Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.021
Oh ja, "Inside the muscles" op T-Nation over schouders en trapezius, kwam tot de volgende conclusie.

Seated neck presses
Face pulls
Side laterals
Shrugs

Even uit mijn hoofd, maar dat zoeken we zo even op. ;)

Mmm ... dat is dan voor de volledige schouders dus ... verbaast me eigenlijk
dat ze de neck press seated boven staand verkiezen.

Ik heb mijn post nog wat aangevuld terwijl je zat te typen. :D

De Neck press is niet voor iedereen, da's waar.
Ik heb een maat gehad die hem nog niet kon doen met een bezemsteel.
Vaak genoeg geprobeerd. ;)
Ik heb er zelf nooit last van, heb zelfs wel eens "push press from behind the neck" gedaan zodat ik flink wat meer gewicht kon pakken. :eek:
A la Mariusz Push Push jwz! :roflol:

Hehehe, ik ga hem vanaf volgende week erin smijten ! Eens kijken of het makkelijker gaat vanaf nu :p
Ik denk dat ik ook gewoon verder ga waar ik bij mijn MP dan stop ...

Laatst bewerkt:
Misschien omdat de buikspieren enzo hem "even" niet intereseerden..? ;)

• #9.023
Misschien omdat de buikspieren enzo hem "even" niet intereseerden..? ;)

Hehehe ... kan best ... en gezien je met een neck press ook niet onderuit kan zakken,
gaat het met de seated eigenlijk net zo strikt als met de staande bv.

Misschien is de "core activation" wel net zo groot zittend als staand, en "verlies" je daar dus ook niks.

• #9.025
wat word er getraind vandaag robje?

• #9.027
wat word er getraind vandaag robje?

Allerhande row toestanden enzo ;) En nog wat rear delt werk erbij ...
Ben trouwens aan het denken om mijn shrugs bij mijn rug te gaan doen ...
Heb ik bij mijn schoudertraining wat extra tijd om wat meer raises te doen.

Allerhande row toestanden enzo ;) En nog wat rear delt werk erbij ...
Ben trouwens aan het denken om mijn shrugs bij mijn rug te gaan doen ...
Heb ik bij mijn schoudertraining wat extra tijd om wat meer raises te doen.
Vind ik helemaal geen gek idee.
Is eigenlijk "an sich" :D nog meer in lijn met een rugtraining als met een schoudertraining vind ik.
Net als "wide grip upright rows" ;)
Je begint met Pendlays, dan Bent over rows, dan Wide grip upright rows, en je sluit af met shrugs! :D

• #9.029
Ja, en dan de volgende rugtraining begin je met Chin ups, dan Pull ups, dan Yates rows, dan seated rows, en sluit je af met hyperextensions! :thumbs:
Moet ik de deadlifts enzo ook nog even indelen voor je..? ;)

• #9.031
Ja, en dan de volgende rugtraining begin je met Chin ups, dan Pull ups, dan Yates rows, dan seated rows, en sluit je af met hyperextensions! :thumbs:
Moet ik de deadlifts enzo ook nog even indelen voor je..? ;)

:D ik denk dat ik maar wat ga rusten aan het zwembad :p Dit wordt te vermoeiend :p

Hahaha, ik heb makkelijk lullen.
Ik zit lekker onder mijn parasolletje in de tuin.
He is t warm voor mijn hond om te gaan lopen/fietsen, duzzz.... ;)

Weet je zeker dat het voor de hond te warm is ;)
Ja echt! :engel:
Hummer is een Staffordshire Bullterriër van he "Bully" type, en die kunnen wel eens wat moeite hebben met hitte.
Die van mij is in redelijke conditie, maar ik neem liever geen risico wat dat betreft.

