XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.361
7x109 incline's is niet verkeerd natuurlijk... Duhuh! :thumb:
Maar 6x57,5 declines vindt ik ronduit bruut man! :bow:
Hoe doe je die "dumbbell">dumbbell flyes Rob?
Ik las laatst dat er mensen zijn op DBB die flyes doen met gestrekte armen! :eek:
Dat lijkt me vragen om ellende, en nagenoeg onmogelijk met 35kg... ;)

Thanks Hummer

Nope, fly's zijn niet met gestrekte armen. Maar het is zeker geen half ass press :p
En idd, zoals je zei, strek ik mijn armen te hard, is het net alsof mijn schouder er half
wordt aftrokken. Alles behalve aangenaam gevoel, plus mijn pecs lijken dan ook niet
al het werk te doen, maar eerder het eerste gedeelte door de schouders.

Je curlzzz zien er toch niet echt uit alsof je ze mar even een beetje erachteraan doet hoor.
Dude, je pakt 60kg met de ez-bar en 25kg concentration! :bow:
Hammer curls met 30kg is toch ook nogal mannelijk lijkt me.
Doe je de hammers "cross chest" of netjes naast je lichaampje..? :D

Ja, dat hele curl gebeuren is strikt maar ik ben al even op een plateau aan het trainen
ermee. Geraak maar niet verder zonder dat ik al te hard ga cheaten. Dus ja, misschien
toch maar eens wat cheaten for mass hé :roflol:

Mijn Hammer curls doe ik eigenlijk sinds kort naast mijn lichaam. Zo lijk ik mijn biceps meer
te pakken en blijven mijn traps & delts meer buitenspel.

Gretigheid wordt natuurlijk wel groter als je wat(?!!!) extra testosteron in je lijf hebt natuurlijk.
Het zou eerder vreemd zijn als je geen verschil zou gaan merken imo.
Als je veel vocht kwijt bent geraakt, dan zou je weegschaal dat onomstotlijk moeten aangeven denk ik, Junkie Boy. :p

Yups, ik vrees ook dat mijn gewicht al naar beneden is getuimeld. Hopelijk enkel het vocht
en vet :)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

:d

Ik vind het heel sterk Rob.
Tijdens de curlzz wieg ik altijd wel een beetje "heen en weer" vanwege het gewicht, maar verder cheat ik niet heel erg.
Hahaha, die drie keer per jaar dat ik het deed dan éh..?!! :rolleyes:
Ik moet misschien beter ook maar weer wat meer als een BB'er gaan trainen want mijn elleboog begint steeds meer op te spelen, en dat zou kunnen komen door een ongelijke krachttoename van de triceps en biceps.

rob heeft zo'n big ass borst dat z'n hammer curls amper naast z'n lichaam kunnen :D

• #8.364
Ik vind het heel sterk Rob.
Tijdens de curlzz wieg ik altijd wel een beetje "heen en weer" vanwege het gewicht, maar verder cheat ik niet heel erg.
Hahaha, die drie keer per jaar dat ik het deed dan éh..?!! :rolleyes:
Ik moet misschien beter ook maar weer wat meer als een BB'er gaan trainen want mijn elleboog begint steeds meer op te spelen, en dat zou kunnen komen door een ongelijke krachttoename van de triceps en biceps.

Als je heen en weer wiegt tijdens het curlen, moet je eens proberen om 1 voet naar
achteren te zetten. Je beweging wordt dan gelijk veel strikter ;)

Ja, Hummer, je moet zien dat het allemaal een beetje in balans blijft hé ... ik ken iemand die probs had met
zijn knie ... uiteindelijk bleek dat zijn quad gewoon zijn hams overpowerde. En daardoor kwam dat dus.
Ipv het recht te trekken is hij toen maar gestopt met trainen :roflol:

rob heeft zo'n big ass borst dat z'n hammer curls amper naast z'n lichaam kunnen :D

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
7x109 inclined. Damn bro! /me is jaleous

Ik word toch maar ff met de neus op de feiten gedrukt dat jij toch al flink langer aan het ijzer trekt dan ik... En maar klagen dat ik je op veel punten own. Nou... Niks daarvan!

