MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik doe hem met een parallel greep van 35cm (dan kan ik hem net wat verder doortrekken)

Zo eentje dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Imo de beste greep ja. Heb m`n een paar keer gedaan met een wat smallere greep, maar het is wat je zegt, je kunt m niet zo ver doortrekken. Hiermee kun je net dat laatste stukje extra doortrekken wat een heerlijk gevoel geeft!

Iedere weekeen BBQ? Had ik dat maar man! (ik heb dit jaar 0 keer geBBQ't). Heerlijk dat vlees maar stacken, whehe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.062
Imo de beste greep ja. Heb m`n een paar keer gedaan met een wat smallere greep, maar het is wat je zegt, je kunt m niet zo ver doortrekken. Hiermee kun je net dat laatste stukje extra doortrekken wat een heerlijk gevoel geeft!

Iedere weekeen BBQ? Had ik dat maar man! (ik heb dit jaar 0 keer geBBQ't). Heerlijk dat vlees maar stacken, whehe.

Ja idd ... met zo'n V-handle kom je tot tegen je borst en dat is net niet ver genoeg imo.
Bij je rows en pulls moet je toch je ellebogen achter je rug krijgen imo. Anders krijg je
nooit dikte, enkel wijdte. Voel hem trouwens vandaag wel lekker seg. Lang geleden dat
ik dat nog eens had na een rugtraining :D

Tja ... we hebben thuis BBQ op gas. Dus ja, dat ding is zo aan en is niet meer werk eigenlijk
dan gewoon wat koken. Salade erbij en je kan beginnen.

ik vind je t bar eigenlijk wat minder rob dan ik had verwacht
en dan doe je hem nog small ook i.p.v een ez bar - hoe kan dat nou?
maar normaliter pak je de t bar row zwaarder dan de bb rows , die natuurlijk weer sterk waren

• #9.064
ik vind je t bar eigenlijk wat minder rob dan ik had verwacht
en dan doe je hem nog small ook i.p.v een ez bar - hoe kan dat nou?
maar normaliter pak je de t bar row zwaarder dan de bb rows , die natuurlijk weer sterk waren

Wel ja, ik doe hem ook nog maar net :p En truth be told, ik vond het loeizwaar aanvoelen.
Dus ja, geen idee hoe dat kan dan :p (volgende week kan ik de 90 wel pakken en gewicht is zonder bb)

Owh, dat zou idd ook met een ez bar kunnen ... daar heb ik nog niet eens aan gedacht :p

Laatst bewerkt:
Wel ja, ik doe hem ook nog maar net :p En truth be told, ik vond het loeizwaar aanvoelen.
Dus ja, geen idee hoe dat kan dan :p (volgende week kan ik de 90 wel pakken en gewicht is zonder bb)

Owh, dat zou idd ook met een ez bar kunnen ... daar heb ik nog niet eens aan gedacht :p

ik doe hem ook zoals jij
barbell in de hoek - db op de achterkant - gewicht erop aan de voorkant en trekken maar - je kunt dus leuk varieren met een small en brede gripp

ik verwacht binnenkort ook monsterlijke kilo's van je rob;)

je eet nu toch ietsje meer (minder schoon) en je hebt het idee dat je droger wordt, ik heb het al vaker gezegd probeer meer te eten en daaraan te wennen en dan later als je weer wilt cutten ga dan weer lager in calorieën. 1.000-1.300 kcal is veel en veel en veel te weinig voor jouw ik vind 2.000 kcal al veel en veel te weinig voor je. Je trainingen zijn bruut genoeg vooral met de cardio die je erbij doet. Als je denkt dat je snel vetter word dan zal dat ook gebeuren, maar geloof me jouw onderhoud zit echt rond de 3.000 kcal.

Over die T-Bar row, jij rekent de stang niet mee ik denk dat anderen dat wel doen, en het maakt ook veel uit waar je hem pakt i.v.m. hefboomeffect en hoe strikt dat je hem doet, als je hem voelt dan doe je hem goed.

