Fitness Seller

Robke's trainingslog

Sterke training weer hoor Rob! :thumb:
En iedere T-Bar is weer anders éh.
Ik heb vroeger wel eens met een T-Bar getraind waar het gewicht zo'n eind van je vandaan zat, dat je echt geen zware gewichten kon pakken.
Doe jij 'm gewoon met je halter en een V-handle?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.042
Sterke training weer hoor Rob! :thumb:
En iedere T-Bar is weer anders éh.
Ik heb vroeger wel eens met een T-Bar getraind waar het gewicht zo'n eind van je vandaan zat, dat je echt geen zware gewichten kon pakken.
Doe jij 'm gewoon met je halter en een V-handle?

Thanks

Met de halter gewoon... Ik moet een paar houten blokken in de hoek leggen (tegen beschadiging van de muur :p),
dan een schijf aan het ene uiteinde van de barbell (tegen het opwippen) hangen en dan kan ik beginnen
met plates aan de andere kant. Het is altijd een werkje om het op te stellen en soms begint de halter een
eigen leven te lijden en heen en weer te dansen, maar ach, ik begin er al handiger in te worden.

Ik doe hem met een parallel greep van 35cm (dan kan ik hem net wat verder doortrekken)

Zo eentje dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus man, dat jij zo brutaal kan chinnen met die weight kerel.... pffff..... ik haal de 8 reps niet eens lol

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Goeie morgen trouwens beescht ;)

• #9.044
Jezus man, dat jij zo brutaal kan chinnen met die weight kerel.... pffff..... ik haal de 8 reps niet eens lol

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Goeie morgen trouwens beescht ;)

Morrrrregeuh Kwark

Ja, ik doe mijn chins in het midden of op het einde van mijn training. Anders moet
ik te zwaar gaan en dat voel ik gelijk in mijn schouders, traps. Heb ooit zo eens
mijn traps geforceerd en dat was niet leuk. Sindsdien doe ik ze liever wat lichter.

lekkere training rob, dat chinnen heb ik wel is een periode .... elke dag gedaan.
dan bouw je het heel snel op....zat wel op 20 reppers per set, maar nu ff niet meer haha :p

• #9.046
lekkere training rob, dat chinnen heb ik wel is een periode .... elke dag gedaan.
dan bouw je het heel snel op....zat wel op 20 reppers per set, maar nu ff niet meer haha :p

Thanks

Ja nou, 20 reps ga ik niet doen :p Dan liever wat meer gewicht aan de dipbelt :p

Thanks

Ja nou, 20 reps ga ik niet doen :p Dan liever wat meer gewicht aan de dipbelt :p
Ik heb sinds enkele jaren zo'n "natural grown dipbelt" :thumb:
Dat werkte in het begin heel goed, maar omdat hij door blijft groeien is het inmiddels voor mij onmogelijk geworden om er nog mee te dippen...
Maar ja, omdat ie onderhuids vast zit, doe je 'm ook niet zo makkelijk af natuurlijk.
Ze hadden er niet bij gezegd dat je eigenlijk flink aan de "heavy fuel" moet om die belt bij te houden toen ik 'm "kocht"... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Heb je 'm al gezien..?

[Link niet meer beschikbaar] :thumb:

• #9.048
Ik heb sinds enkele jaren zo'n "natural grown dipbelt" :thumb:
Dat werkte in het begin heel goed, maar omdat hij door blijft groeien is het inmiddels voor mij onmogelijk geworden om er nog mee te dippen...
Maar ja, omdat ie onderhuids vast zit, doe je 'm ook niet zo makkelijk af natuurlijk.
Ze hadden er niet bij gezegd dat je eigenlijk flink aan de "heavy fuel" moet om die belt bij te houden toen ik 'm "kocht"... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Heb je 'm al gezien..?

[Link niet meer beschikbaar] :thumb:

:roflol: hij past natuurlijk wel altijd :roflol:

Heb ik nog niet gezien, zo dadelijk even kijken ... thanks !

