XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Als je eens van de echte farmers (en eventueel andere onderdelen) wilt komen proeven hoor ik het wel Rob :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.682
big rob the farmer man
ik zag op die site wel hele leuke combi's met die farmers

True, maar wel moeilijk om te doen lijkt me ... als farmers wilt doen met bv 50kg,
kan je daar maar moeilijk mee gaan DB pressen lijkt me zo. Dus ja, je moet een
beetje puzzelen en inbinden op sommige dingen om de hele sequence uit te
kunnen doen.

Als je eens van de echte farmers (en eventueel andere onderdelen) wilt komen proeven hoor ik het wel Rob :)

Volgens mij ga ik me dan héél erg zeer doen :angstig:

Laatst bewerkt:
  • #8.685
Judder Belgse Beesten!
Jimmy zal trots zijn alstie dit leest! :D

• #8.688
Hahaha ... ik denk dat ik voorlopig het maar even hou bij mijn schuurtje tot ik terug wat
meer vrije tijd ga hebben ;)

Powercleans en clean&press kan gewoon zonder spotters oid, de oefening begint op de grond :)

• #8.690
Weekend update post:

Training van vrijdag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 29°

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: let's do some work

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
BP: 20xbb 5x50

121bpr9.jpg

Trainingstijd: 75min (start @ 14u45)
Polardata: 111avg - 194max - 548kcal
Comments: vage training eigenlijk. Voelde dat mijn triceps nog niet heel in orde waren
van de dinsdag training. En mijn biceps hadden het de donderdag al zwaar te verduren
gekregen dus die wilde ook niet echt. Maar toch ging ik buiten met een goed gevoel :)

CardioComments: gaat nog steeds lekker !

FoodComments: lekker strak !

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Weekendreport:

Cardio:
Zaterdag: 35min - 130avg - 141max - 377kcal (12.3km @ 21.4km/u)
Zondag: 40min - 132avg - 141max - 426kcal (15.1km @ 22.6km/u)

Comments: ik sta nog steeds voor de tweesprong: ga ik sneller fietsen of ga ik zwaarder fietsen ???
Wat verbrand het meest? Maar vooral, wat staat mijn herstel het minst in de weg, want maandag is
het squat dag natuurlijk. Wie o wie helpt me met het nemen van deze beslissing :p

Food:
Zaterdag & Zondag:
Ontbijt: Havermout, whey shake, cacaopoeder
Lunch: bagel met magere ham

Diner:
vrijdag: grote kip kebab (zonder saus)
zaterdag: pizza
zondag: kinderfrietje met mexicano

Cheats:
wat chips
wat chocolade

Alcohol verspreid over het weekend:
- 6 Tauro's
- 2 Piraat
- 4 rode wijn
- 2 x 0.5l Jupiler

Comments: zo, over het algemeen zijn er al kleine aanpassingen. Minder veel gegeten dus.
En wat meer cardio gedaan. Volgend weekend ga ik ook in mijn alcohol snoeien. Dat we daar
ook wat minder van binnen krijgen. Met mijn taille begint het ondertussen ook goed te komen :p
Sta terug rond de 100cm. :p Op naar de -90cm zone dus zonder al teveel gewichtsverlies :D

Laatst bewerkt:
Hahaha food lekker strak :p? hahaha enige strakke eraan vind ik je ontbijt :p hahahaha maar goed, zo te lezen heb jij je buikje bij het avondmaal iig lekker rond gegeten :p
Ach ja soms herstel je langzamer... misschien ook minder lang geslapen afgelopen dagen? Met de negatieve reps, bedoel je daar mee dat je die niet gehaald hebt, dus ook niet gecheat?

Trainze zodadelijk :thumbs:

• #8.692
Hahaha food lekker strak :p? hahaha enige strakke eraan vind ik je ontbijt :p hahahaha maar goed, zo te lezen heb jij je buikje bij het avondmaal iig lekker rond gegeten :p
Ach ja soms herstel je langzamer... misschien ook minder lang geslapen afgelopen dagen? Met de negatieve reps, bedoel je daar mee dat je die niet gehaald hebt, dus ook niet gecheat?

Trainze zodadelijk :thumbs:

Hahaha ... op vrijdag was het idd lekker strak ... daar viel niets op aan te merken :p
Nu ja, een kip kebab lijkt me toch te moeten kunnen. Het is per slot van rekening maar
wat kip, groenten en brood.

Negatieve reps is dat je je gewicht niet meer kan liften, maar wel nog kan laten zakken.
Dus bij mijn curls 'help' ik dan met mijn andere hand de db naar boven, maar laat ik hem
traag en gecontroleerd zakken met de werkende hand.

Hahah ja oké, iig kebap van kip gekozen ;) (maar ja...is het wel kip wat je besteld had :eyebrow:, dat is de vraag :p)

Thx voor de info! Weet ik dat ook weer :D

• #8.694
Hahah ja oké, iig kebap van kip gekozen ;) (maar ja...is het wel kip wat je besteld had :eyebrow:, dat is de vraag :p)

Thx voor de info! Weet ik dat ook weer :D

Kip, kat, hond, ... Als het maar lekker is, dan maakt het niet uit wat het is :roflol:

Ja, het is wat moeilijk als je alleen traint om echt op negatieve te trainen. Bij de
bench bv moet er dan steeds iemand helpen de barbell omhoog te trekken. Maar
bij een MP bv, kan je hem overhead naar boven squatten en dan laten zakken.
Nu ja, je snapt het wel hé :p

goeie bench rob
en dan die curls - goed gedaan

lekkere training rob....

zondag: kinderfrietje met mexicano:D

en dan vooral die cheats apart zetten :roflol:

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest!

lekker bijgetankt robje :P ik zou denken wat zwaarder fietsen eigenlijk. sneller is toch meer de cardiospieren en zwaarder de krachtspieren die je ermee traint/aanmaakt

zal een klein verschil zijn maar toch

• #8.699
goeie bench rob
en dan die curls - goed gedaan

Thanks

lekkere training rob....

zondag: kinderfrietje met mexicano:D

en dan vooral die cheats apart zetten :roflol:

Ja nou, de rest wordt geclasseerd als avondmaal hé :roflol:

Thanks

lekker bijgetankt robje :P ik zou denken wat zwaarder fietsen eigenlijk. sneller is toch meer de cardiospieren en zwaarder de krachtspieren die je ermee traint/aanmaakt

zal een klein verschil zijn maar toch

Ik ga eens kijken wat dat zwaarder trappen gaat doen voor me ... maar eens
mijn squats in gevaar komen, ga ik wel weer terug naar 'sneller'

• #8.700
Training van gisteren

Alcohol night before: paar rode wijntjes, 2 Tauro's
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 27°

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: squat squat squat and squat some more

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
Squat: 20xbb 5x50 (en hier had ik al een pomp)

6yfllv.jpg

Trainingstijd: 72min (start @ 14u45)
Polardata: 119avg - 159max - 625kcal
Comments: zo, ik heb lekker getraind. Mind muscle connectie zat weer goed, energie
levels zaten goed, en dus kon ik lekker pompen. Heb echt terug fun in mijn trainingen.
Probeer ook zo weinig mogelijk te locken, eigenlijk enkel bij mijn breathing reps, en ik
moet zeggen dat dat wel voor zere poten zorgt :roflol:

CardioComments: zo hé, daar donderde ik bijna door van mijn fiets af. Heavy shit :p

FoodComments: gisteren het lekker clean gehouden ! (mag ook wel weer een keer :))

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven