- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
HAHAHA, dat is je straf! (vraag voor de zekerheid ff na bij je ouders of jij toevallig een ettertje was vroeger...het is erferlijk hahaha)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees er helemaal overheen!!! Ik moet me schamen!
G E F E L I C I T E E R D !!!
dat moet je bij een dochter ook maar dan komen er nog vriendjes, ongesteldheid, nog meer vriendjes, dates enz bij![]()
HAHAHA, dat is je straf! (vraag voor de zekerheid ff na bij je ouders of jij toevallig een ettertje was vroeger...het is erferlijk hahaha)

Shit zeg, ik ga ook maar eens aan de testo denk ik... ;-)
107kg en taille gekrompen :-)
en die decline DB presses is ook geen kattepis
gefeliciteerd met je zoon in wording. De onze is bijna 1.5jaar en is pas begonnen met deadliften.

Een zoon, nice rob! Hoeveel weken zit je vrouwtje nu?
Zodra 'ie een jaar is, meteen aan het ijzer zetten en net zo`n beest laten worden als jij! hehe

Straks is hij 6 jaar oud en ownt iemand van 16 wahahah![]()

trainingen zijn weer off the charts natuurlijk.. beest
moet je nagaan , als je een dochter had gehad , komt ze met dr eerste vriendje thuis , zit daar een beest van 107kilo
dat jochie zou zn broek volschijten
mooi dat je een zoon krijgt!

Goed op je vrouwtje passen Robke, want zonder hun kunnen we weinig
Tuurlijk vrouw blijft prioriteit nummer 1. Het is en blijft een 'uit de hand gelopen' hobby.
Straks is hij 6 jaar oud en ownt iemand van 16 wahahah![]()
What's that?ben ook een ecay stackje aan het nemen. Dus dat kan de vermindering van taille
ook verklaren![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd bro, hopelijk blijft het goed gaan en krijg je een gezonde zoon

Efedrine, Cafeïne, Asperine en Yohimbine. En dat bovenop mijn Animal Cuts pakketje![]()

mjammie!
Leuk voor je een jongetje Rob!!! Dat wordt me er vast eentje later, maak je pectoralis maar nat![]()

Maar ergens zat ik ook weer met de gedachte,
Tenzij ik ergens een paar % BF nog kan droppen 
Maar dat zie ik niet meer zitten. Ben blij datNet over de helft ... nog een weekje of 18-19 te gaan dus.
Haha, het kereltje gaat nog benchen voordat die kan lopen![]()

maar ja.. kan ook niet anders met zo'n goede vader straks @ personal trainer met een uit de hand gelopen hobby
. Comments: dikke vette rep PR op mijn squat. Van een 1RM naar een 3RM en dat na
mijn front squats nog. Testo powerMaar ergens zat ik ook weer met de gedachte,
shit daar gaat weer een broek. Gisteren een broek gescheurd en na de benentraining
van gisteren vermoed ik dat die wat ik vandaag aan heb het ook niet meer lang gaat
houdenTenzij ik ergens een paar % BF nog kan droppen
.
ja je moet er wat voor over hebben voor mooie wielen
.
! Gaat echt de goede kant op met jou Testobeescht!
Ook je taille wat geslonken...en nog steeds ook rond de +/- 2300 kcal...very nice!Oeee spannend dat duurt niet lang meer![]()
Hahaha ja dat word watmaar ja.. kan ook niet anders met zo'n goede vader straks @ personal trainer met een uit de hand gelopen hobby
.

Hahahaja je moet er wat voor over hebben voor mooie wielen
.
Damn lekkere training zeg.. je hebt met 5 uurtjes slaap zo'n dikke PR weten te zetten! Gaat echt de goede kant op met jou Testobeescht!
Ook je taille wat geslonken...en nog steeds ook rond de +/- 2300 kcal...very nice!
Nog maar 2 weekjes prikken ja? tja... ik kan wel goed begrijpen dat je het prikken niet zal missen.
Soms moet ik mezelf gewoon