Laatst bewerkt:
  • #9.067
ik doe hem ook zoals jij
barbell in de hoek - db op de achterkant - gewicht erop aan de voorkant en trekken maar - je kunt dus leuk varieren met een small en brede gripp

ik verwacht binnenkort ook monsterlijke kilo's van je rob;)

Tja, ik zal mijn best doen :p Heb wel maar een beperkte ruimte om plates te steken.
Dus vermoed dat ik nooit verder zal raken dan een 140kg ofzo.

En die DB achter erop neem ik van je over. Had ik ook weer niet aan gedacht :roflol:

Tja, ik zal mijn best doen :p Heb wel maar een beperkte ruimte om plates te steken.
Dus vermoed dat ik nooit verder zal raken dan een 140kg ofzo.

En die DB achter erop neem ik van je over. Had ik ook weer niet aan gedacht :roflol:

big rob toch :rolleyes:- een voorbeeld zoals jij moet daar toch aan gedacht hebben - haha:D 140 is een mooi streven - dat heb ik ook nog nooit gepakt

• #9.069
je eet nu toch ietsje meer (minder schoon) en je hebt het idee dat je droger wordt, ik heb het al vaker gezegd probeer meer te eten en daaraan te wennen en dan later als je weer wilt cutten ga dan weer lager in calorieën. 1.000-1.300 kcal is veel en veel en veel te weinig voor jouw ik vind 2.000 kcal al veel en veel te weinig voor je. Je trainingen zijn bruut genoeg vooral met de cardio die je erbij doet. Als je denkt dat je snel vetter word dan zal dat ook gebeuren, maar geloof me jouw onderhoud zit echt rond de 3.000 kcal.

Eigenlijk eet ik ietsje minder ;) En doe ik meer cardio. Ik kom van 2400kcal af.

Goh kerel ... ik heb nu al 3 keer geprobeerd om meer te gaan eten. Echt hoor.
En telkens schoot mijn BF keihard de hoogte in. Afgelopen tijd heb ik op 3000
gezeten en hoppa, van 93kg ofzo gelijk naar de +100 ... all fat ... ik heb toen
stug volgehouden met die 3000kcal maar nada ... mijn BF zakte niet meer.
Sterker nog, mijn waist werd enkel maar groter en echt veel verschil van kracht
of massa winst merktte ik niet.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

big rob toch :rolleyes:- een voorbeeld zoals jij moet daar toch aan gedacht hebben - haha:D 140 is een mooi streven - dat heb ik ook nog nooit gepakt

Hahaha, ik zat maar te ****en met mijn houten blokken en plates :roflol:

Laatst bewerkt:
gezeten en hoppa, van 93kg ofzo gelijk naar de +100 ... all fat ... ik heb toen
stug volgehouden met die 3000kcal maar nada ... mijn BF zakte niet meer.
Sterker nog, mijn waist werd enkel maar groter en echt veel verschil van kracht
of massa winst merktte ik niet.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Hahaha, ik zat maar te ****en met mijn houten blokken en plates :roflol:

Zat je toen in de kuur toen je naar 100+ ging en op 3.000 kcal zat ?

hmmm t-bar rows wil ik thuis ook wel eens proberen...
Gewoon gewicht op de stang, stang in de hoek en een (dikke) dumbbell 'dwars' over het uiteinde? 000-------------]--

Kijk eens hoe mooi uitgebeeld.
Om daar speciaal zo'n houdertje voor aan te schaffen zie ik niet zitten. Een greep moet ik dan weer wel hebben. Of zijn daar alternatieven voor? zoals een stevige handdoek? :-)

• #9.072
Zat je toen in de kuur toen je naar 100+ ging en op 3.000 kcal zat ?

Nope ... gewoon zo :p Tijdens mijn kuur at ik rond de 2500kcal en gainede ik
nog te hard als ik mijn clen of eca niet nam. (deed toen wel niet zoveel cardio)

Toen ben ik naar 2400kcal gegaan maar heb ik mijn cardio geüpped.
Toen naar 2200, en nu dus gezakt naar 2000kcal. En nog wat meer cardio.

