XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Sweet training weer Rob, verbaas me iedere keer weer over jou kracht. Ook gefeliciteerd met je PR, en uiteraard was hij niet super netjes, anders was je ook niet bezig op je limit eh ;)
Ook herkenbaar met die DB press, echt k*t. Er is zo'n grens waarop je de db's niet meer omhoog krijgt terwijl het soms maar een fraktie boven je normale workload is.. beetje jammer dan weer :(

Fijn weekend, en geniet van het mooi weer! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.042
Sweet training weer Rob, verbaas me iedere keer weer over jou kracht. Ook gefeliciteerd met je PR, en uiteraard was hij niet super netjes, anders was je ook niet bezig op je limit eh ;)
Ook herkenbaar met die DB press, echt k*t. Er is zo'n grens waarop je de db's niet meer omhoog krijgt terwijl het soms maar een fraktie boven je normale workload is.. beetje jammer dan weer :(

Fijn weekend, en geniet van het mooi weer! :thumb:

Hehehe, thanks

Tsja, niet aan te doen, die 40'ers zijn voor later dan maar. Maar pakken doe ik
ze sowieso in de nabije toekomst :p Ik ben eigenlijk al best tevreden dat ik niet
meer met die 30'ers aan het spartelen ben :D

Enjoy the weekend !

Die 85kg MP met of zonder legdrive?
Of was het een veredelde pushpress? :-)

• #8.044
Die 85kg MP met of zonder legdrive?
Of was het een veredelde pushpress? :-)

Zonder legdrive kerel. Zelfs als ik zou willen, lukt me dat niet met legdrive :p
Gebrek aan techniek zeker, of omdat ik gewoon nooit een pushpress probeer :p

Het was eerder een cheat in de vorm van wat naar achteren leunen.

Hello big guy

Je ziet er goed uit op de foto:)
Nog een paar kilootjes nemen, op onderhoud draaien en deze kilo's zoveel mogelijk vasthouden en daarna cutten man, maar het is wel belangrijk dat je die kilo's eerst een tijd probeert vast te houden, zorgen dat het 'blijvende' massa wordt, de cardio geleidelijk aan opvoeren en je ben een beest in no-time!

Krijg je die 85 kg zelf gecleaned of neem je dat uit een rack of iets dergelijks?

• #8.046
Hello big guy

Je ziet er goed uit op de foto:)
Nog een paar kilootjes nemen, op onderhoud draaien en deze kilo's zoveel mogelijk vasthouden en daarna cutten man, maar het is wel belangrijk dat je die kilo's eerst een tijd probeert vast te houden, zorgen dat het 'blijvende' massa wordt, de cardio geleidelijk aan opvoeren en je ben een beest in no-time!

Krijg je die 85 kg zelf gecleaned of neem je dat uit een rack of iets dergelijks?

Thanks

Ja, ik denk idd dat dat de planning gaat blijven, gewoon even verder op dit aantal kcal.
Nog een maandje of 2. En dan wat clen en zooi erin mikken :p

Die 85kg neem ik gewoon uit mijn powerrack ;)

Thanks

Ja, ik denk idd dat dat de planning gaat blijven, gewoon even verder op dit aantal kcal.
Nog een maandje of 2. En dan wat "clenbuterol">clen en zooi erin mikken :p

Die 85kg neem ik gewoon uit mijn powerrack ;)

Ben je al off met je huidige kuur? Of ben je daar nog aan bezig. Anders zet je een strak schema op en loop je halverwege de zomer al iets droger op het strand;).

Ik kan ook wel iets verbrandend gebruiken, maar geen AAS:). Ben nog op zoek naar iets effectief, heb nu L-carnitine en Douwe Egberts Dessert;) en wat ananas voor de vochtafdrijving.

• #8.048
Ben je al off met je huidige kuur? Of ben je daar nog aan bezig. Anders zet je een strak schema op en loop je halverwege de zomer al iets droger op het strand;).

