MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601
Hey Rob!Ik volg je logje ook al een tijdje en ik wou toch ff zeggen dat het een goeie motivatie is voor mij,en ik denk ook veel anderen!Ik train zelf ook thuis,ideaal toch!Lekker trainen als het JOU uitkomt en op je eigen manier met je eigen muziekje....Alleen is het jammmer dat je af en toe geen spotter hebt.....Dat is eigenlijk het enige probleem waar ik op stuit....
Maar ik lees vaak in je logje met een lekker bakkie koffie,zie t als een stukje ontspanning,zo 's morgens of 's avonds na t werk!
Zie dan veel herkenning,das wel grappig en ik leer zo hier en daar ook nog wat.

Keep up the good work!!

Hey, thanks for the kind words !

Idd thuis trainen heeft zat voordelen, zeker als je een family guy bent. Maar helaas
ook de nadelen van gebrek aan sommige toestellen, spotters of state of the cardio stuff.
Maar, we bikkelen verder naar gelang ons beste kunnen. En zo zijn we toch nog wat
tevreden uiteindelijk als we in de spiegel kijken.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

ik doe m'n lunges altijd met m'n knie tot net boven de grond... dan hou je de spanning erop. (al wil ik wel eens m'n knie de grond inrammen als ik ze als laatste doe :) )

Mmm ... tja, het gras jeukt verschrikkelijk aan mijn knie als ik een paar repjes heb gedaan.
Stomme allergie rotzooi ook.

ga het v/d week is proberen....zie het wel.

lunges idd met knieen op de grond....maar liep laatst ook een paar keer te bouncen. toen had ik rechts toch een pijnlijk tikkie in mijn knie....nog merkbaar soms....dat is weer niet handig natuurlijk:)

ik doe lunges van uit 1 punt, gewoon elke keer weer terug naar dezelfde stand. wel vermoeiend:D

Ja, die lunges vanuit 1 punt heb ik ook al gedaan, maar raar maar waar kreeg ik daar net
zeer van in mijn knieën. Walking ging me beter af eigenlijk. En ik zit ook een beetje krapjes
met lunges in mijn schuur. Reverse lunges gaat wel netjes eigenlijk.

Zo is dat!!Cardio hoef ik by the way gelukkig niet zoveel te doen,ik probeer met mn voeding mn vetpercentage enigszins in bedwang te houden...Heb gelukkig ook niet zo'n aanleg om vet te worden,vroeger was ik een echte ecto....

squatten en deadliften - it's my thing big rob - netjes
de lunges doe ik ook altijd net boven de grond , anders ga je de vloer misschien gebruiken als afzet en dat is niet de bedoeling + je spanning is net effe wat anders

total muscle solution is binnen - qua smaak nog effe wennen

• #8.604
Zo is dat!!Cardio hoef ik by the way gelukkig niet zoveel te doen,ik probeer met mn voeding mn vetpercentage enigszins in bedwang te houden...Heb gelukkig ook niet zo'n aanleg om vet te worden,vroeger was ik een echte ecto....

Hehehe, dat heeft natuurlijk ook wel voordelen ;)

squatten en deadliften - it's my thing big rob - netjes
de lunges doe ik ook altijd net boven de grond , anders ga je de vloer misschien gebruiken als afzet en dat is niet de bedoeling + je spanning is net effe wat anders

total muscle solution is binnen - qua smaak nog effe wennen

Ik moet eerlijk zeggen, het is de vermoeiendste dag. Maar deadliften en squatten op aparte dagen krijg ik
niet echt getrokken ivm herstel. Ik moet ook nog even kijken of ik mijn traps terug bij mijn rug ga trainen.
Merk dat na het deadliften, mijn traps toch vrij vermoeid zijn. De dag erop dan schouders en shruggen is
er misschien wat teveel van het goede. Ik moet nog even kijken hoe ik het qua tijd inplan :p

Laatst bewerkt:
daarom pak ik tussen de deadlift en squat 4 dagen en 48 uur tussen de squat en deadlift

• #8.606
daarom pak ik tussen de deadlift en squat 4 dagen en 48 uur tussen de squat en deadlift

Ja, had ik al gemerkt in je logje.

Maar voorlopig hou ik hem even zo ... ik heb niet zo de behoefte om echt zwaar te gaan
deadliften. Dus ja, voorlopig ben ik hier even tevreden mee :p

Zeer brute training na een bruut weekend qua voeding en drinkwaren:D:thumbs:

• #8.608
Zeer brute training na een bruut weekend qua voeding en drinkwaren:D:thumbs:

Hehehe, thanks !

---------- Toegevoegd om 06:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 29°

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Met-RX Arsenal Trainings Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: light weights baby !

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 100 )
MP: 20xbb 5x30

2eojhxv.jpg

Trainingstijd: 76min (start @ 14u45)
Polardata: 111avg - 154avg - 557kcal
Comments: lekker getraind gewoon. Die DB press mag wel wat zwaarder worden maar
voor de rest voelde het wel lekker. Merk wel dat mijn traps het zwaar te verduren krijgen
zo. Dus ik ga even kijken of ik traps misschien terug bij rug ga zeten.

