- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt alweer keihard getraind Robke!!!
We weten alletwee waarom.
Nu mag je al dat lekkers opeten wat de familie heeft meegebracht!
Smul ze!!!
idd ja, wij weten waarom 
Yep yep, alles staat lekker in het tuinhuis ... dus openingsuren heb ik geen
last van
thanks kerel

Goed weer maat, lekker getraind in de 5 graden omgeving.
Heerlijk alles thuis te hebben staan.![]()
Lekker doorgetraind met kerst ouwe, goed bezig!
mooi tuinhuisje heb je![]()
Goe bezig! Sterk om in deze kou zo te trainenHoe een spinningbike heb jij eigenlijk Robke?
Trainingstijd 61min
Comments: ah, I love the smell of PR's in the morning.
Goede training in de morgen. Op amper een 600kcal getraind.
Geeft me hoop om erin te vliegen met mijn cut.

Owww die deads gaan goed Rob! Ik hoop de 200kg nog een keer te zien volgend jaar, van jou en van mezelf.

Super Robke.... deadlift en een BOR in een training is erg heftig.
Het enige wat ik schrijf is: nog 10 nachtjes slapen
en voor mij nog 7....
Gewicht begint wat de pan uit de swingen 
Merkte dat een row na een deadlift niet te doen was dus doe ook een chin/pull up tussendoor om onderrug te laten herstellen. Dit soort dingen leer je alleen door ervaring.Indeed. Daarom ook even de pull ups ertussen. Rust de onderrug even.
Mja... cutten... doe ik niet aanJa, ik hoop er ook te geraken tegen de zomer zoiets eigenlijk. Maar dat zal wel moeilijk gaan worden gezien mijn lange cut, ga het toch proberen alleszins![]()
. Maar ik doe ook niet aan bulken, so there you have it
. Ik heb ook verschillende berichten gelezen over of bulken/cutten vs. steady nutricion, en ben er niet van overtuigd dat ik zou moeten gaan bulken+cutten. Maar daarmee wil ik niets over jou zeggen uiteraard, want ik begrijp dat het verschilt per persoon, en het is natuurlijk ook een kwestie van voorkeur.Ik denk voor mij ook nog 7 eigenlijkGewicht begint wat de pan uit de swingen
![]()

Mja... cutten... doe ik niet aan. Maar ik doe ook niet aan bulken, so there you have it
. Ik heb ook verschillende berichten gelezen over of bulken/cutten vs. steady nutricion, en ben er niet van overtuigd dat ik zou moeten gaan bulken+cutten. Maar daarmee wil ik niets over jou zeggen uiteraard, want ik begrijp dat het verschilt per persoon, en het is natuurlijk ook een kwestie van voorkeur.
Denk wel dat wanneer ik dit maalHier hetzelfde...
Ben niet meer spiegelproof maar ik hou het maar op vocht![]()