AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.921

Yes, I confess, I'm a bimbo ...

Nou en? Meer foto's is altijd beter, vooral waarop massa te zien is :cool:

Whehehe ... yeah I'm kinda feeling pretty lately, so maybe :p

:roflol:

Gefeliciteerd Rob met je zoontje!

Trainingen gaan ook super zo te lezen! Dikke squats..

Thanks, ik moet zien dat ik genoeg krachten heb voor alle zooi mee te gaan zeulen binnenkort.
Kinderstoeltjes, luiertassen, etc ... en daar heb je wel sterke benen voor nodig :p

2500 kcal is bijna mijn onderhoud, hahah. En voor hem is het gewoon een bulk :P Vreemd lichaam heb je rob..

Ach, vreemd is het niet meer voor me, ik snap mijn lichaam onderhand wel een beetje ondertussen. En
het enige wat ik ervan zeggen is dat ik een laagverbruiker ben. Ondanks alle producten, supplementen,
voeding, noem maar op ... het is en blijft wat het is. Het heeft soms wel een minimale impact, maar
nadien, keert de 'normale' stand gewoon terug.

Laatst bewerkt:
daarom voreg ik het gister ook al, met 2300 cals val ik een pond per week af:).
maar dan zal het cutten waarschijnlijk niet zo gemakkelijk gaan rob?

• #7.923
daarom voreg ik het gister ook al, met 2300 cals val ik een pond per week af:).
maar dan zal het cutten waarschijnlijk niet zo gemakkelijk gaan rob?

Hehehe ...

Cutten ... pff ... Ik heb zelden tot nooit honger eigenlijk. Maar ik kan wel altijd eten :p En als ik cut
moet dat idd op een -2000kcals. En gaat het vetverlies tergend traag. Vorig jaar heb ik zelfs periodes
van 1300kcal gedaan en liep het eigenlijk nog niet echt vlot. Ondanks dat ik er toen nog T3, clen en
winny bijnam. (waar ik eigenlijk niets van merkte :p) Zelfs mijn biertjes heb ik ervoor laten staan en nog
geen resultaat. De keerzijde van de medaille is echter ook dat ik mijn VVM niet snel verlies noch mijn
kracht. Ondanks veel cardio en lage kcals.

Sterker nog ... ooit in mijn jonge heb ik gedieet op -1000kcal met +6 uur cardio per week en een
shitload een efedrine. En nog stond ik op 83kg @ 12%. Lang niet slecht voor mijn lengte dus.

Laatst bewerkt:
En als ik cut
moet dat idd op een -2000kcals. En gaat het vetverlies tergend traag.
... Zelfs mijn biertjes heb ik ervoor laten staan en nog
geen resultaat. De keerzijde van de medaille is echter ook dat ik mijn VVM niet snel verlies noch mijn
kracht. Ondanks veel cardio en lage kcals.
heb hetzelfde.. tijd om te gaan strongmannen rob :D

• #7.925
:D Tja, eerlijk gezegd ik vind het verrot. Ik sport me de tieves, let vrij goed op
mijn voeding en als ik dan in de spiegel kijk denk ik wel eens: damn, je ziet er niets van!
Ditto!
Ik sport me echt nie de tieves, let absoluut niet op mijn voeding, en als ik dan in de spiegel kijk denk ik wel eens: dat krijg je er nou van! :D

• #7.927
Ditto!
Ik sport me echt nie de tieves, let absoluut niet op mijn voeding, en als ik dan in de spiegel kijk denk ik wel eens: dat krijg je er nou van! :D

:roflol: :roflol:

ik snap wat je bedoelt Rob... het voordeel is dan weer wel dat je het dus eigenlijk net zo goed niet kan doen omdat het er toch niet afgaat :P (en gewoon lekker doorbouwen om steeds buffer te worden)

Hier eentje die niet afvalt door lager in Kcals te zitten: alleen cardio helpt ;)

en ik moet maar blijven vreten....lekker eerlijk verdeeld allemaal:)

