gewoon effe filme robbie en dan zeggen wij wel of je goed loopt - zo niet dan moet het overnieuw he
Hehehehe ... vrouw keek weer raar op vandaag ... maandag liep ik met een barbell in
mijn nek rond, gisteren met 2 dumbbells
Vind je powercleans, clean & press en walking DB lunges niet een leuk idee voor een training? Hartslag rijst de pan uit kan ik je vertellen, ik was aardig wat aan het na-hijgen iig en moet letterlijk de dumbbells terugrollen na mijn lunges
Ja, die lunges heb ik sinds deze week er terug in. PowerCleans? Clean and Press?
Tja, ik moet eens kijken of dat wel fijn werkt tussen mijn powerrack. Anders moet
ik er telkens voor naar buiten.
---------- Toegevoegd om 06:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------
Training van gisteren:
Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 27°
Food: approx 2500kcal (suikerwafel gecheat)
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: let's do some work
Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
BOR: 20xbb 5x50
Trainingstijd: 75min (start @ 14u45)
Polardata: 117avg - 161max - 608kcal
Comments: zo, wat een heerlijk training. Elke rep kwam gewoon aan waar die moest
komen. Lats, bam! Rombs, bam! etc ... Pomp zat er ook zelfs als in bij het opwarmen
met enkel de barbell. Zweet gutste ervan af ... ja, het was weer zo'n training waarin
alles perfect zat. En dan maken die paar kilo's minder op de barbell even niet meer uit.
CardioComments: zo hey, die farmer walks waren loeizwaar. Had ik een beetje onderschat
eigenlijk. En had dan nog geopteerd voor 42'ers ipv de geplande 50'ers

Daarna nog even op de fiets gezeten. Merk dat ik daar ook sterker aan het worden ben.
Life, is good my friends.
FoodComments: gisteren even off the wagon gevallen en een grote suikerwafel gegeten

450 nutteloze kcal ... yummie !
TestoComments: volgens mij is gewoon alles terug in orde...