Ik heb nog volgende week te gaan en dan zitten er 9 weken op.

En dit jaar komt er toch geen strand vakantie oid dus ik heb geen nood aan onder een bepaald BF% te komen ;)

Vetverbranders heb ik nu ook al meelopen hoor ;) Animal Cuts, eca ... anders swingt mijn bf & vocht de pan uit :p

• #8.050
Dàt is pas jammer:D. Ik een weekje Griekenland and boy am I looking forward to it.

Hehehe, ik heb in september er een klein bolletje testosterone bij. Dus ja, dit
jaar gaan alle centjes naar kinderkamers, pampers, en een zwangere vrouw :p

Hehehe, ik heb in september er een klein bolletje "testosteron">testosterone bij. Dus ja, dit
jaar gaan alle centjes naar kinderkamers, pampers, en een zwangere vrouw :p

Dat zijn ook leuke vooruitzichten dan:). Geen schrik dat je trainingen eronder gaan lijden? Nachtrust sowieso.

• #8.052
Dat zijn ook leuke vooruitzichten dan:). Geen schrik dat je trainingen eronder gaan lijden? Nachtrust sowieso.

Bwah, der zullen wel dagen zijn dat het wat minder zal gaan, maar ach ...
Er zijn al voorzieningen getroffen dat ik eigenlijk sowieso altijd tijd zal hebben
om te trainen. En nachtrust etc heeft eigenlijk niet zo'n hele grote invloed op
mijn trainingen. Daar hebben we cafeïne caps voor hé :D

Balen kerel dat die 40'ers er niet inzaten! Ondanks dat zeker wel een sterke training! En vergeet niet dat je toch al een brute kerel bent! Ik kan dan leuk wel af en toe 40 pakken, maar zie er toch heel anders uit:o:rolleyes:!

• #8.054
Balen kerel dat die 40'ers er niet inzaten! Ondanks dat zeker wel een sterke training! En vergeet niet dat je toch al een brute kerel bent! Ik kan dan leuk wel af en toe 40 pakken, maar zie er toch heel anders uit:o:rolleyes:!

Had ik een spotter gehad die me de eerste reps even een pinkje onder de elleboog had gestoken, had er
zeker meer in gezeten, maar ach..

Denk dat ik de cycle gewoon nog eens ga proberen met dezelfde gewichten en hopelijk, misschien dan :p
Of zou ik het gewoon volgende week nog eens proberen ... mmmm

Laatst bewerkt:
Had ik een spotter gehad die me de eerste reps even een pinkje onder de elleboog had gestoken, had er
zeker meer in gezeten, maar ach..
Dat is dan ook -in mijn ogen- het enige voordeel van in een gym trainen/nadeel van homegym

Denk dat ik de cycle gewoon nog eens ga proberen met dezelfde gewichten en hopelijk, misschien dan :p
Of zou ik het gewoon volgende week nog eens proberen ... mmmm
Ik zou gewoon die cycle nog eens doen. Lukt het dan niet, dan kun je alsnog 'opnieuw' beginnen he..

gewoon opnieuw proberen robbie

• #8.057
Dat is dan ook -in mijn ogen- het enige voordeel van in een gym trainen/nadeel van homegym

Ik zou gewoon die cycle nog eens doen. Lukt het dan niet, dan kun je alsnog 'opnieuw' beginnen he..

True ...

Ach ja, volgende week eens kijken of ik het vrouwtje even meekrijg om een pinkje te geven :p
En ik probeer het dus gewoon opnieuw :D

gewoon opnieuw proberen robbie

Will do chief ! En deze keer, lukt het gewoon wel !

