XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.021
goeie foto big rob

je hebt een stel goeie armen + poten gozert - netjes

definite schouders is misschien een punt ?

Thanks

Definitie schouders is geen punt, definitie overal is een punt :p
Tja, schouders zijn niet ideaal bij me, front delts gaan goed, maar de rest wil niet echt mee.

een buffel ben je rob!

• #8.026
vanaf wanneer werkt stanozolol

beste,

ik vind nergens terug wanneer stanozolol ( winstrol ) echt begint te werken

zou er iemand van jullie dit weten

greetzz gre

Laatst bewerkt:
  • #8.029
Dikke massa big Rob!

Zet die cut nou eens een keer goed hardcore door zodat die "smooth" look eraf gaat en er wat meer hardheid in komt; je gaat er alleen maar groter uit zien dan, ook al ben je een dikke 10kg lichter.

• #8.031
Dikke massa big Rob!

Zet die cut nou eens een keer goed hardcore door zodat die "smooth" look eraf gaat en er wat meer hardheid in komt; je gaat er alleen maar groter uit zien dan, ook al ben je een dikke 10kg lichter.

Gelijk achter de kuur cutten? Dacht dat dat een no go was?

• #8.033
Nee dat zou ik zeker niet doen nee.
Ik zou ff herstellen dan cutten met behulp van middelen (en terwijl je wat eiwitsparende shizzle in je bloedbaan hebt).

2de kuurtje? :roflol:

Misschien dat ik die T3 & eca nog eens probeer. Eventueel met wat winny oid.

winny of primo of masteron.

• #8.035
Leuk artikel. Dat van die compressiekrachten kan ik beamen; nu ik last heb van mijn heup, kan ik helaas geen backsquats doen, maar parallelle frontsquats wel. Dat is door minder compressie in de heup.

Leuke foto overigens, je bent een flinke tank aan het worden. Maar als niemand het zegt, doe ik het maar: schijten doe je op de plee, en ook dan hoef je daar geen foto van te maken...

• #8.037
Leuk artikel. Dat van die compressiekrachten kan ik beamen; nu ik last heb van mijn heup, kan ik helaas geen backsquats doen, maar parallelle frontsquats wel. Dat is door minder compressie in de heup.

Leuke foto overigens, je bent een flinke tank aan het worden. Maar als niemand het zegt, doe ik het maar: schijten doe je op de plee, en ook dan hoef je daar geen foto van te maken...

:roflol:

• #8.038
Training van gisteren:

Alcohol night before: 2 rode wijntjes
Sleep: 7 ok hrs
Food: approx 2600kcal
Health: 100%
Mentality: I want 5 reps !
Temp in Gym: 29° (zweten!)

Warm Up:
Stepper: 10min
MP: 20xbb 5x50

f4fqdf.jpg

Trainingstijd: 103min (start @ 15u00)
Polardata: 116avg - 148max - 842kcal
Comments: tjonge jonge wat voelde dat zuur bij die DB press. Snap er gewoon niets
van. 38 Press ik gewoon 6 keer, en die 40'ers krijg ik dan niet eens helemaal uitgepresst.
Zwaar teleurgesteld eigenlijk. Maar, ik moest en zou niet op mijn fiets kruipen voor ik een
PR had. Dus ja, nog even een MP gedaan op het einde. Het was niet mooi en er zat een
cheat op. Maar **** it !

CardioComments: het is gewoon warm :p

FoodComments: niets te melden, gaat gewoon goed

TestoComments: niets speciaals meer eigenlijk.

Laatst bewerkt:
hehe toch wel weer een lekkere training, nou ik heb weer een overwerk nachtje achter de rug...ga zo maar ff slapen :D

• #8.040
hehe toch wel weer een lekkere training, nou ik heb weer een overwerk nachtje achter de rug...ga zo maar ff slapen :D

Thanks

Zo, je bent er dus laat bij vandaag ;)

Slaap ze kerel

---------- Toegevoegd om 06:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:18 ----------

Owh ja, ivm die fail nu op Wendler ...

- Gewoon deze training nog eens proberen volgende week?
- Cycle opnieuw beginnen?
- Cycle opnieuw beginnen met minder gewicht?

Wat doe ik? Wat doe ik? Wat doe ik? Wat doe ik? Wat doe ik?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven