MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.641
nou, ik heb er niet zo'n spierpijn van als van squats oid... je belasting is heel anders he, ze moeten alleen wel heel hard werken op dat moment.

Ik denk dat ik het dus maar een gewoon moet proberen :p Met 2 db's van 60kg oid de tuin rond ...

Ik denk dat ik het dus maar een gewoon moet proberen :p Met 2 db's van 60kg oid de tuin rond ...

idd :)
al is dit wel een stuk zwaarder voor je grip dan farmers van hetzelfde gewicht, db's willen je handen 'uit rollen'... maar het idee is vergelijkbaar :)

• #8.644
gewoon een doel stellen, bijv 100m en dan in zo min mogelijk drops uitlopen :)

• #8.647
Ja? Ik heb er eigenlijk geen idee van wat ik zou moeten nemen :p
Gras is ongeveer 25m lang ... dus ja wil toch een paar keer heen en weer kunnen.

gewoon effe filme robbie en dan zeggen wij wel of je goed loopt - zo niet dan moet het overnieuw he:D

Vind je powercleans, clean & press en walking DB lunges niet een leuk idee voor een training? Hartslag rijst de pan uit kan ik je vertellen, ik was aardig wat aan het na-hijgen iig en moet letterlijk de dumbbells terugrollen na mijn lunges :roflol:

• #8.652
gewoon effe filme robbie en dan zeggen wij wel of je goed loopt - zo niet dan moet het overnieuw he:D

Hehehehe ... vrouw keek weer raar op vandaag ... maandag liep ik met een barbell in
mijn nek rond, gisteren met 2 dumbbells :p

Vind je powercleans, clean & press en walking DB lunges niet een leuk idee voor een training? Hartslag rijst de pan uit kan ik je vertellen, ik was aardig wat aan het na-hijgen iig en moet letterlijk de dumbbells terugrollen na mijn lunges :roflol:

Ja, die lunges heb ik sinds deze week er terug in. PowerCleans? Clean and Press?
Tja, ik moet eens kijken of dat wel fijn werkt tussen mijn powerrack. Anders moet
ik er telkens voor naar buiten.

---------- Toegevoegd om 06:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 27°

Food: approx 2500kcal (suikerwafel gecheat)
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: let's do some work

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
BOR: 20xbb 5x50

es9uty.jpg

Trainingstijd: 75min (start @ 14u45)
Polardata: 117avg - 161max - 608kcal
Comments: zo, wat een heerlijk training. Elke rep kwam gewoon aan waar die moest
komen. Lats, bam! Rombs, bam! etc ... Pomp zat er ook zelfs als in bij het opwarmen
met enkel de barbell. Zweet gutste ervan af ... ja, het was weer zo'n training waarin
alles perfect zat. En dan maken die paar kilo's minder op de barbell even niet meer uit.

CardioComments: zo hey, die farmer walks waren loeizwaar. Had ik een beetje onderschat
eigenlijk. En had dan nog geopteerd voor 42'ers ipv de geplande 50'ers :roflol:
Daarna nog even op de fiets gezeten. Merk dat ik daar ook sterker aan het worden ben.
Life, is good my friends.

FoodComments: gisteren even off the wagon gevallen en een grote suikerwafel gegeten :p
450 nutteloze kcal ... yummie !

TestoComments: volgens mij is gewoon alles terug in orde...

Laatst bewerkt:
:roflol: nee, geen hond ... binnenkort wel een koets om te duwen :p Hangt ik daar wel
wat plates aan en lift ik de achterwielen omhoog :D

Post je daar dan ook een goed 'vb' filmpje van :eyebrow:

daar gaat die vast plezier aan beleven :D

Goed voorbeeld :thumbs:, die kleine word straks net zo'n stoertje :cool:

Hehehehe ... vrouw keek weer raar op vandaag ... maandag liep ik met een barbell in
mijn nek rond, gisteren met 2 dumbbells :p

Hahaha is het dan ook nooit genoeg! :p
Als je nou ook nog in je onderbroek gaat lopen of naakt bij geen lastige/kijkende buren, word je ook nog een beetje bruin + nog meer raar opkijkende vrouw :eyebrow:

Tja, ik moet eens kijken of dat wel fijn werkt tussen mijn powerrack. Anders moet
ik er telkens voor naar buiten.

Ja en voor je het weet staat je hele powerrack buiten :o

Trainze zo(?) enne vast fijn weekend ;).

