AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.941
lekkere training rob, vanavond voor mij schouders.
wij hebben gelukkig alles opo het werk, magnetron, kookplaat....was gister 3 eieren aan het koken. dat zagen ze natuurlijk....huh 3 :eek: eieren....toen vertelde ik dat ik zo';n 6/8 per dag tot me neem verschoten ze helemaal hehe:D

Hehehe, ach ja, mij noemen ze hier ook de tupperware man :p Iedere morgen een koeltas met 4 bakjes
en nog een shakebeker + supps in een potje :D

Ik moest even 9 pagina's terug om me te herinneren wat ik in godsnaam allemaal had gezegd tegen je. :D
Gelukkig sta ik er nog steeds 100% achter! :thumb:
Lekker bezig Rob.
6x38,5 op de dumbbell press is al heel behoorlijk vind ik! :bow:
]
Here comes the summer! :thumb:

:D

Ja Hummer, soms ben ik misschien wel wat te voorzichtig in mijn trainen omdat ik net koste wat kost
geen blessures wil. Maar als jij dan zegt dat het good 2 go is, ga ik er ook voor :D

Yihaaa, summertime !

Laatst bewerkt:
Oh ja, voor ik het vergeet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #7.943
:roflol:

Shit man, 38,5kg. Ziekelijk!

• #7.947
Hoe ga je die ooit in positie krijgen zonder spotter :p:D

Ik heb mijn powerhooks Ace ;) Ik moet niets in positie brengen. Hang de DB's gewoon aan mijn barbell,
hang de plates erop en dan moet ik eigenlijk enkel unracken en beginnen pressen. Het is even wennen
qua balans en gevoel maar het traint wel lekker moet ik zeggen.

Ideale uitvinding, die powerhooks. Heb ze zelf nog niet nodig, maar als ik tegen de 40kg ga drukken, dan zullen ze er vast komen :P

• #7.949
Ideale uitvinding, die powerhooks. Heb ze zelf nog niet nodig, maar als ik tegen de 40kg ga drukken, dan zullen ze er vast komen :P

Als je ze bij Fitness Seller besteld, zou ik ze nu alvast bestellen, dan zijn ze er tegen die tijd misschien :roflol:

Die 40ers gaan er zeker uit volgende week! Wroar:fire:

@Gast 166060, dat artikel over bakje maakt me niet bepaald gelukkig! Misschien toch maar koud opeten dan:o

• #7.954
Training van vrijdag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs
Food: approx 2500kcal
Health: 100%
Mentality: mmmmmmmoe
Temp in Gym: 21°

Warm Up:
Stepper: 10min
BOR & DL: 20xbb 5x50

ftd1l4.jpg

Trainingstijd: 73min (start @ 14u50)
Polardata: 137avg - 166max - 834kcal
Comments: mijn rug wil niet meer zo goed mee op het einde van de week. Nu ja, ik voel
me gewoon leeg worden. Raar maar waar. Maar ach, al bij al was het nog zo heel slecht
niet. Over enkele weken zet ik mijn borst op vrijdag en dan zien we wel weer wat er gebeurd.

CardioComments: Eens met interval gespeeld.

FoodComments: gewoon netjes !

TestoComments: niet veel speciaals meer te melden. Gaat gewoon lekker, voel me goed.

En de 40'ers knal ik volgende week voor 5 reps omhoog ! Damn straight !
:woot:

Goedemorgen :),

Ik vind het niet zo gek dat je laatste tijd meer moe bent met al die drukte om je heen ;). Toch zijn je training altijd erg netjes! Wat zou het zijn zonder de hulpmiddelen.. ??? dit geeft je (denk ik) wel ff die extra boost die je nu nodig hebt. :)

Hoe was je weekend? Beetje rustig aan gedaan & doorgeslapen ;)?
Ideetje voor het ontbijt neem ik wel mee, wie weet als ik het zo echt ff gehad heb met gekooktwater&havermout :roflol:, nasi en sambal + ei is nooit verkeerd :meal:

Enne... straks mag die jas uit ;) :D

---------- Toegevoegd om 06:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:39 ----------

Trouwens je bent de eerste die ik ken die vroeger op staat dan ik :roflol: zonder verplichting dat het moet (toch?)

• #7.956
:woot:

Goedemorgen :),

Ik vind het niet zo gek dat je laatste tijd meer moe bent met al die drukte om je heen ;). Toch zijn je training altijd erg netjes! Wat zou het zijn zonder de hulpmiddelen.. ??? dit geeft je (denk ik) wel ff die extra boost die je nu nodig hebt. :)

Hoe was je weekend? Beetje rustig aan gedaan & doorgeslapen ;)?
Ideetje voor het ontbijt neem ik wel mee, wie weet als ik het zo echt ff gehad heb met gekooktwater&havermout :roflol:, nasi en sambal + ei is nooit verkeerd :meal:

Enne... straks mag die jas uit ;) :D

---------- Toegevoegd om 06:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:39 ----------

Trouwens je bent de eerste die ik ken die vroeger op staat dan ik :roflol: zonder verplichting dat het moet (toch?)

Nah, ik heb altijd naar mijn beste getraind hoor, met of zonder hulpmiddelen. Zodra ik thuiskom draai ik
een knop om en staat mijn verstand gewoon op trainen. Voeding, slaap, ziek zijn maakt niets uit, gewoon
knallen! Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Just a mindset ;)

Weekend was druk druk druk. Zaterdag shoppen en familie bezoek, zondag klussen, BBQ en familie bezoek.
Dus ja, echt rust zat er niet in. Maar mijn vrouwke is wel tevreden met al haar nieuwe zwangerschapskleedjes.
Tsja, en dan is mijn dag toch ook weer goed ;)

En helaas pindakaas, ik MOET zo vroeg op :) Zit altijd standaard om 6u op mijn werkplek.

Laatst bewerkt:
Seg Rob, wat is precies een facepull? Ik zou het kunnen googelen maar hoor het liever van u. Heb dat in verschillende mensen hun trainingen wel eens zien terugkomen.
Lijkt het een beetje op latpull naar je borst toe?

En die 40'ers komt dik in orde. Waar is de tijd dat je de 30'ers zwaar vond voor je schouders hé :-)

• #7.958
Seg Rob, wat is precies een facepull? Ik zou het kunnen googelen maar hoor het liever van u. Heb dat in verschillende mensen hun trainingen wel eens zien terugkomen.

En die 40'ers komt dik in orde. Waar is de tijd dat je de 30'ers zwaar vond voor je schouders hé :-)

Een facepull kan je op verschillende manieren doen. Als ik het met een rope doe, doe ik het aan het
latstation en maak ik een soort van Back Double Biceps pose. De manier waarop ik hem nu doe, dus met
1hand handle, trek je hem van het latstation, met de elleboog wijd, naast je oor. Schouderbladen
probeer ik stil te houden anders komen je traps te zeer in het spel. 3XL heeft ooit eens iets gepost
waarin stond dat je hem beter kant per kant deed ipv met 2 handen gelijk.

:D idd, seg, mattellen en spattellen met die 30'ers :roflol: Nu ja, het is nog een maandje afwachten
waar de boot dan strand. Als ik 10% kracht verlies, sta ik nog altijd verder dan waar ik stond. En dat is
ook al iets :D

Laatst bewerkt:

face-pull.jpg

Dat is toch een face pull met een throat stretch..? ;)

Terug
Naar boven