XXL Nutrition

Robke's trainingslog

True ... ik stond zelfs op een moment op 150mg efedrine, 1500mg cafeine en als ik mijn
hoofd op mijn kussen legde viel ik boenk in slaap :roflol:

(en dan zeg ik nog niets van de amphetamines die ook met regelmaat langs kwamen)

ja dat komt mij heel herkenbaar voor, niet bij mij hoor ....ik denk dat ik een maand wakker ben :D

Farmers walk?
Meer een farmers run denk ik met die 42's!
86mtr is bijna een marathon Rob! :bow:
Beeste!

sterke training weer Rob!
maar met 42kg mag die 87m wel in 1x hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.665
  • #8.667
Dat krijg ik al van 12 meter boodschappentassen farmers walks, dus laat die sterke gasten maar lullen hoor Rob. ;)

:roflol:

Ik moet zeggen, echt handig is het wel niet. Ik heb relatief kleine plates nu (7.5kg & 5kg) en die moet ik
al vrij ver van mijn zijde houden of die kletteren tegen mijn dikke kont. Dus ja, als ik er +10kg plates ga
aanhangen wordt het nog eens een heel ander verhaal.

Laatst bewerkt:
Hahaha, nou seg, het was mijn eerste keer hé :p En ik kreeg me toch een pomp
in mijn onderarmen :)

Ik moet zeggen, echt handig is het wel niet. Ik heb relatief kleine plates nu (7.5kg & 5kg) en die moet ik
al vrij ver van mijn zijde houden of die kletteren tegen mijn dikke kont. Dus ja, als ik er +10kg plates ga
aanhangen wordt het nog eens een heel ander verhaal.

ja dat komt vooral door de dbs :) als je 'echte' farmers hebt liggen die stabieler in je handen en kun je ze makkelijker langer vasthouden

Dat krijg ik al van 12 meter boodschappentassen farmers walks, dus laat die sterke gasten maar lullen hoor Rob. ;)

nou hum... de vrouwenfarmers zijn meestal 60kg ;)

• #8.669
Farmerwalks, als in gewichten in beide handen houden en lopen tot je erbij neer valt? Dat is toch een onderdeel bij o.a de sterkste man? Ja, dan niet lopen tot je er bij neervalt ofcourse ;)

Ik zie farmers walk staan... strongman ambities? :D

• #8.672
Farmerwalks, als in gewichten in beide handen houden en lopen tot je erbij neer valt? Dat is toch een onderdeel bij o.a de sterkste man? Ja, dan niet lopen tot je er bij neervalt ofcourse ;)

:D Idd ... maar ipv objecten dus een paar DB's. Hartslag ging aardig snel omhoog ermee.
Denk wel dat dat ideaal is om HIIT mee te doen ofzo zonder al te veel schade te brengen
aan je gewrichten. (tgo lopen bv)

Ik zie farmers walk staan... strongman ambities? :D

Nou, het heeft me altijd wel geïntresseerd hoor, en ik lees veel over veel kcal verbranden
tijdens die trainingen. Dus ja, dan ben ik al snel overtuigd ;) Maar echt die richting in
gaan trainen gaat niet gebeuren denk ik. Daar heb ik rondom mij de mogelijkheden niet voor.

Nice farmers man ! :) goed idee

• #8.674
nou hum... de vrouwenfarmers zijn meestal 60kg ;)
Misschien ben ik wel een meisje, opgesloten in een mannenlichaam, maar negeer ik dat net als pijntjes en blessures. :D

:D Nou, het heeft me altijd wel geïntresseerd hoor, en ik lees veel over veel kcal verbranden
tijdens die trainingen. Dus ja, dan ben ik al snel overtuigd ;) Maar echt die richting in
gaan trainen gaat niet gebeuren denk ik. Daar heb ik rondom mij de mogelijkheden niet voor.
T-Nation anyone..? ;)

• #8.677
Misschien ben ik wel een meisje, opgesloten in een mannenlichaam, maar negeer ik dat net als pijntjes en blessures. :D

T-Nation anyone..? ;)

Oh my Hummer :D

Indeed ... stond een artikel op T-nation erover ;) Maar zij stelde voor dat je op
elke turn ook nog een row, squat oid deed. Maar, ik ga maar eens eerst beginnen
bij het begin :p

Ya'll gots me...
Ik krijg die mailtjes ook. ;)
Spreekt me meer aan dan 36oox rond de wereld te joggen trouwens! :D

• #8.679
Ya'll gots me...
Ik krijg die mailtjes ook. ;)
Spreekt me meer aan dan 36oox rond de wereld te joggen trouwens! :D

Ik ga gewoon op de site kijken :p Is goed voor je testo, staan vaak lekkere chickies :p

Tja, ik moet zeggen, sinds ik een paar keer die 10km ben gaan lopen, is mijn goesting erin
helemaal over gegaan hoor. Vind het eigenlijk wel jammer, want met mooi weer is het wel
heel leuk om te doen.

big rob the farmer man
ik zag op die site wel hele leuke combi's met die farmers

Terug
Naar boven