Gewicht blijft hetzelfde, kracht gaat nog vooruit heb ik de indruk. Maar mijn mid
lijkt wat smaller. Maar dat is misschien omdat ik minder vocht vasthou de laatste
tijd.

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

hmmm t-bar rows wil ik thuis ook wel eens proberen...
Gewoon gewicht op de stang, stang in de hoek en een (dikke) dumbbell 'dwars' over het uiteinde? 000-------------]--

Kijk eens hoe mooi uitgebeeld.
Om daar speciaal zo'n houdertje voor aan te schaffen zie ik niet zitten. Een greep moet ik dan weer wel hebben. Of zijn daar alternatieven voor? zoals een stevige handdoek? :-)

Yups, zo dus :D Epic posting skills bro' :D

Een stevige handdoek? Tja ... als je zulk stevige handdoek kan vinden, zou het
wel kunnen lukken :) Eventueel een tricep rope of zoals Ove zei, een ez bar

gezeten en hoppa, van 93kg ofzo gelijk naar de +100 ... all fat ...

idd, als je mega-endo bent zijn de bekende formules om je lichaamsonderhoud te berekenen een fabeltje

• #9.074
idd, als je mega-endo bent zijn de bekende formules om je lichaamsonderhoud te berekenen een fabeltje

Tja, en ik dacht dat wanneer ik die kuur achter de rug had, het misschien wel
zou beteren maar noppes. Ondanks dat ik nu al x aantal kilo extra VVM heb,
wijzigt mijn onderhoud kcal niet. En wil mijn lichaam gewoon altijd terug naar
die 20% BF.

Ja ik weet het ook niet, heb zelf ook grote moeilijkheden om mijn vetpercentage (vooral mijn middel kleiner te maken), daarom laat ik nu ook niet mijn vetpercentage meten en meet ik absoluut niet meer mijn middel, pas als ik op 100 kilo sta dan ga ik mijn middel meten en vetpercentage.

Vind het jammer dat je niet vlak bij me woont, want had graag eens een paar keer met je getraind of zo. Vind het jammer dat erbij ons op de sportschool weinig jongen zijn die dezelfde obsessie hebben, was vanmorgen samen met 1 kerel op de sportschool de meesten laten het afweten.

Rob is geen mega endo hoor, en jij ook niet Cor.

• #9.078
Ja ik weet het ook niet, heb zelf ook grote moeilijkheden om mijn vetpercentage (vooral mijn middel kleiner te maken), daarom laat ik nu ook niet mijn vetpercentage meten en meet ik absoluut niet meer mijn middel, pas als ik op 100 kilo sta dan ga ik mijn middel meten en vetpercentage.

Vind het jammer dat je niet vlak bij me woont, want had graag eens een paar keer met je getraind of zo. Vind het jammer dat erbij ons op de sportschool weinig jongen zijn die dezelfde obsessie hebben, was vanmorgen samen met 1 kerel op de sportschool de meesten laten het afweten.

Tja, ik heb het ook een beetje opgegeven dit jaar ... even moe gestreden zeg maar.
Het was zelfs zo erg dat ik stiekem hoopte dat de dokter iets zou vinden in mijn bloed wat het allemaal
zou verklaren maar het enige wat die zei is: je bent kern gezond !

Ja, ik mis ook wel een buddy in mijn gym ... ;)

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Rob is geen mega endo hoor, en jij ook niet Cor.

inderdaad, denk dat ze hun zelf tekort doen. Vooral Robke (deze volg ik al wat langer dan Corpaul dus daar kan ik niks overzeggen)

Ik zeg ook nergens dat ik een mega endo ben hoor :p Ik zeg alleen dat ik koppig vet
heb en een wat trager metabolisme dan de andere :D

• #9.080
Terug
Naar boven