XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Hahahaha lekker vreetfestijn daar bij jullie in huis :eyebrow: (wel goed hoor dat je je zo hebt weten in te houden)
En ach je kunt altijd nog na de bevalling samen met haar clean gaan eten :D

Lekkere training weer! Supersets? die zie ik hier niet heel vaak voorbij komen volgens mij :o.

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:20 ----------

Zooo mooie flipflops trouwens :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.742
Hahahaha lekker vreetfestijn daar bij jullie in huis :eyebrow:
En ach je kunt altijd nog daarna samen met haar clean gaan eten :D

Lekkere training weer! Supersets? die zie ik hier niet heel vaak voorbij komen volgens mij :o.

Hahaha, ach, het is gewoon hopeloos ... telkens ik probeer terug wat cleaner te
eten staan er op het werk suikerwafels, en/of taart, pralines etc ... kom ik dan
thuis heeft het vrouwtje trek in friet, ijs, chips ...

Supersets ben ik idd geen firm believer in. Maar voor mijn delts voelt het wel leuk
moet ik zeggen. Zo ben ik haast verplicht om lichtere gewichten te gebruiken en is heel
de beweging veel gecontroleerder, strikter. En dat is best wel belangrijk op een lateral raise
imo. En ik moet zeggen, dat merk ik nu al.

---------- Toegevoegd om 06:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:23 ----------

Zooo mooie flipflops trouwens :p

En die flip flops waren van mijn vrouw ... en jaaaaa, ik had wat bier op :p

sterke training....nog sterker dat jij jezelf in kan houden :D

zwangere vrouwen maken het leven van een botjebuilder er niet gemakkelijker op :hahaha:

je kon jezelf toch makkelijk in houden :grumble: ?

• #8.744
sterke training....nog sterker dat jij jezelf in kan houden :D

zwangere vrouwen maken het leven van een botjebuilder er niet gemakkelijker op :hahaha:

je kon jezelf toch makkelijk in houden :grumble: ?

hehehe ...

Ik heb een kommetje Night Proteine Drab uitgelepeld en mezelf wijs gemaakt dat het een ijsje was :p
Ik denk dat ik binnenkort gewoon maar terug begin te roken :p Dan is het gelijk gedaan met verleidingen
en dingen snoepen :p

Goeiemorgen Rob! Mooie training gisteren ;) Nog wat vast gehouden van kuurtje?

• #8.746
Goeiemorgen Rob! Mooie training gisteren ;) Nog wat vast gehouden van kuurtje?

Morgen Kwark, leuk je nog eens te zien ;)

Van het kuurtje hangt er nog wat op ja ... sta wel wat lichter qua kilo's maar ben ook wel
wat vet kwijt door de clen en de cardio. Dus ja, heb er toch wel een kilo of 4, 5 clean aan
over gehouden. Dat + ik zit een stukje hoger qua kracht. Al bij al niet slecht dus ...

Tuurlijk kom ik af en toe nog ff buurten ;)

Da's niet verkeerd Rob! Chapeau :bow:

knaltraining, lekker hoor

Sterke MP's hoor. :thumb:
En CGBP's moet je niet "te" smal doen Rob!!!
Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden..? :rolleyes:
Smal drukken doe je op schouderbreedte (en dat is in jouw geval nog best breed ;))
Smaller heeft alleen maar nadelen, en géén voordelen. ;)
Flink sterk bezig maat! :bow:

• #8.750
Tuurlijk kom ik af en toe nog ff buurten ;)

Da's niet verkeerd Rob! Chapeau :bow:

Ja, ben best wel tevreden erover ... benieuwd hoe het nu verder gaat eigenlijk :p

Thanks

Sterke MP's hoor. :thumb:
En CGBP's moet je niet "te" smal doen Rob!!!
Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden..? :rolleyes:
Smal drukken doe je op schouderbreedte (en dat is in jouw geval nog best breed ;))
Smaller heeft alleen maar nadelen, en géén voordelen. ;)
Flink sterk bezig maat! :bow:

I know Hummer, I know ... maar het stemmetje in mij zei probeer eens wat smaller.
Kijk eens wat er gebeurd :p En hoppa, daar kwam mijn rechter pols weer klagen.
Maar ach, het is precies weer wat weg getrokken.

Thanks

Hahaha, ach, het is gewoon hopeloos ... telkens ik probeer terug wat cleaner te
eten staan er op het werk suikerwafels, en/of taart, pralines etc ... kom ik dan
thuis heeft het vrouwtje trek in friet, ijs, chips ...

Dat probleem heb ik ook, alleen mijn vrouw die groeit er niet van en ik hoef er maar naar te kijken en ben een paar kilo zwaarder

• #8.752
Dat probleem heb ik ook, alleen mijn vrouw die groeit er niet van en ik hoef er maar naar te kijken en ben een paar kilo zwaarder

Hahaha, hier idem ... zelfs nu ze zwanger is komt ze haast niets aan en eten doet ze
anders wel voor 3 ipv voor 2. Zit je daar met je bakje kwark ...

Wat een heerlijke MP's Rob!:fire:

Why Robbie, why?!
Die "lijnt" nu met me mee, maar normaal gesproken (vr)eet ze iedere avond een zak chips (altijd Lays, maar nooit de "baked"!) gevolgd door een hoeveelheid zoetigheid om het zout weg te werken... :rolleyes:
En ik maar "op een houtje bijten..." een kcalorie arm houtje dan nog éh?!!! ???

• #8.758
Why Robbie, why?!
Die "lijnt" nu met me mee, maar normaal gesproken (vr)eet ze iedere avond een zak chips (altijd Lays, maar nooit de "baked"!) gevolgd door een hoeveelheid zoetigheid om het zout weg te werken... :rolleyes:
En ik maar "op een houtje bijten..." een kcalorie arm houtje dan nog éh?!!! ???

Nou Hummer, vrouwen zondigen immers nooit op hun dieet, dus dat mag niet gezegd worden :D

En sta je nu werkelijk op dieet? :D

Man, ik vreet werkelijk nagenoeg alleen nog eiwitten en vet! :thumb:
En maar één keer per dag wat koolhydraten.
Oh ja, ik drink alleen nog water eigenlijk, en de kilo's vliegen er af! :thumb:
Maar ja, da's altijd in het begin éh..?
Zo heb ik net 200 gram gerookte zalm gegeten op wat koolhydraat arme toastjes met wat knoflookmayonaise en rauwe ui.
Man, da's geen straf als je zo moet lijnen!
Ik hoop door al die eiwitten die ik eet niet te verzwakken, anders zal ik het vlug beu zijn. ;)

Ik geloof dat ik nu net voor de derde keer heb geschreven datik zalm heb gegeten... :o

• #8.760
Man, ik vreet werkelijk nagenoeg alleen nog eiwitten en vet! :thumb:
En maar één keer per dag wat koolhydraten.
Oh ja, ik drink alleen nog water eigenlijk, en de kilo's vliegen er af! :thumb:
Maar ja, da's altijd in het begin éh..?
Zo heb ik net 200 gram gerookte zalm gegeten op wat koolhydraat arme toastjes met wat knoflookmayonaise en rauwe ui.
Man, da's geen straf als je zo moet lijnen!
Ik hoop door al die eiwitten die ik eet niet te verzwakken, anders zal ik het vlug beu zijn. ;)

Strakke planning kerel ! Ik ben benieuwd !

Ik geloof dat ik nu net voor de derde keer heb geschreven datik zalm heb gegeten... :o

:roflol:

Terug
Naar boven