• #7.931
:roflol: :roflol:

ik snap wat je bedoelt Rob... het voordeel is dan weer wel dat je het dus eigenlijk net zo goed niet kan doen omdat het er toch niet afgaat :P (en gewoon lekker doorbouwen om steeds buffer te worden)

Hehehe, ik ben eigenlijk ook aan het wisselen van gedacht daarover. Dus gewoon niet meer cutten en
een shitload aan VVM bijkweken :p Dan zakt mijn BF% vanzelf wel :p Maar toch ook wel een beetje mijn
waist in het oog houden ;)

Hier eentje die niet afvalt door lager in Kcals te zitten: alleen cardio helpt ;)

Cardio helpt ook wel, maar de zooi is dat je dat niet kan blijven doen en je alsmaar meer en meer moet
gaan doen. En uiteindelijk hou je dat dan ook weer niet vol en begint het hele gezeik weer van voor af aan.

en ik moet maar blijven vreten....lekker eerlijk verdeeld allemaal:)

Couldn't we just all give a little to each other :D

Laatst bewerkt:
Ik ga misschien nog iets dieper als 2500...maar als het er op 2250 niet afwil met wat cardio, dan blijft het maar lekker zitten verdomme:mad: k*tpens!

• #7.934
Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs (man ik slaap weer slecht)
Food: approx 2500kcal
Health: 100%
Mentality: it's Hummer time ... tum dum dum dum
Temp in Gym: 14°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP & raises: 20xbb 5x20

65o6ps.jpg

Trainingstijd: 102min (start @ 15u00)
Polardata: 138avg - 175max - 1181kcal
Comments: hoppa, wat een knetterharde PR weer erbij op mijn DB press. Damn Hummer,
had je me dat nu niet eerder kunnen zeggen :p De 6 reps gingen nog vrij vlotjes eigenlijk.
De DB upright is nog even een testertje. Voel dat ik hem te zeer op mijn traps trek soms
dus het is nog even aan de techniek sleutelen.

Heb mijn Tricep Press Down gewisseld voor een CGBP. Voelde niet slecht aan mijn tricep
maar mijn borst deed nog wat moeilijk door de training van maandag leek het wel.

CardioComments: 320kcal kwijt, en weer een leuk programma gefietst. Die fiets is na mijn powercage
één van mijn beste aankopen ooit, point finale :p

FoodComments: gaat allemaal nog steeds lekker clean voor het moment. Vreemd wel, heb ook nog
nergens behoeftes voor junk ofzo. Dus ja, die 2500kcal, dat is echt wel mijn onderhoud. Ik heb tevens
ook mijn havermout 's morgens vervangen door bruine rijst. En hoppa, dat geeft gelijk meer energie
en is wat makkelijker voor mijn maag lijkt het wel.

TestoComments: injects gaan vlot tegenwoordig en zonder probs. Test doet goed zijn werk nu and I'm
loving it ;) Mijn vails lijken trouwens wel een paar ml's minder te hebben. Want als ik mijn shots tel, en
ik vergelijk dan kom ik gewoon een ml of 3, 4 tekort op mijn vails. Ik geraak bijna niet aan die 10 weken
ondanks dat ik 2 vails van 10ml had & 5amps van 1ml (die trouwens wel goed vol zaten)

Laatst bewerkt:
Nu ik trouwens op de laatste weken loop van mijn 'kuurtje' begin ik me wel stilaan af te vragen where to go from here ... Ga ik gewoon even verder op het aantal kcal of hoe ga ik het allemaal doen ...

Vermoed wel dat ik gewoon verder ga op Wendler en wat volume erna ... maar het is mijn voeding waar ik eigenlijk geen blijf mee weet ...

