MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.801
Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: approx 2500kcal
Health: 100%
Mentality: bring it on!
Temp in Gym: 20°

Warm Up:
Stepper: 10min
Squat: 20xbb FrontSquat: 5x50

el7cc7.jpg

Trainingstijd: 106min (start @ 15u10)
Polardata: 139avg - 174max - 1252kcal
Comments: best wel tevreden. Mijn frontsquat had wederom meer ingezeten, maar
de barbell blijft gewoon niet liggen eens ik begin met zweten tijdens de set. Bij mijn
squat sessie heb ik het wat rustiger gedaan, 3 hapjes lucht gelaten tussen elke rep
en plots waren daar 7 reps ineens. Netjes toch. PR in reps trouwens :D

CardioComments: beetje met de fiets gespeeld, daarom ook de langere trainingstijd.
Super nice verschillende programma's hebben en je niets van de weerstand aantrekken.

FoodComments: heb sinds vandaag ook yohimbine bij mijn stack. (hier gewoon bij de
apotheek te krijgen) En hoppa, de honger is helemaal weg. Raar gevoel soms wel in het
hoofd :p

TestoComments: het giert lekker door mijn lijf :p

Erg nice squats Robke ! ik heb er ook moeite mee om met front squat de barbell onder controle te houden.

• #7.803
Erg nice squats Robke ! ik heb er ook moeite mee om met front squat de barbell onder controle te houden.

Ja, alles gaat goed tot ik wat vermoeid word of ik begin te zweten op de schouders.
Tja, handdoek helpt wel wat, maar echt ideaal is het ook niet. Ach ja, ik haal mijn repjes,
en dat is uiteindelijk wat er telt hé ;)

Ja, alles gaat goed tot ik wat vermoeid word of ik begin te zweten op de schouders.
Tja, handdoek helpt wel wat, maar echt ideaal is het ook niet. Ach ja, ik haal mijn repjes,

Bij meer is het wat lastiger om m'n balans te vinden dus soms zwiepert die barbell een beetje heen en weer :roflol:
Maarja ik ben blij met m'n 4x60kg FSQ van gisteren :)

Bij meer is het wat lastiger om m'n balans te vinden dus soms zwiepert die barbell een beetje heen en weer :roflol:
Maarja ik ben blij met m'n 4x60kg FSQ van gisteren :)
Dat is denk ik toch een kwestie van onder de knie (of eigenlijk op de schouder) krijgen.. Met de back squat had ik in t begin ook wel wat moeite om de barbell in balans te houden, terwijl dit nu helemaal geen probleem meer is.

Voor de zekerheid gewoon iets minder gewicht eraan hangen om de techniek volledig te kunnen beheersen.. Gewicht komt vanzelf wel, toch? :)

Dat is denk ik toch een kwestie van onder de knie (of eigenlijk op de schouder) krijgen.. Met de back squat had ik in t begin ook wel wat moeite om de barbell in balans te houden, terwijl dit nu helemaal geen probleem meer is.

Voor de zekerheid gewoon iets minder gewicht eraan hangen om de techniek volledig te kunnen beheersen.. Gewicht komt vanzelf wel, toch? :)

Ja klopt.. ik maak lekker veel reppies, vind het in tegenstelling tot veel mensen wel een heerlijke oefening.
Mijn Onderste traps + hamstrings zijn helemaal kapot van m'n benentraining gister :)

rob geloof me
maak er een olympische frontsquat van
en dat rollen heb je niet meer

netjes die 105 trouwens

je kan eventueel ook wraps eromheen doen en die vast houden, dan kun je je ellebogen wat beter 'boven' de bar houden (als clean grip niet lukt)

verbaasd me dat ik de eerste ben die zegtt dat je benen training weer grandioos was!

wat zegt de spiegel de laatste tijd trouwens?

• #7.810
rob geloof me
maak er een olympische frontsquat van
en dat rollen heb je niet meer

netjes die 105 trouwens

Yes, I know, maar ik krijg mijn polsen maar niet overtuigd om zo te buigen :p

je kan eventueel ook wraps eromheen doen en die vast houden, dan kun je je ellebogen wat beter 'boven' de bar houden (als clean grip niet lukt)

Wraps? Kneewraps of welke?

verbaasd me dat ik de eerste ben die zegtt dat je benen training weer grandioos was!

wat zegt de spiegel de laatste tijd trouwens?

Thanks

Goh, spiegel zegt niets in mijn ogen ... maar toen ik afgelopen zaterdag door Eindhoven
liep spraken de blikken van andere soms wel boekdelen :p En voor de rest is heel de
familie er ook ineens over bezig, dat het nu wel genoeg is hé ...

Maar ok, toegegeven, toen ik shirts was aan het proberen in de winkel en ik keek even
in de spiegel dacht ik wel van: damn, dat is aardig wat meat.