Erg sterk robsk'n! :bow::bow:

• #8.367
Hehe ja. Je boekt goede vooruitgang met Wendler. Stiekem een beetje door de rocket fuel gekomen? :P

• #8.369
Ik word toch maar ff met de neus op de feiten gedrukt dat jij toch al flink langer aan het ijzer trekt dan ik... En maar klagen dat ik je op veel punten own. Nou... Niks daarvan!

Erg sterk robsk'n! :bow::bow:

Haha Kwark ... we zullen nog wel zien over enkele weken kerel ;)

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Hehe ja. Je boekt goede vooruitgang met Wendler. Stiekem een beetje door de rocket fuel gekomen? :P

Ja, tuurlijk zit dat er voor iets tussen ... zeker op de oefeningen die ik niet met
Wendler doe ... Die DB presses bv zijn aardig hard, en rete snel gestegen ...

Man, man!:fire: Wat een training weer:thumbs:

zo'n training neerzetten + cardio
tja - there is only one Rob

• #8.372
Man, man!:fire: Wat een training weer:thumbs:

zo'n training neerzetten + cardio
tja - there is only one Rob

Hehehe, niet overdrijven jongens ;)

Training van gisteren dan:

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 crappy hrs
Health: 90% (sleeeepy)
Temp in Gym: 23°

Food: approx 2400kcal
Pre w/o Supp: 0
Mentality: squats ... :eek:

Warm Up:
Bike: 10min traag bergop
Squats: 20xbb Front Squat: 5x50

2s63cl2.jpg

Trainingstijd: 63min (start @ 16u10)
Polardata: 142avg - 176max - 761kcal
Comments: zo hé, wat een dikke PR op mijn back squat. Elke single voelde gewoon
als een mini overwinning. En dat na die Front Squat ... die volgens mij ook wel een PR was...

CardioCommenst: even voor de training met het vrouwtje naar de dokter. Hierdoor
even geen tijd genoeg om te cardio'en

FoodComments: gaat nog lekker dus :)

TestoComments: mmm ... der is iets aan het veranderen aan me binnenin. Voel me
in ieder geval niet meer zo zoals enkele weken terug :D

Laatst bewerkt:
nice rob! op naar de 1x6 :)

• #8.374
Laatst bewerkt:
110 kg frontsquats en 160 kg backsquats zijn al brute gewichten :D!

Die legcurls en legextensions waren verschrikkelijk zeker, zo hoog in reps :p?

• #8.376
110 kg frontsquats en 160 kg backsquats zijn al brute gewichten :D!

Die legcurls en legextensions waren verschrikkelijk zeker, zo hoog in reps :p?

Ach ja, het begint ergens op te trekken ja :p

Die high reps waren fataal eigenlijk. Tot een repje of 25 was er geen vuiltje aan
de lucht ... vanaf dan eigenlijk verder moeten bikkelen met 5'jes, 3tjes, etc :roflol:
Pomp was wel enorm. Zelfs in mijn hamstrings :p

behoorlijke squats weer rob, zowel front als back.....die ga ik morgen ook maar weer proberen.
probeer zo goed mogelijk te blijven eten, trainen en rusten....dan valt het gerust wel mee!:)

Die dumbbell press is erg goed! En flys met 35 kg :eek::eek::eek:
Heb nog nooit meer dan 30 gedaan ofzo haha.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Ook nog recente foto's?

Héél sterk weer Rob! :bow:
Sperlatieven schieten bijna te kort. :D

Inderdaad weer heel sterk, lijkt wel of die kuur stiekem gewoon door je lichaam blijft circuleren :)
Hoe lang duurt het voordat zoiets helemaal niet meer merkbaar is?

Terug
Naar boven