Bully type = breed en zwaargebouwd overigens. ;)

Niet alle Hummers zijn belachelijk grote terreinwagens of belachelijk dikke ouwe kerels weet je? :roflol:

ikzelf ben ook niet zo'n neckpresser of pull downs behind the neck
aan de andere kant ben ik het wel met je eens - misschien weer eens een kans geven
de neckpress dan - ik heb er nog 6 weken om erover na te denken

waar blijven die rows dan ^^

• #9.038
ikzelf ben ook niet zo'n neckpresser of pull downs behind the neck
aan de andere kant ben ik het wel met je eens - misschien weer eens een kans geven
de neckpress dan - ik heb er nog 6 weken om erover na te denken

Verandering van spijs doet eten ;)

waar blijven die rows dan ^^

ze worden nu gepost :p

Je bent ook wel ongeduldig eh :p lol

:roflol: jong geweld hé Kwark, ooit waren wij ook zo :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:04 ----------

Alcohol night before: 1/2 fles bourbon
Sleep: 6 lekkere uurtjes (thank you bourbon)
Health: 100%
Temp in Gym: 34°

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: yeah buddy !

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 145)
BOR: 20xbb 5x50

ivjz8z.jpg

Trainingstijd: 75min (start @ 14u45)
Polardata: 140avg - 170max - 888kcal
Comments: zo dat ging lekker. Beetje lang moeten rusten om wat zuurstof te zoeken in mijn schuur.
Maar alles weer netjes kunnen afwerken. Die t-bar valt me trouwens vrij zwaar. Had ik niet gedacht
gezien sommige gewichten wat ik voorbij zie komen in andere logjes. Maar ach, hij voelde gewoon lekker
so who cares about weights.

CardioComments: big time wattage !

FoodComments: zo, eergisteren BBQ gehad, gisteren helemaal terug clean. Vandaag ga ik ook terug clean
blijven. Terug een beetje opschonen allemaal. Begin wel begot wat droger te lijken. Vaag gezien ik eigenlijk
niet aan het cutten ben maar gewoon volgens onderhoud eet ...
(denk dat de weekend cardio er voor iets tussen zit)

Laatst bewerkt:
Je begint wel wat droger te ogen? :D dat is goed nieuws!
Ik heb met dit warme weer wel het gevoel dat ik 'iets' droger word, maar aan de andere kant lijkt het of ik veel vocht vast houdt en vol ik me meer bloathed door al dat gezweet en kleffe gevoel :p.

Jij hebt ook vaak BBQ's ;), zeker niet verkeerd :D :meal: had ik maar een BBQ...hmmm :meal:. Nu weer op de schone toer tot dat het weer weekend is (bijna;)).

Lekkere training weer, weet daar niks anders meer op te zeggen :D Lekkere Giantset :eyebrow:, even voor de duidelijkheid...normaal is een giantset toch soort van triset, maar dan gericht voor 1 spiergroep (behalve rug) of ???

• #9.040
Je begint wel wat droger te ogen? :D dat is goed nieuws!
Ik heb met dit warme weer wel het gevoel dat ik 'iets' droger word, maar aan de andere kant lijkt het of ik veel vocht vast houdt en vol ik me meer bloathed door al dat gezweet en kleffe gevoel :p.

Jij hebt ook vaak BBQ's ;), zeker niet verkeerd :D :meal: had ik maar een BBQ...hmmm :meal:. Nu weer op de schone toer tot dat het weer weekend is (bijna;)).

Lekkere training weer, weet daar niks anders meer op te zeggen :D Lekkere Giantset :eyebrow:, even voor de duidelijkheid...normaal is een giantset toch soort van triset, maar dan gericht voor 1 spiergroep (behalve rug) of ???

Ja, snap het niet goed ... ofwel komt het door de hogere weerstand waarop ik tegenwoordig fiets.

Ja nou, ik denk dat we toch wel bijna iedere week snel een BBQ'tje doen. Niets te gek.
Gewoon ieder 4 stuks vlees ofzo :p Met gezonde pepersaus en veel groentjes. Niet teveel carbs :p
Als het grote BBQ kijk ik naar niks :p Dan loopt dat wel op tot een 8 a 10 stukken met alles erop en eraan

Ja, nou, ik heb gewoon 3 setjes van alles gedaan, allemaal achter mekaar af, met zo weinig mogelijk rust ertussen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven