- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey Rob!Ik volg je logje ook al een tijdje en ik wou toch ff zeggen dat het een goeie motivatie is voor mij,en ik denk ook veel anderen!Ik train zelf ook thuis,ideaal toch!Lekker trainen als het JOU uitkomt en op je eigen manier met je eigen muziekje....Alleen is het jammmer dat je af en toe geen spotter hebt.....Dat is eigenlijk het enige probleem waar ik op stuit....
Maar ik lees vaak in je logje met een lekker bakkie koffie,zie t als een stukje ontspanning,zo 's morgens of 's avonds na t werk!
Zie dan veel herkenning,das wel grappig en ik leer zo hier en daar ook nog wat.
Keep up the good work!!
Hey, thanks for the kind words !
Idd thuis trainen heeft zat voordelen, zeker als je een family guy bent. Maar helaas
ook de nadelen van gebrek aan sommige toestellen, spotters of state of the cardio stuff.
Maar, we bikkelen verder naar gelang ons beste kunnen. En zo zijn we toch nog wat
tevreden uiteindelijk als we in de spiegel kijken.
---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------
ik doe m'n lunges altijd met m'n knie tot net boven de grond... dan hou je de spanning erop. (al wil ik wel eens m'n knie de grond inrammen als ik ze als laatste doe)
Mmm ... tja, het gras jeukt verschrikkelijk aan mijn knie als ik een paar repjes heb gedaan.
Stomme allergie rotzooi ook.
ga het v/d week is proberen....zie het wel.
lunges idd met knieen op de grond....maar liep laatst ook een paar keer te bouncen. toen had ik rechts toch een pijnlijk tikkie in mijn knie....nog merkbaar soms....dat is weer niet handig natuurlijk
ik doe lunges van uit 1 punt, gewoon elke keer weer terug naar dezelfde stand. wel vermoeiend![]()
Ja, die lunges vanuit 1 punt heb ik ook al gedaan, maar raar maar waar kreeg ik daar net
zeer van in mijn knieën. Walking ging me beter af eigenlijk. En ik zit ook een beetje krapjes
met lunges in mijn schuur. Reverse lunges gaat wel netjes eigenlijk.

)