- Waardering
- 110
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training Robke, vooral Chinups. Wou dat ik ze kon doen, maar lukt mij jammergenoeg niet, misschien maar weer eens proberen, maar 2-3 hh schiet ook niet op, maar zal maandag even proberen.
heerlijke bbrows rob
ik ga met je mee in dat chin up -verhaal
optrekken en dan buikspieren doen is killing - probeer dat eens met de hanging legraise
dan zie je dat vierkantje voor een rondje aan

natuurlijk optrekken en dan de hanging legraises
buikspieren als nooit tevoren![]()

Damn Robke, ferme rows! Heb je de dag ervoor een hele fles rode wijn uitgezopen? Was het lekkere?![]()
Eigenlijk vrij vlot nog
Cabarnet Sauvignon uit Chili ... best wel lekker bij de BBQ ja 
Omdat mijn schijven dan te zeer gaan roesten en het gras te glad wordt
Now we walk in the rain, tonight we dine in the hospital
Thanks Hum

Haha, ouwe snoeperd
Goeie training(en) man, maar vind je zoveel gewicht bankdrukken niet scary zonder spotter?
Neem je cacao poeder met naturel whey?
---------- Toegevoegd om 06:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------
Hesp![]()
Maar meestal voel ik sowieso al op welke rep ik ga failen hoor.
hahaha oké duidelijk. Je ontbijt lijkt wel op die van mij alleen ik kook mijn water en gooi dan die havermout erbij in + cacao en ook kaneel
, ben niet zo van de microwaves

Hesp zag ik ergens anders ook al terug, maar dat is dus hamhahaha oké duidelijk. Je ontbijt lijkt wel op die van mij alleen ik kook mijn water en gooi dan die havermout erbij in + cacao en ook kaneel
, ben niet zo van de microwaves
![]()
Nette training weer! Goed weekend gehad zo te zien...flink wat afgeshopt![]()

idd ...