AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Als je dat een maand hebt ben je waarschijnlijk 15 kilo spieren kwijt naast de 10 kilo vet...
Gekken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.764
Lekkere training Robke! Ik weet wat het is om een zwangere vrouw naast je te hebben...die kunnen heel wat verzetten ze :meal:

ach Rob, zodra de kleine begint te kruipen en stappen gaan de kilo's er zo weer vanaf van erachter te sjeesen :p

• #8.767
Lekkere training Robke! Ik weet wat het is om een zwangere vrouw naast je te hebben...die kunnen heel wat verzetten ze :meal:

Ja, ze is nu 7 maand zeg maar en amper 4kg aangekomen ... ik ben verdorie al 5kg ofzo aangekomen in die tijd :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

ach Rob, zodra de kleine begint te kruipen en stappen gaan de kilo's er zo weer vanaf van erachter te sjeesen :p

:roflol: ik hoop erop ... hopelijk kan die snel wat liften want ik heb echt wel een spotter nodig :p

• #8.769
:roflol: daar reken ik op :roflol:

:roflol: ik hoop erop ... hopelijk kan die snel wat liften want ik heb echt wel een spotter nodig :p

haha jah onze Mattia wordt nu bijna 3 jaar en zijn pr staat nu al op 3 kleurpotloodjes curlen per hand, en 10 x bodyweight squats omdat hij zen knuffel elke keer laat vallen

• #8.771
haha jah onze Mattia wordt nu bijna 3 jaar en zijn pr staat nu al op 3 kleurpotloodjes curlen per hand, en 10 x bodyweight squats omdat hij zen knuffel elke keer laat vallen

hehehe ... en voor je het weer komen ze ladder zat thuis op een avond :p

het heeft weer een hoog comedy gehalte hier =p
word er nog getraind
en robke , u kunt ook curlen met uw kleine straks :P en die zal in gewicht exponetieel met uw spieren meegroeien , dus hoef je je gewichten niet steeds te changen

• #8.776
het heeft weer een hoog comedy gehalte hier =p
word er nog getraind
en robke , u kunt ook curlen met uw kleine straks :P en die zal in gewicht exponetieel met uw spieren meegroeien , dus hoef je je gewichten niet steeds te changen

Whehehe, en die training komt eraan !

Training van gisteren dan maar:

Alcohol night before: fles rode wijn
Sleep: 6 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 27°

Food: approx 2400kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: paar nieuwe dingen proberen

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
BOR: 20xbb 5x50

2zxoz8z.jpg

Trainingstijd: 73min (start @ 14u45)
Polardata: 121avg - 162max - 645kcal
Comments: zo, wat nieuwe dingen erin en een wat andere volgorde en mijn rug voelt
alweer lekker strak vandaag :) Die T-bars mogen nog wel wat bij, en die pull downs
voelden wel zwaarder dan verwacht. Al bij al, rustige training gehad.

CardioComments: nog eens farmers gedaan ... het begint al makkelijker te gaan, enkel
dat de DB naar de vingertoppen glijdt waardoor ik toch nog één drop had. De bike nadien
was weer wat sterven maar mijn power erop gaat echt met rasse schreden naar boven.

FoodComments: na de BBQ van woensdag (ik ga maar niet in details treden), wilde ik het
gisteren dus weer wat rustiger aan doen. En heb ik samen met mijn vrouw maar 1 zak
chips gegeten :D Damn ! (maar goed dat ik niet aan het cutten ben :))

Laatst bewerkt:
Lekkere training Rob.
Heb je gelezen op T-nation dat "chin ups" met bodyweight een uitstekende oefening is voor je abs?
Beter nog dan weighed chin ups!
Waar wandel je naartoe met die farmers?

• #8.778
Lekkere training Rob.
Heb je gelezen op T-nation dat "chin ups" met bodyweight een uitstekende oefening is voor je abs?
Beter nog dan weighed chin ups!
Waar wandel je naartoe met die farmers?

Yups, ik voel mijn abs idd lekker werken bij die chin ups ... daarom deed ik ook
nog even wat extra ab work erachteraan :p Geïnspireerd op dat artikel van:
Unconventional Workout - Abs. Als we dan toch bezig zijn :)

Ik heb een 'vierkant' in ons gazon waarop ik 2 rondjes loop. Er staat een buxus
haagje ook, dus ik weet zeker dat ik rechtdoor loop :) Als het regent gaat het
feest dan wel niet door maarja.

• #8.780
Why the hell not boy?!
Now we walk in the rain, tonight we dine in hell!!! :roflol:

Goed bezig man! :thumb:

Omdat mijn schijven dan te zeer gaan roesten en het gras te glad wordt ;)
Now we walk in the rain, tonight we dine in the hospital :roflol:

Thanks Hum

Terug
Naar boven