---------- Toegevoegd om 06:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:14 ----------

Nice rows :cool:!
Je training ziet er weer verdomd goed uit!

En die suikerwafel :whip:

Nee hoor ;), goed dat je er zo van genoten hebt :)

• #8.654
Post je daar dan ook een goed 'vb' filmpje van :eyebrow:

:roflol: ja hoor, eerst verstevigingen aanbrengen aan dat karretje ... of ik pas gewoon mijn kruiwagen aan :D

Goed voorbeeld :thumbs:, die kleine word straks net zo'n stoertje :cool:

Let's hope so ... heb ik eindelijk een spotter :D Daarvoor deed ik het eigenlijk :D

Hahaha is het dan ook nooit genoeg! :p
Als je nou ook nog in je onderbroek gaat lopen of naakt bij geen lastige/kijkende buren, word je ook nog een beetje bruin + nog meer raar opkijkende vrouw :eyebrow:

:roflol: hahaha, volgens mij hebben de buren nu al maar een raar gedacht van me :p

Ja en voor je het weet staat je hele powerrack buiten :o

Trainze zo(?) enne vast fijn weekend ;).

Ja, heb ik gelijk plaats genoeg en kan er nog een legpress & hyperextension bij :D

Nice rows :cool:!
Je training ziet er weer verdomd goed uit!

En die suikerwafel :whip:

Nee hoor ;), goed dat je er zo van genoten hebt :)

Thanks

En strikt cutten, is gewoon niet weggelegd voor mij :p Ik moet gewoon traag en lang cutten.
Tja, als ik uiteindelijk maar ongeveer zit waar ik wil zitten. Er zijn meer wegen naar Rome ;)

nice training rob, heb jij altijd al een trage stofwisseling gehad ofzo?

• #8.656
nice training rob, heb jij altijd al een trage stofwisseling gehad ofzo?

Yups ... van kinds af dikkertje geweest ... heb ooit eens gecut tot op 14%. Trainer
zei dat het 12 was, maar nu weet ik wel beter. Daar ben ik destijds geraakt op 30gr muesli,
een pakje Evergreen koekjes en een mini maaltijd 's avonds. Schat dat het allemaal samen
nog niet eens een 800kcal was per dag :roflol:

Dat in combinatie met 6x 45min cardio per week + KT. En dan soms nog wat Bodypump ofzo erbij.
En ik stond dan nog bijna Year Round on efedra producten.

Gekke is dat mijn bloedwaardes volledig normaal zijn (T3, Test enzo)

Laatst bewerkt:
Yups ... van kinds af dikkertje geweest ... heb ooit eens gecut tot op 14%. Trainer
zei dat het 12 was, maar nu weet ik wel beter. Daar ben ik destijds geraakt op 30gr muesli,
een pakje Evergreen koekjes en een mini maaltijd 's avonds. Schat dat het allemaal samen
nog niet eens een 800kcal was per dag :roflol:

Dat in combinatie met 6x 45min cardio per week + KT. En dan soms nog wat Bodypump ofzo erbij.
En ik stond dan nog bijna Year Round on efedra producten.

Gekke is dat mijn bloedwaardes volledig normaal zijn (T3, Test enzo)

dat is best lastig, vooral in deze sport.....

die efeda produkten vind ik helemaal niets, doet alleen maar wat op het moment dat je het gebruikt...logisch natuurlijk:p. maar daarna wordt je stofwisseling nog minder door die rotzooi;). des te meer je het gebruikt, des te meer je steeds nodig hebt!

grt.

• #8.658
dat is best lastig, vooral in deze sport.....

die efeda produkten vind ik helemaal niets, doet alleen maar wat op het moment dat je het gebruikt...logisch natuurlijk:p. maar daarna wordt je stofwisseling nog minder door die rotzooi;). des te meer je het gebruikt, des te meer je steeds nodig hebt!

grt.

True ... ik stond zelfs op een moment op 150mg efedrine, 1500mg cafeine en als ik mijn
hoofd op mijn kussen legde viel ik boenk in slaap :roflol:

(en dan zeg ik nog niets van de amphetamines die ook met regelmaat langs kwamen)

Moge Rob! Sjemig man, dat jij met zo weinig toe kan man :eek: ik zou allang van mijn stokkie zijn gegaan!

• #8.660
Terug
Naar boven