MuscleMeat

Robke's trainingslog

goed te horen dat je er weer zin in hebt... training ziet er goed uit :thumbs:

(oja en zo weinig mogelijk locken wtf :D)

Goede squat en walkinglunges zijn zo verschrikkelijk zwaar, goed om te lezen dat je er weer zin in hebt.

je heb die benen weer is goed gemarteld zie ik....als het maar lekker loopt:)

grt

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.704
goed te horen dat je er weer zin in hebt... training ziet er goed uit :thumbs:

(oja en zo weinig mogelijk locken wtf :D)

Hehehe, ja de gewichten gaan weer omhoog, pomp zit er snel in, geen idee,
ik train gewoon lekker de laatste weken. En dat motiveert natuurlijk.

Ja, TUT wat verhogen, eens kijken wat dat gaat doen :p

Goede squat en walkinglunges zijn zo verschrikkelijk zwaar, goed om te lezen dat je er weer zin in hebt.

Squatten op maandag staat me wel aan eigenlijk. Het ergste van de week heb ik dan al gehad :D

je heb die benen weer is goed gemarteld zie ik....als het maar lekker loopt:)

grt

Thanks

Na squats nog deadliften, manman :D! Erg sterk!

haha the good 'ol kip kebab ZONDER SAUS.
Ik laat de saus er ook altijd tussenuit, dan voel ik me minder schuldig :-)
Kan soms wel eens smaken hé.

Lekkere trainingen weer, vooral beentraining!
Wat vind je van front squats? Ik doe ze sinds een paar weken en moet zeggen dat dat echt een killer is.

• #8.708
haha the good 'ol kip kebab ZONDER SAUS.
Ik laat de saus er ook altijd tussenuit, dan voel ik me minder schuldig :-)
Kan soms wel eens smaken hé.

Lekkere trainingen weer, vooral beentraining!
Wat vind je van front squats? Ik doe ze sinds een paar weken en moet zeggen dat dat echt een killer is.

Hehehe ;)

Front Squats hadden tot voor 2 weken ook een vaste plaats in mijn training. Nu ben ik ze weer even beu
en hou ik het bij back squats only. Als ik daar weer op uitgekeken ben, gooi ik de fronts er terug bij :p

Maar, ik doe ze liever in de winter eigenlijk :p Dan heb ik een dikke trui aan en zweet ik wat minder. Dan
blijft de barbell beter op zijn plek :) Tremendes gaf me wel de tip om eens te kijken voor van die stuur
beschermers van op de kinder BMX'en van vroeger. En die erover te schuiven. Maar, ik ben nog altijd niet
in zo'n winkel geraakt :o

Laatst bewerkt:
met die massive delts van jou zou je echt geen probleem mogen hebben om de bar op z'n plaats te houden rob... clean grip + ellebogen goed omhoog duwen?

beestachtige squat sessie zou ik zeggen :) merk je nog veel vooruitgang op je quads robje?

• #8.711
met die massive delts van jou zou je echt geen probleem mogen hebben om de bar op z'n plaats te houden rob... clean grip + ellebogen goed omhoog duwen?

Tja, ik gebruik cross grip hé ... en op zich heb ik er geen moeite mee hoor, totdat
de vermoeidheid toe slaat en mijn core het moeilijk begint te krijgen. Het minste
wat je dan buigt of je armen laat zakken, zwiept de barbell naar mijn onderarmen.

Maar, ik moet idd mijn polsen eens wat gaan trainen zodat ik het ook eens met die clean grip kan.

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

beestachtige squat sessie zou ik zeggen :) merk je nog veel vooruitgang op je quads robje?

Yups ... eigenlijk wel ... ik begin zelfs outer sweep te krijgen.
Die combo van squats en DL's erachter lijkt echt wel vruchten af te werpen

Maar, ik moet idd mijn polsen eens wat gaan trainen zodat ik het ook eens met die clean grip kan.
ik hoor mensen daar wel vaker over, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel uitmaakt... ik pak de bar meestal flink buiten schouderbreedte, volgens mij is dat een stuk breder dan aangeraden, maar dan krijg ik geen last van m'n polsen.

• #8.713
ik hoor mensen daar wel vaker over, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel uitmaakt... ik pak de bar meestal flink buiten schouderbreedte, volgens mij is dat een stuk breder dan aangeraden, maar dan krijg ik geen last van m'n polsen.

Ach, ik moet dat gewoon eens testen als ik nog eens in een deload zit en er aan denk :p

• #8.715
Lekker training gister Rob!:D

• #8.717
Hehehe, true, maar hij voelt wel het lekkerst in mijn poten moet ik toegeven :D
Front squat? Jazeker, ook buik en rug voel ik zwaar goed. Ik zag je een tijdje terug front squats in de plaats van back squats komen en na een tijdje ben ik ze ook gaan uitproberen. Zonder squatreck zijn ze ideaal om te doen (doe ze op incline bench press lol) en het voelt nog eens heerlijk ook! +1 voor Robke omdat hij mij aan de front squats heeft gezet =)

• #8.719
Front squat? Jazeker, ook buik en rug voel ik zwaar goed. Ik zag je een tijdje terug front squats in de plaats van back squats komen en na een tijdje ben ik ze ook gaan uitproberen. Zonder squatreck zijn ze ideaal om te doen (doe ze op incline bench press lol) en het voelt nog eens heerlijk ook! +1 voor Robke omdat hij mij aan de front squats heeft gezet =)

Hehehe ;)

Ja, ik vind ze ook het beste om mijn poten gaar te krijgen. Maar om echt power
te ontwikkelen vind ik ze minder geschikt. Daarvoor moet je stevig doorgaan
tot je niet meer kan op de back squat. Maar de fronts komen zeker weer terug
in mijn schema binnen kort afzienbare tijd.

Tut tut tut (als in time under tention:D) Robke...
Steeds maar refereren aan je beentjes als "poten".
Je lijkt Kwark wel! :D

Lekker bezig Rob.
Ik heb weer veel moeten bijlezen.
Straks militair drukken, ik ben benieuwd, beeste! :thumb:

Terug
Naar boven