren dus die bike, na nog wat onderhandelen, maar aan de kant
laten houden tot vandaag. Heb ik toch een 150euro uitgespaard erop.

lekker bezig robje! misschien een gat in de markt een kipfiletfles op maat?

:roflol:

Ik dacht wel dat jij dat iets zou vinden :p

Terug
Naar boven