Ik lees dat je alweer massa hebt gepakt :thumbs: Nu dat je niet meer cut zal je wel lekker wat spier pakken! Omdat nu weer ieder weekend te show-offen, door heel lang voor de spiegel buiten het pashokje te gaan poseren, vind ik een beetje overdreven hoor! :D

Wel erg oneerlijk dat jij gewoon yohimbine bij de apotheek kan halen...
Ik ben nu dit gaan gebruiken voor wat meer energie. Het zijn een zootje kruiden bij elkaar en ik heb er ook wat minder trek door. Het allerbeste: het is ook nog eens een keertje betaalbaar :)

(http://www.supplementcentre.com/ProductPage/11638/MET-Rx-Xtreme-Thermo-Crush-x-120.asp

• #7.812
Ik lees dat je alweer massa hebt gepakt :thumbs: Nu dat je niet meer cut zal je wel lekker wat spier pakken! Omdat nu weer ieder weekend te show-offen, door heel lang voor de spiegel buiten het pashokje te gaan poseren, vind ik een beetje overdreven hoor! :D

Wel erg oneerlijk dat jij gewoon yohimbine bij de apotheek kan halen...
Ik ben nu dit gaan gebruiken voor wat meer energie. Het zijn een zootje kruiden bij elkaar en ik heb er ook wat minder trek door. Het allerbeste: het is ook nog eens een keertje betaalbaar :)

(http://www.supplementcentre.com/ProductPage/11638/MET-Rx-Xtreme-Thermo-Crush-x-120.asp

:roflol: ach ja, je moet toch iets hé :roflol:

Ja, kost gewoon 34euro voor 100tabs. Geen recept voor nodig.

Die thermocrush ziet er ook wel leuk uit eigenlijk

:roflol: ach ja, je moet toch iets hé :roflol:

Ja, kost gewoon 34euro voor 100tabs. Geen recept voor nodig.

Die thermocrush ziet er ook wel leuk uit eigenlijk

De smaak is heel even gruwelijk maar het is waarschijnlijk wel wat onschuldiger dan wat ik gewend ben :o

Ik heb over 5 weken vakantie, dan kan ik wel mooi al die illegale producten in de Belgische apotheek aan gaan schaffen! :roflol:

Lekker getraind Robsken ;)

• #7.815
De smaak is heel even gruwelijk maar het is waarschijnlijk wel wat onschuldiger dan wat ik gewend ben :o

Ik heb over 5 weken vakantie, dan kan ik wel mooi al die illegale producten in de Belgische apotheek aan gaan schaffen! :roflol:

Hehehe ... ik heb hier ook zoiets in mijn lade liggen wat maar blijft liggen :D

Tja, kan je wel naar de apo komen daarvoor hier, maar dan gaan ze je toch een beetje krom bekijken als jij
dat vraagt :p Eigenlijk heet het Yocoral dus en dat dient eigenlijk voor mannen die erectie stoornissen hebben :p
Dus ja, je kan je voorstellen hoe ik hier nu zit ... voor het minste warm lopen en dan gelijk door die Yocoral een
knetterharde knuppel hebben ... het is niet gemakkelijk allemaal dit trainen :D

Thanks Chris

Laatst bewerkt:
Ik denk dat carpaul bedoelt dat je straps om de barbell doet en deze vasthoud ipv de barbell zelf zodat je polsen niet die onmogelijke stand hoeven in te nemen. Barbel hangt dan als het ware in de straps.

Brute squats, kreeg je juist geen last van vermoeiing door die 3 keer ademen tussen je reps door?

Ik zie nu dat ik gelijk heb, goede tip ga ik zelf ook eens proberen :)

Laatst bewerkt:
Tja, kan je wel naar de apo komen daarvoor hier, maar dan gaan ze je toch een beetje krom bekijken als jij
dat vraagt :p Eigenlijk heet het Yocoral dus en dat dient eigenlijk voor mannen die erectie stoornissen hebben :p
Dus ja, je kan je voorstellen hoe ik hier nu zit ... voor het minste warm lopen en dan gelijk door die Yocoral een
knetterharde knuppel hebben ... het is niet gemakkelijk allemaal dit trainen :D

Ben ik even blij dat je dat erbij hebt vermeld :roflol:, ik zie me daar al staan in die apotheek....dat ze ze zo zachtjes tegen elkaar beginnen te smoezen :roflol:

Jij hebt het ook maar moeilijk zeg, ik zou er zeker over een paar maandjes mee stoppen :D Het vrouwtje heeft dan vast wel wat anders aan haar hoofd ;)

• #7.820
Ik denk dat carpaul bedoelt dat je straps om de barbell doet en deze vasthoud ipv de barbell zelf zodat je polsen niet die onmogelijke stand hoeven in te nemen. Barbel hangt dan als het ware in de straps.

Brute squats, kreeg je juist geen last van vermoeiing door die 3 keer ademen tussen je reps door?

Straks dat filmpje eens bestuderen :D

Nee, eigenlijk net helemaal niet ... las trouwens een tijdje geleden nog dat het meer
spierunits zou activeren als je met een soort breathing style werkt. Enige minpunt is
wel het langere liggen van de barbell op je traps. Maar ach, dat went ook wel weer :D

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Ben ik even blij dat je dat erbij hebt vermeld :roflol:, ik zie me daar al staan in die apotheek....dat ze ze zo zachtjes tegen elkaar beginnen te smoezen :roflol:

Jij hebt het ook maar moeilijk zeg, ik zou er zeker over een paar maandjes mee stoppen :D Het vrouwtje heeft dan vast wel wat anders aan haar hoofd ;)

Hehehe, geef maar een seintje, kom ik wel met je mee ;)

Ja, ik ga nu vast stoppen met trainen ja :p

Terug
Naar boven