- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan terug alles bijfreten natuurlijk 
Als je dat een maand hebt ben je waarschijnlijk 15 kilo spieren kwijt naast de 10 kilo vet...
Gekken!

Lekkere training Robke! Ik weet wat het is om een zwangere vrouw naast je te hebben...die kunnen heel wat verzetten ze![]()

ach Rob, zodra de kleine begint te kruipen en stappen gaan de kilo's er zo weer vanaf van erachter te sjeesen![]()
ik hoop erop ... hopelijk kan die snel wat liften want ik heb echt wel een spotter nodig 
Nee, voor jou niet...Je moet natuurlijk wel hard blijven trainen hé Hummer ... op 400kcal ofzo moet dat geen probleem zijn![]()

Met dat 400 Kcal dieet zal hij al snel meer pakken dan jij Rob!ik hoop erop ... hopelijk kan die snel wat liften want ik heb echt wel een spotter nodig
![]()

ik hoop erop ... hopelijk kan die snel wat liften want ik heb echt wel een spotter nodig
![]()
haha jah onze Mattia wordt nu bijna 3 jaar en zijn pr staat nu al op 3 kleurpotloodjes curlen per hand, en 10 x bodyweight squats omdat hij zen knuffel elke keer laat vallen

hehehe ... en voor je het weer komen ze ladder zat thuis op een avond![]()

hehehe ... en voor je het weer komen ze ladder zat thuis op een avond![]()

nee nee ik ben een moderne papa.. wij komen samen ladder zat thuis![]()

het heeft weer een hoog comedy gehalte hier =p
word er nog getraind
en robke , u kunt ook curlen met uw kleine straksen die zal in gewicht exponetieel met uw spieren meegroeien , dus hoef je je gewichten niet steeds te changen
Die T-bars mogen nog wel wat bij, en die pull downs
Damn ! (maar goed dat ik niet aan het cutten ben
)Lekkere training Rob.
Heb je gelezen op T-nation dat "chin ups" met bodyweight een uitstekende oefening is voor je abs?
Beter nog dan weighed chin ups!
Waar wandel je naartoe met die farmers?
Geïnspireerd op dat artikel van:
Als het regent gaat het Why the hell not boy?!Als het regent gaat het
feest dan wel niet door maarja.

Why the hell not boy?!
Now we walk in the rain, tonight we dine in hell!!!
Goed bezig man!![]()