CardioComments: dit bevalt me wel moet ik zeggen. Telkens een ander programma en maar
voor 12min. Ok, intensiteit ligt wel hoog, but it's nice.

FoodComments: helemaal terug op plan

TestoComments: mijn nakuur loopt op zijn einde ondertussen. Tot nu toe ben ik wel tevreden
over wat er allemaal is gebeurd. Maar of ik het nog eens opnieuw zou doen, goh, ik denk nog
steeds van niet :p

8x102.5 op de CGBP begint er goed op te trekken Rob!
En zeker na een schoudertraining.
Doe die oefening ook graag. Ideaal om dikke triceps te kweken :-)

Laatst bewerkt:
Idd 102,5 x 8 smal is netjes. Om een of andere reden ben ik echt weak in die oefening:mad:

• #8.611
Goede training inderdaad. Die dumbbell press is gewoon een zware oefening om na military press te doen.
Hoeveel kg ben je nu in totaal bijgekomen door je kuur en hoeveel VVM?
Waarom zou je het niet meer opnieuw doen?:D

• #8.613
Goede training inderdaad. Die dumbbell press is gewoon een zware oefening om na military press te doen.
Hoeveel kg ben je nu in totaal bijgekomen door je kuur en hoeveel VVM?
Waarom zou je het niet meer opnieuw doen?:D

Thanks

Goh, was er 8 in totaal bijgekomen. En was ongeveer 2cm gezakt op mijn middel.
Ik ben er ondertussen 3 kwijt, maar mijn middel is ondertussen ook nog 2cm gezakt.
Dus ja, der zit wel wat extra op :p

Waarom ik het niet meer zou doen ... ik vind het eigenlijk de moeite niet. Ok, de
krachtwinst is heerlijk, en het gevoel van de extra test is ook super. En ja, je hebt
meer aan een vail test dan aan een pot NOxplode bv ... En ja, de crash achteraf
valt achteraf ook wel mee, maar toch... het is geen wondermiddel gewoon.

Maarja, voor mij is het misschien ook moeilijker door mijn laag verbruik etc kon ik niet
echt optimaal kuren. Ik moest telkens opletten qua kcal etc en cardio blijven doen, dus ja
dan zijn de resultaten natuurlijk ook minder.

ben je niet benieuwd wat je zou kunnen pakken qua oef/set en reps zonder de hulpmiddelen , en wat het gaat doen met je kracht/massa/fysiek gestel + misschien moet je dan nog meer met je voeding doen + meer cardioo'n

Thanks

Goh, was er 8 in totaal bijgekomen. En was ongeveer 2cm gezakt op mijn middel.
Ik ben er ondertussen 3 kwijt, maar mijn middel is ondertussen ook nog 2cm gezakt.
Dus ja, der zit wel wat extra op :p

Waarom ik het niet meer zou doen ... ik vind het eigenlijk de moeite niet. Ok, de
krachtwinst is heerlijk, en het gevoel van de extra test is ook super. En ja, je hebt
meer aan een vail test dan aan een pot NOxplode bv ... En ja, de crash achteraf
valt achteraf ook wel mee, maar toch... het is geen wondermiddel gewoon.

Maarja, voor mij is het misschien ook moeilijker door mijn laag verbruik etc kon ik niet
echt optimaal kuren. Ik moest telkens opletten qua kcal etc en cardio blijven doen, dus ja
dan zijn de resultaten natuurlijk ook minder.

Vind ik een goede reden, als voor jou de voordelen niet opwegen tegen de nadelen:).

Trouwens een tip; als je wil vermageren, ga eens echte cardio doen;). LOPEN

Vind ik een goede reden, als voor jou de voordelen niet opwegen tegen de nadelen:).

ben ik wel met je eens , maar lopen heeft ook zo zijn weerslag op je ledematen en dan is biken - lichaamsvriendelijker imo

ben ik wel met je eens , maar lopen heeft ook zo zijn weerslag op je ledematen en dan is biken - lichaamsvriendelijker imo

Hangt er van af:).
Tip 1: koop goede loopschoenen.
Tip 2: bouw op.
Tip 3: ga lopen in een bos: extra zuurstof, zachte ondergrond.
Tip 4: stretch voldoende achteraf.

Hangt er van af:).
Tip 1: koop goede loopschoenen.
Tip 2: bouw op.
Tip 3: ga lopen in een bos: extra zuurstof, zachte ondergrond.
Tip 4: stretch voldoende achteraf.

Tip 3 ontbreekt bij mij in de buurt , en dat vind ik de belangrijkste ;)

Idd 102,5 x 8 smal is netjes. Om een of andere reden ben ik echt weak in die oefening:mad:

idd....sterke close! ;)

verder een lekkere training, je blijft lekker op het spoor...belangrijkste wat er is na een cycle.

al heb je geen zin, sleep jezelf na de training, blijf goed eten. al is de training wat minder, desnoods iets lichter door gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven