AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.901
tijdje terug dat ik hier geweest ben, maar jij gaat ook lekker rob :D

Thanks ... ik doe mijn best ;)

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

Nu ik trouwens op de laatste weken loop van mijn 'kuurtje' begin ik me wel stilaan af te
vragen where to go from here ... Ga ik gewoon even verder op het aantal kcal of hoe ga
ik het allemaal doen ...

Vermoed wel dat ik gewoon verder ga op Wendler en wat volume erna ... maar het is mijn
voeding waar ik eigenlijk geen blijf mee weet ...

nice squats rob!
als ie nu pas lekker inkickt zou ik eigenlijk zeggen ga nog even door, maar kan me natuurlijk wel voorstellen dat je er geen zin meer in hebt.

zit je nu op 2300 cals dan rob, lees ik dat goed?

• #7.904
nice squats rob!
als ie nu pas lekker inkickt zou ik eigenlijk zeggen ga nog even door, maar kan me natuurlijk wel voorstellen dat je er geen zin meer in hebt.

Thanks ...

Tsja, de langere ester in mijn sus blijft nog wel wat doorwerken na de laatste inject.
Maar ach, het is genoeg geweest ... die 107kg op mijn lengte is al zat zwaar genoeg op
dit moment :p

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

zit je nu op 2300 cals dan rob, lees ik dat goed?

soms 2500kcal ;)

Lekker bezig Robbie! :thumb:
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, nadat je "cold turkey" bent gegaan. :D

:roflol:

Hahaha :hahaha: ja je moet er wat voor over hebben voor mooie wielen :).
Hahaha, zo klinkt het nog belachelijker als wanneer je het in het Engels ziet staan! :roflol:

Wat zit er ook alweer in een fles Kasteelbier..? ;)

Keep it up Rob! :cool:

• #7.906
Lekker bezig Robbie! :thumb:
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, nadat je "cold turkey" bent gegaan. :D

:roflol:

Hahaha, zo klinkt het nog belachelijker als wanneer je het in het Engels ziet staan! :roflol:

Wat zit er ook alweer in een fles Kasteelbier..? ;)

Keep it up Rob! :cool:

Thanks, ja, ik ben ook benieuwd over een maandje wanneer de test eruit is ...

Kasteelbier heb ik vorig weekend vervangen door een 'normaal' biertje. Idd om
de reden dat er gewoon +200kcal in zo eentje zit :p Maar door de week drink
ik sowieso zelden tot niet meer.

Een normaal biertje is niet zo lekker als een Kasteeltje éh... ;)
Maar je hebt groot gelijk hoor.

• #7.908
Een normaal biertje is niet zo lekker als een Kasteeltje éh... ;)
Maar je hebt groot gelijk hoor.

Dat is een waarheid als een koe Hummer ... maar Kasteeltje hou ik wel lekker op de momenten
als er iets 'speciaals' voorbij komt ;)

Goed bier smaakt het beste als je de dagen ervoor netjes je gezonde dingen gedaan hebt :D

Ben benieuwd naar de before en after vergelijkingsfoto's :)

• #7.910
Die before foto's zijn wel nog van augustus vorig jaar :o Heb er geen gemaakt voor de aanvang
van ... en de after foto's weet ik nog niet wanneer ik ze ga maken. Moet een beetje kijken wanneer ik
er wat goed bijsta hé :p

Damn Rob! flinke training gister! Keihard om 3 compounds te doen op benen:D:fire:

Ghehe, Rob, je hebt nu 2500kcal, je slaapt 5 uurtjes en on roids. Als je dalijk zonder roid zit, een 'normaal' bulk dieet hebt (met redelijk wat meer kcal met jou gewicht denk ik?) en ook nog eens gewoon 8+ uren slaapt.. Dan knal je net zo hard als met de roids, whaha!

• #7.913
Damn Rob! flinke training gister! Keihard om 3 compounds te doen op benen:D:fire:

Nou, het kapte er anders ook wel aardig in. Ik zat er helemaal door en toen mocht
ik nog cardio gaan doen .. whoopie :)

Ghehe, Rob, je hebt nu 2500kcal, je slaapt 5 uurtjes en on roids. Als je dalijk zonder roid zit, een 'normaal' bulk dieet hebt (met redelijk wat meer kcal met jou gewicht denk ik?) en ook nog eens gewoon 8+ uren slaapt.. Dan knal je net zo hard als met de roids, whaha!

Wel nou nee, die 2500kcal is ongeveer mijn onderhoud/bulk. Als ik ga cutten is
dat op 2000 en zelfs -2000. Maar dat is de eerste maanden nog niet aan de orde
gezien ik mijn net gewonnen massa eerst wil 'vast' zetten zeg maar.

Die before foto's zijn wel nog van augustus vorig jaar :o Heb er geen gemaakt voor de aanvang
van ... en de after foto's weet ik nog niet wanneer ik ze ga maken. Moet een beetje kijken wanneer ik
er wat goed bijsta hé :p
Net als Kwark? Die maakt ook foto's wanneer hij er goed bij staat...
Iemand al foto's gezien?! Ik niet!

• #7.915
rob is een fb-sloerie?

Thanks ...

Tsja, de langere ester in mijn sus blijft nog wel wat doorwerken na de laatste inject.
Maar ach, het is genoeg geweest ... die 107kg op mijn lengte is al zat zwaar genoeg op
dit moment :p

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

soms 2500kcal ;)

:eek: sjemig.... dan val ik om !

2500 kcal is bijna mijn onderhoud, hahah. En voor hem is het gewoon een bulk :P Vreemd lichaam heb je rob..

Terug
Naar boven