XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Het wordt een facepull genoemd voor het gemak. De gemiddelde bodybuilder is helaas niet in staat de volledige benaming te onthouden. In feite is het een bidirectional lateral synchronous neck and cheek pincer pull. De afbeelding hierboven illustreert de purple died hair variant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.963
Het wordt een facepull genoemd voor het gemak. De gemiddelde bodybuilder is helaas niet in staat de volledige benaming te onthouden. In feite is het een bidirectional lateral synchronous neck and cheek pincer pull. De afbeelding hierboven illustreert de purple died hair variant.

Ik ga gelijk mijn excel file aanpassen !

Je hebt weer een mooie training gehad afgelopen vrijdag Rob.
Je slaapt wel wat weinig natuurlijk...
Ik ook hoor, maar je leest altijd dat je moet proberen 10 uren te slapen per dag als je zwaar traint...
Hebben die mensen meer dan 24 uren in een dag zitten ofzo?!!!
Flinke gewichten gepakt man!
En binnen een fatsoenlijke tijd klaar ook. :thumb:

Kijk je nooit op DBB als je thuis bent..?
Alleen op je werk misschien?! ;)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

:roflol:

Ik ga gelijk mijn excel file aanpassen !
Dat zou ik maar doen, zoals het er nu staat lijkt het nergens op! :D

• #7.966
Je hebt weer een mooie training gehad afgelopen vrijdag Rob.
Je slaapt wel wat weinig natuurlijk...
Ik ook hoor, maar je leest altijd dat je moet proberen 10 uren te slapen per dag als je zwaar traint...
Hebben die mensen meer dan 24 uren in een dag zitten ofzo?!!!
Flinke gewichten gepakt man!
En binnen een fatsoenlijke tijd klaar ook. :thumb:

Kijk je nooit op DBB als je thuis bent..?
Alleen op je werk misschien?! ;)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

:roflol:

Dat zou ik maar doen, zoals het er nu staat lijkt het nergens op! :D

Ja, ik snap het ook niet waar de mensen de tijd halen om zoveel te slapen :p Maar ach,
als ik 6 uur door kan slapen heb ik er voldoende aan hoor. Maar probleem is vaak dat ik
regelmatig wakker word en dan is die 6 uur slaap maar krapjes.

Jawel hoor, als ik even tijd heb, zet ik gelijk DBB open, maar afgelopen weekend heb ik enkel
even een paar keer kunnen kijken. En ik moest al gelijk naar het volgende werkje :p

Nog trainen vandaag Rob?

lijkt me iemand voor de uri gelli show:)

• #7.970
10 uur slapen? Met gemak :D:D

Kleine meisjes hebben veel slaap nodig :engel:
Minder dan 8 uur slaap: DW verrot de dag door...

:roflol: whahahah dat doe ik maar niet, krijg ik een lul-kick van

Hoeveel weken heb je er nu op zitten Rob?

• #7.979
:roflol: whahahah dat doe ik maar niet, krijg ik een lul-kick van

Hoeveel weken heb je er nu op zitten Rob?

lul-kick? :D

Woensdag klok ik af op 8 weken ... Aan mijn flesjes te zien, volgende week nog en dan zit het erop.
Beetje korter dan ik dacht eigenlijk want dacht toch +10 weken uit te komen.

Maar ach, ik klaag niet. Ben het prikken sowieso zat.

ga je nu naturel verder rob?

Terug
Naar boven