- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%

Dat is toch een face pull met een throat stretch..?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch een face pull met een throat stretch..?![]()

Het wordt een facepull genoemd voor het gemak. De gemiddelde bodybuilder is helaas niet in staat de volledige benaming te onthouden. In feite is het een bidirectional lateral synchronous neck and cheek pincer pull. De afbeelding hierboven illustreert de purple died hair variant.

Het wordt een facepull genoemd voor het gemak. De gemiddelde bodybuilder is helaas niet in staat de volledige benaming te onthouden. In feite is het een bidirectional lateral synchronous neck and cheek pincer pull. De afbeelding hierboven illustreert de purple died hair variant.

Dat zou ik maar doen, zoals het er nu staat lijkt het nergens op!

bidirectional lateral synchronous neck and cheek pincHer pull

Je hebt weer een mooie training gehad afgelopen vrijdag Rob.
Je slaapt wel wat weinig natuurlijk...
Ik ook hoor, maar je leest altijd dat je moet proberen 10 uren te slapen per dag als je zwaar traint...
Hebben die mensen meer dan 24 uren in een dag zitten ofzo?!!!
Flinke gewichten gepakt man!
En binnen een fatsoenlijke tijd klaar ook.
Kijk je nooit op DBB als je thuis bent..?
Alleen op je werk misschien?!
---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------
Dat zou ik maar doen, zoals het er nu staat lijkt het nergens op!![]()
Maar ach,

Ik ook hoor, maar je leest altijd dat je moet proberen 10 uren te slapen per dag als je zwaar traint...
Hebben die mensen meer dan 24 uren in een dag zitten ofzo?!!!
dat haal ik ook nooit! ben blij als ik 7u slaap 
style ... benchen & biceps

ik doe mee....pas vanavond.....superdude benchen en curlen![]()

enneuh 5 winnybolletjes....en een snuifie wit, sta ik lekkah strak![]()
whahahah dat doe ik maar niet, krijg ik een lul-kick van
Hoeveel weken heb je er nu op zitten Rob?