- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
7x109 incline's is niet verkeerd natuurlijk... Duhuh!
Maar 6x57,5 declines vindt ik ronduit bruut man!
Hoe doe je die "dumbbell">dumbbell flyes Rob?
Ik las laatst dat er mensen zijn op DBB die flyes doen met gestrekte armen!
Dat lijkt me vragen om ellende, en nagenoeg onmogelijk met 35kg...![]()
Thanks Hummer
Nope, fly's zijn niet met gestrekte armen. Maar het is zeker geen half ass press

En idd, zoals je zei, strek ik mijn armen te hard, is het net alsof mijn schouder er half
wordt aftrokken. Alles behalve aangenaam gevoel, plus mijn pecs lijken dan ook niet
al het werk te doen, maar eerder het eerste gedeelte door de schouders.
Je curlzzz zien er toch niet echt uit alsof je ze mar even een beetje erachteraan doet hoor.
Dude, je pakt 60kg met de ez-bar en 25kg concentration!
Hammer curls met 30kg is toch ook nogal mannelijk lijkt me.
Doe je de hammers "cross chest" of netjes naast je lichaampje..?![]()
Ja, dat hele curl gebeuren is strikt maar ik ben al even op een plateau aan het trainen
ermee. Geraak maar niet verder zonder dat ik al te hard ga cheaten. Dus ja, misschien
toch maar eens wat cheaten for mass hé

Mijn Hammer curls doe ik eigenlijk sinds kort naast mijn lichaam. Zo lijk ik mijn biceps meer
te pakken en blijven mijn traps & delts meer buitenspel.
Gretigheid wordt natuurlijk wel groter als je wat(?!!!) extra testosteron in je lijf hebt natuurlijk.
Het zou eerder vreemd zijn als je geen verschil zou gaan merken imo.
Als je veel vocht kwijt bent geraakt, dan zou je weegschaal dat onomstotlijk moeten aangeven denk ik, Junkie Boy.![]()
Yups, ik vrees ook dat mijn gewicht al naar beneden is getuimeld. Hopelijk enkel het vocht
en vet

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------
:d

Wat een training weer