- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
behoorlijke squats weer rob, zowel front als back.....die ga ik morgen ook maar weer proberen.
probeer zo goed mogelijk te blijven eten, trainen en rusten....dan valt het gerust wel mee!![]()

Die "dumbbell">dumbbell press is erg goed! En flys met 35 kg
Heb nog nooit meer dan 30 gedaan ofzo haha.
---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------
Ook nog recente foto's?
Héél sterk weer Rob!
Sperlatieven schieten bijna te kort.![]()
Inderdaad weer heel sterk, lijkt wel of die kuur stiekem gewoon door je lichaam blijft circuleren
Hoe lang duurt het voordat zoiets helemaal niet meer merkbaar is?
t*ring wat een stel ordinaire harde squats rob
1 oef oke , maar gelijk ook 110 op die front squats
dan ben je echt toe aan Squeeze + doktersbezoek is de zwaarste cardio die eris
goed gedaan man
Damn nice training weer ! Dikke squatsen op het einde nog ff DL's met 110kg...tuurlijk...
![]()
is dat zo? Grappig dat je dat zo ervaart...ik weet het zelf niet hoor... ik doe niks met belt, maar ja heb dan ook niet zo'n achterlijk hoge intensiteit
voor mijn DL's en Squats tot mogelijkheid
. Maar als het zo is, wel beter...maar geen last verder bij DL en Frontsquats zelf met zo'n hoog gewicht en zonder belt?.Hmmmis dat zo? Grappig dat je dat zo ervaart...ik weet het zelf niet hoor... ik doe niks met belt, maar ja heb dan ook niet zo'n achterlijk hoge intensiteit
voor mijn DL's en Squats tot mogelijkheid
. Maar als het zo is, wel beter...maar geen last verder bij DL en Frontsquats zelf met zo'n hoog gewicht en zonder belt?.
)
Nope, integendeel, door geen belt te gebruiken merk ik gewoon dat mijn core sterker aan het worden is.
Ik merk het bv ook bij mijn barbell rows. Plus omdat dat ding niet meer duwt op mijn buik/maag,
Je moet je buik altijd wel de ruimte geven om uit te buiken - ik doe hem nooit strak - en bij echte zware deads en squats pak ik hem toch nog wel effe
word ik niet meer zo ellendig tijdens mijn reps. Waardoor ik makkelijker een repje meer kan doen.
En mijn abs zijn tegenwoordig steenhard !
(je moet wel even door het vet drukken om ze te voelen maarja)

Doe normaal ROB!!! Zulke fronts doen en daarna nog lekker die backs eruit persen!![]()

)
Na volgende week
Lekkere training sterke Rob....nice PR qua reps op die shoulderpress!
Wat denk je volgende week qua repout te zitten (intensiteit)?
Nog steeds geen spoor van cut in je verstand te vinden, maar ach ... wel van plan voor de 'gezondheid' in het weekend meer cardio te gaan doen
.

Weinig...? qua volume oké, maar je intensiteit daar in tegen
Ben benieuwd...die 41,5kg ...dat word een nice PR.
Hahaha, nou voordat die kleine loopt ben ik benieuwd of je nog steeds extra cardio't in het weekend
Hé fijn weekend vast! Je gaat vast lekker BBQ-enhmmmm
![]()

he rob, als je het zelf te weinig vindt (kan me voorstellen want zijn niet zoveel zware reps) kan je er altijd nog een paar pompsets achteraan plakken op bijv. 32kg.
40kg shoulder press is wel erg netjes![]()

Sjezus Rob, doe je ff normaal met die DB shoulder pressjes?Kep al moeite je bij te benen man pffff
Goeiemorgen trouwens beescht!
nouja, jij 10% terug....dan ga ik als het lekker loopt vanavond er wat bij doen. zal die .....45ers weer is proberen.
lekkere training weer rob!

Holy crap, hoe boks je zo'n training voor elkaar man na 5 uurtjes slaap? Ik zou echt kapotvast in mn bed liggen!