- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed te horen dat je er weer zin in hebt... training ziet er goed uit
(oja en zo weinig mogelijk locken wtf)

Goede squat en walkinglunges zijn zo verschrikkelijk zwaar, goed om te lezen dat je er weer zin in hebt.

je heb die benen weer is goed gemarteld zie ik....als het maar lekker loopt
grt

haha the good 'ol kip kebab ZONDER SAUS.
Ik laat de saus er ook altijd tussenuit, dan voel ik me minder schuldig :-)
Kan soms wel eens smaken hé.
Lekkere trainingen weer, vooral beentraining!
Wat vind je van front squats? Ik doe ze sinds een paar weken en moet zeggen dat dat echt een killer is.

Dan heb ik een dikke trui aan en zweet ik wat minder. Dan
Tremendes gaf me wel de tip om eens te kijken voor van die stuur
met die massive delts van jou zou je echt geen probleem mogen hebben om de bar op z'n plaats te houden rob... clean grip + ellebogen goed omhoog duwen?
beestachtige squat sessie zou ik zeggenmerk je nog veel vooruitgang op je quads robje?
ik hoor mensen daar wel vaker over, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel uitmaakt... ik pak de bar meestal flink buiten schouderbreedte, volgens mij is dat een stuk breder dan aangeraden, maar dan krijg ik geen last van m'n polsen.Maar, ik moet idd mijn polsen eens wat gaan trainen zodat ik het ook eens met die clean grip kan.
ik hoor mensen daar wel vaker over, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel uitmaakt... ik pak de bar meestal flink buiten schouderbreedte, volgens mij is dat een stuk breder dan aangeraden, maar dan krijg ik geen last van m'n polsen.

Ach, ik moet dat gewoon eens testen als ik nog eens in een deload zit en er aan denk![]()

groot gelijk, het is ook maar een schijtoefening eigenlijk![]()

Front squat? Jazeker, ook buik en rug voel ik zwaar goed. Ik zag je een tijdje terug front squats in de plaats van back squats komen en na een tijdje ben ik ze ook gaan uitproberen. Zonder squatreck zijn ze ideaal om te doen (doe ze op incline bench press lol) en het voelt nog eens heerlijk ook! +1 voor Robke omdat hij mij aan de front squats heeft gezet =)Hehehe, true, maar hij voelt wel het lekkerst in mijn poten moet ik toegeven![]()
Front squat? Jazeker, ook buik en rug voel ik zwaar goed. Ik zag je een tijdje terug front squats in de plaats van back squats komen en na een tijdje ben ik ze ook gaan uitproberen. Zonder squatreck zijn ze ideaal om te doen (doe ze op incline bench press lol) en het voelt nog eens heerlijk ook! +1 voor Robke omdat hij mij aan de front squats heeft gezet =)