---------- Toegevoegd om 06:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:19 ----------

Training van vrijdag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 ok hrs
Food: approx 2500kcal
Health: 100%
Mentality: let's do some damage !
Temp in Gym: 24°

Warm Up:
Stepper: 10min
BOR: 20xbb 5x50

33kcifd.jpg

Trainingstijd: 65min (start @ 14u50)
Polardata: 138avg - 166max - 743kcal
Comments: ging lekker seg, rug stond aardig strak, zweten geblazen ... resultaat dat
ik mijn shirt niet meer goed uitkreeg na afloop met trainen :o En dan sla je natuurlijk ook nog
eens in paniek omdat je amper lucht krijgt met je kop in dat stinkshirt, tja, en dan lukt het
helemaal niet meer natuurlijk :roflol:

CardioComments: vrijdags vanaf nu even HIIT erbij doen

FoodComments: vrijdag avond wat vino tinto en een sigaarke

TestoComments: niets noemenswaardig meer te melden. Ik begin wel wat uitslag, puistjes te krijgen
op mijn bovenrug. En ik lijk plots ook een pak meer vocht vast te houden. Maar ach, ik zit toch in de
laatste week nu, dus dat trekt binnenkort ook weer weg.

Laatst bewerkt:
Bwah, der zullen wel dagen zijn dat het wat minder zal gaan, maar ach ...
Er zijn al voorzieningen getroffen dat ik eigenlijk sowieso altijd tijd zal hebben
om te trainen. En nachtrust etc heeft eigenlijk niet zo'n hele grote invloed op
mijn trainingen. Daar hebben we cafeïne caps voor hé :D

Woot chill!!!! :cool: goed geregeld ;), dat moet ik straks ook maar zien in te plannen :roflol:

True ...

Ach ja, volgende week eens kijken of ik het vrouwtje even meekrijg om een pinkje te geven :p
En ik probeer het dus gewoon opnieuw :D

Haha ja jou eigen vrouwke als spotter :thumbs:
Volgende keer beter ;), komt vast goed...vind het zeer netjes wat je allemaal doet en dat allemaal alleen :eek:

Comments: ging lekker seg, rug stond aardig strak, zweten geblazen ... resultaat dat
ik mijn shirt niet meer goed uitkreeg na afloop met trainen :o En dan sla je natuurlijk ook nog
eens in paniek omdat je amper lucht krijgt met je kop in dat stinkshirt, tja, en dan lukt het
helemaal niet meer natuurlijk :roflol:

Hahaha het is wat!
Maar pfieuw :zweet:, je hebt hard gewerkt! 131,5kg bb-row :o Wat een kracht :eek: Nice workout!!
Suc6 dit laatste weekje... ga je je zelf daarna even grondig opmeten :eyebrow: ?

• #8.059
Woot chill!!!! :cool: goed geregeld ;), dat moet ik straks ook maar zien in te plannen :roflol:

Haha ja jou eigen vrouwke als spotter :thumbs:
Volgende keer beter ;), komt vast goed...vind het zeer netjes wat je allemaal doet en dat allemaal alleen :eek:

Hahaha het is wat!
Maar pfieuw :zweet:, je hebt hard gewerkt! 131,5kg bb-row :o Wat een kracht :eek: Nice workout!!
Suc6 dit laatste weekje... ga je je zelf daarna even grondig opmeten :eyebrow: ?

Lang leve de grootouders, creche & babyfoons :p

Volgende keer lukt het gewoon. Gewoon even uitleggen wat mijn madam moet doen,
en dan gaat dat helemaal goed komen ;)

Ja nou, toegegeven, die laatste 2 reps waren niet zo netjes maar ik ben echt
wel tevreden met mijn row-kracht ja :D

Opmeten ga ik doen als het vocht wat weg getrokken is. Vaag dat dat er zo
ineens boenk erbij is gekomen.

Volgende keer pak je die 40's gewoon Rob! :thumb:
Jammer dat het nu niet lukte...
Maar dat kan zo veel oorzaken hebben, geen reden tot paniek hoor.
Als je je goed voelt...
Volgende keer 4-5x40 :cool:

Wel een flinke MP trouwens nog even. ;)

Sterke rows gezien. :thumb:

Oh ja, jij weet dat wel.
"winny" = stromba..? ???

Terug
Naar boven