Brokke beest'n zien't! :D
Ik vind het zo mooi om te zien dat die gasten alle oefeningen zo strikt blijven doen! :thumb:
Net als wat ze in de "Muscle & Fitness" altijd aanraden... :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Oh ja, je moet gewoon af en toe eens op het "Matt Kroc" drukken in mijn sig. ;)

• #9.052
Brokke beest'n zien't! :D
Ik vind het zo mooi om te zien dat die gasten alle oefeningen zo strikt blijven doen! :thumb:
Net als wat ze in de "Muscle & Fitness" altijd aanraden... :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Oh ja, je moet gewoon af en toe eens op het "Matt Kroc" drukken in mijn sig. ;)

:roflol:

er staat wel bij: Remember to consult your doctor before starting any diet and exercise plan.
Der zou ook beter bijstaan: Remember to consult your doctor after starting any diet and exercise plan.

klikker de klik !

sterke rug Rob, trouwens ik vroeg me af, hoelang blijf je op onderhoudt eten deze zomer?
want het zou wel nice zijn als je bijv. aan 't eind een update foto maakt (BDB) en dan gaat vergelijken met die andere 2 BDB's pics.

• #9.054
sterke rug Rob, trouwens ik vroeg me af, hoelang blijf je op onderhoudt eten deze zomer?
want het zou wel nice zijn als je bijv. aan 't eind een update foto maakt (BDB) en dan gaat vergelijken met die andere 2 BDB's pics.

Geen idee ... tot ik op een plateau kom met kracht en/of massa.

Tja, het heeft eigenlijk niet veel zin om een update pic aan die andere 2 te plakken als
mijn BF niet even hoog is als daar. Dus dan zou ik eigenlijk wat moeten cutten oid.
Tot ik terug op een 95kg sta. En daar heb ik eigenlijk nog geen zin in :o

Nu ja, kan ook gewoon eens kijken wat het geeft als ik een pic maak :p Dan kan ik nog beslissen
of ik hem erbij zet of gewoon intussen tijd hier post

Laatst bewerkt:
ik zeg; gewoon doen;)
stiekem hoopte ik toch op een ripped Rob deze zomer met een bf van +-12%

• #9.056
ik zeg; gewoon doen;)
stiekem hoopte ik toch op een ripped Rob deze zomer met een bf van +-12%

Hahaha, tsja, ik ook eigenlijk ... maar mijn mind set zat niet goed ervoor. Was het cutten allemaal even beu.
Vorige jaar 7 maanden gecut en daar had ik eigenlijk niet echt meer zin in. Wilde wat meer VVM voor een
keer. Leek wel dat ik haast na elke cut terug stond waar ik voor mijn bulk terug begonnen was. En dat is de
bedoeling niet.

Belangrijkste les wat ik eruit heb gehaald? Vanaf nu wordt er niet meer boven onderhoud gegeten bij mij. Ik
zet te snel vet aan wat ik nadien te moeilijk eraf krijg.

Maaaaaaaaar ... ik heb nieuwe plannen ;)

Laatst bewerkt:
Waar haal je toch de zin om nog te trainen in je gym van 34° :p straf!
By the way, wat zijn de plannen?

• #9.058
Waar haal je toch de zin om nog te trainen in je gym van 34° :p straf!
By the way, wat zijn de plannen?

Vanmiddag verwacht ik een nieuw warmte PR in mijn gym :p Maarja, gewoon easy benching ;)

Ik ben er nog niet helemaal uit :p Maar ik ga nog eens een poging doen binnenkort om
wat droger te raken. Desnoods moet mijn tijd van KT er dan maar wat onder lijden door
hoger te gaan in cardio. En een crashdieet spookt ook weer door mijn hoofd :p

Laatst bewerkt:
Weer sterke training, die chins vind ik toch verschrikkelijk goed, ben ook wel benieuwd naar je nieuwe plannen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Ik zie het nu, GEEN crashdieet Robke GEEN crashdieet.

• #9.060
Weer sterke training, die chins vind ik toch verschrikkelijk goed, ben ook wel benieuwd naar je nieuwe plannen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Ik zie het nu, GEEN crashdieet Robke GEEN crashdieet.

Thanks ... ja, het is nog wat zoeken naar wat ik nu ga doen :p Maar er kriebelt iets :p

Crashdieet moet kunnen imo :p Vorig jaar gezakt tot 1300kcal ... en dat ging nog vlot.
Dit maal misschien naar de 1000 of lager :p

Terug
Naar boven