Ja vind het ook altijd maar een demotiverd verhaal wat betreft het aantal kcal dat je in moet nemen om resultaat te krijgen...geen slecht idee wat je later opnoemde om lekker nog meer VVM bij te kweken, dan zakt je bf% van zelf wel :D...alleen letten op die waist idd ;)

Die before foto's zijn wel nog van augustus vorig jaar :o Heb er geen gemaakt voor de aanvang
van ... en de after foto's weet ik nog niet wanneer ik ze ga maken. Moet een beetje kijken wanneer ik
er wat goed bijsta hé :p

Na zeg wat is dat nou :P haha niet eens goede before foto's! :eek:
Maarruh ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat, volgens mij sta je er goed bij :o

Ditto!

:roflol: :hahaha:

Hé goedemorgen :),

Slaap je weer slecht ja? Veel (spannende) dingen aan je hoofd natuurlijk ;). Heb zelf de laatste tijd veel last gehad van slecht slapen en ben daar door echt oververmoeid geraakt, een middagdutje kan nog wel een beetje helpen.

Ondanks je slechte slaap en drukte weer een goede training neer weten te zetten :thumbs: Fijn te horen dat je veel plezier hebt van je fietsje :cool:.

Hé in de ochtend havermout vervangen voor bruine rijst? Ik eet zelf ook bruine rijst naast pandan, maar dan bij avondmaaltijden. Deze rijst die ik bedoel heeft een hard vliesje en moet ik dan 45 min. koken. Kook je je rijst de dag van te voren ofzo? Hoe eet je dit dan verder ?
Ik eet in de ochtend een wheyshake, appel en daarna havermout met gekookt water... maarruh..tja neem aan dat je de rijst ook gewoon naturel eet? :o

Ciaoo:kiss: fijne dag!
Ik ga zo pleite, voor school nog even mijn "wielen" (:roflol:) trainen.

• #7.936
Ja vind het ook altijd maar een demotiverd verhaal wat betreft het aantal kcal dat je in moet nemen om resultaat te krijgen...geen slecht idee wat je later opnoemde om lekker nog meer VVM bij te kweken, dan zakt je bf% van zelf wel :D...alleen letten op die waist idd ;)

Ach ja, gewoon sporten en hopen op het beste :p

Na zeg wat is dat nou :P haha niet eens goede before foto's! :eek:
Maarruh ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat, volgens mij sta je er goed bij :o

Ach ja, foto's ... weet je, als je gebrek aan definitie hebt oog je sowieso al soft. Ik heb dan wel een
pakje gewicht wat ik meezeul maar er zit ook nog een stevige jas rond :p Maar, toegegeven, in kleding
sta ik er idd wel goed bij :p En mijn rug, schouders, armen & kuiten ook best wel. Enkel de benen en
voorkant 'ontbreken' een beetje. Maar dat komt dus door mijn BF hé

Hé goedemorgen :),

Slaap je weer slecht ja? Veel (spannende) dingen aan je hoofd natuurlijk ;). Heb zelf de laatste tijd veel last gehad van slecht slapen en ben daar door echt oververmoeid geraakt, een middagdutje kan nog wel een beetje helpen.

Ondanks je slechte slaap en drukte weer een goede training neer weten te zetten :thumbs: Fijn te horen dat je veel plezier hebt van je fietsje :cool:.

Hé in de ochtend havermout vervangen voor bruine rijst? Ik eet zelf ook bruine rijst naast pandan, maar dan bij avondmaaltijden. Deze rijst die ik bedoel heeft een hard vliesje en moet ik dan 45 min. koken. Kook je je rijst de dag van te voren ofzo? Hoe eet je dit dan verder ?
Ik eet in de ochtend een wheyshake, appel en daarna havermout met gekookt water... maarruh..tja neem aan dat je de rijst ook gewoon naturel eet? :o

Ciaoo:kiss: fijne dag!
Ik ga zo pleite, voor school nog even mijn "wielen" (:roflol:) trainen.

Pff, als ik een middagdutje doe, is gelijk heel mijn dag om zeep hoor. Daar voel ik me vaak nog slechter
door. Gewoon even doorbijten en in het weekend lekker doorslapen ;)

Ja, ik kook altijd mijn maaltijden voor een paar dagen ineens. Dan sta je maar één keer achter het
fornuis en heb je al minder kans op cheatmeals oid. Dan gewoon even de tupperware de micro in, of
gewoon koud. Rijst met sambal en wat olijfolie is sowieso altijd lekker ;)

Mijn ontbijt bestaat uit:
5u20 -> whey shake & paar stukken gedroogd fruit (ongesuikerde vijgen, abrikozen, pruimen)
6u00 -> 30gr rijst (met kruiden, sambal) roerbakken eitjes (1 ei & 4 eiwit) & wat erwten oid.

Thanks
Enjoy the day & weather
:kiss:

Laatst bewerkt:
Comments: hoppa, wat een knetterharde PR weer erbij op mijn DB press.

320kcal kwijt, en weer een leuk programma gefietst. Die fiets is na mijn powercage
één van mijn beste aankopen ooit, point finale :p

FoodComments: gaat allemaal nog steeds lekker clean voor het moment.

TestoComments: injects gaan vlot tegenwoordig en zonder probs.

Goed nieuws ftw!
Gefeliciteerd met je PR man, echt uber sterk :thumbs:
Zelf kook ik ook altijd (nouja, vroegah toen ik niet op de basis woonde:p) meerdere maaltijden voor zelfs een hele week, erg makkelijk en inderdaad zoals je zegt ook minder kans op cheatmeals!
Alleen las ik gisteren toevallig iets over het verwarmen van voedsel in plastic bakjes de magnetron (stond in de MM van januari 2010) en heb het even op internet opgezogd:

Cooking your food in plastic containers in the microwave can lower your testosterone and increase toxic products like dioxin in your blood.
The manufacturing of vinyl is the leading source of dioxin in the US environment, and dioxin wins all the awards as the most deadly substance on the planet. First making its debut in the American consciousness as the herbicide Agent Orange used in the Vietnam war, dioxin is toxic at a dilution of less than five parts per trillion. It has been proven to cause cancer and is not merely statistically linked to a higher risk of cancer. Dioxin, is a powerful hormone-disrupting chemical associated with small penis size, low sperm count, miscarriages, and reproductive disorders. Babies exposed to dioxins before birth are more likely to have a lower IQ, learning disabilities, a shorter attention span, and damaged immune and nervous systems.

[Link niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

Na je kuur willen we toch wel graag foto's hoor, want jou gewicht bij jou lengte is gewoon spectaculair ongeacht dat 'jasje' wat nog over je spieren heen ligt. Fijn weekend beescht!

• #7.938
Tja ... op het werk staat geen magnetron dus daar kan ik het niet opwarmen ... En die enkele
keer dat ik het dan wel doe, daar ga ik het heus niet voor laten hoor ;)

Ik ga eens kijken over enkele weken wat ik kan doen ivm die foto's ... ben er nog niet over
uit of ik ze ga maken als ik nog in het kuurtje zit, of erna, als het meeste vocht al weg is.
Nu ja, vocht ... zoveel vocht hou ik eigenlijk ook niet op.

lekkere training rob, vanavond voor mij schouders.
wij hebben gelukkig alles opo het werk, magnetron, kookplaat....was gister 3 eieren aan het koken. dat zagen ze natuurlijk....huh 3 :eek: eieren....toen vertelde ik dat ik zo';n 6/8 per dag tot me neem verschoten ze helemaal hehe:D

Ik moest even 9 pagina's terug om me te herinneren wat ik in godsnaam allemaal had gezegd tegen je. :D
Gelukkig sta ik er nog steeds 100% achter! :thumb:
Lekker bezig Rob.
6x38,5 op de dumbbell press is al heel behoorlijk vind ik! :bow:
http://www.youtube.com/watch?v=38xIQcbwONs
Here comes the summer! :thumb:

Terug
Naar boven