- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training weer hoor Rob!
En iedere T-Bar is weer anders éh.
Ik heb vroeger wel eens met een T-Bar getraind waar het gewicht zo'n eind van je vandaan zat, dat je echt geen zware gewichten kon pakken.
Doe jij 'm gewoon met je halter en een V-handle?
), Jezus man, dat jij zo brutaal kan chinnen met die weight kerel.... pffff..... ik haal de 8 reps niet eens lol
---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------
Goeie morgen trouwens beescht![]()
lekkere training rob, dat chinnen heb ik wel is een periode .... elke dag gedaan.
dan bouw je het heel snel op....zat wel op 20 reppers per set, maar nu ff niet meer haha![]()
Dan liever wat meer gewicht aan de dipbelt 
Ik heb sinds enkele jaren zo'n "natural grown dipbelt"Thanks
Ja nou, 20 reps ga ik niet doenDan liever wat meer gewicht aan de dipbelt
![]()

Ik heb sinds enkele jaren zo'n "natural grown dipbelt"
Dat werkte in het begin heel goed, maar omdat hij door blijft groeien is het inmiddels voor mij onmogelijk geworden om er nog mee te dippen...
Maar ja, omdat ie onderhuids vast zit, doe je 'm ook niet zo makkelijk af natuurlijk.
Ze hadden er niet bij gezegd dat je eigenlijk flink aan de "heavy fuel" moet om die belt bij te houden toen ik 'm "kocht"...
---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------
Heb je 'm al gezien..?
[Link niet meer beschikbaar]![]()
hij past natuurlijk wel altijd 
Dat was bij mij gisteren ook toen ik dat filmpje hierboven wilde plaatsen...wth ... waarom moet mijn post plots gemodereerd worden ...

Dat was bij mij gisteren ook toen ik dat filmpje hierboven wilde plaatsen...![]()
Brokke beest'n zien't!

Brokke beest'n zien't!
Ik vind het zo mooi om te zien dat die gasten alle oefeningen zo strikt blijven doen!
Net als wat ze in de "Muscle & Fitness" altijd aanraden...
---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------
Oh ja, je moet gewoon af en toe eens op het "Matt Kroc" drukken in mijn sig.![]()

sterke rug Rob, trouwens ik vroeg me af, hoelang blijf je op onderhoudt eten deze zomer?
want het zou wel nice zijn als je bijv. aan 't eind een update foto maakt (BDB) en dan gaat vergelijken met die andere 2 BDB's pics.

Dan kan ik nog beslissenik zeg; gewoon doen
stiekem hoopte ik toch op een ripped Rob deze zomer met een bf van +-12%

Waar haal je toch de zin om nog te trainen in je gym van 34°straf!
By the way, wat zijn de plannen?
Maarja, gewoon easy benching 
Maar ik ga nog eens een poging doen binnenkort om
Weer sterke training, die chins vind ik toch verschrikkelijk goed, ben ook wel benieuwd naar je nieuwe plannen.
---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------
Ik zie het nu, GEEN crashdieet Robke GEEN crashdieet.
Maar er kriebelt iets 
Vorig jaar gezakt tot 1300kcal ... en dat ging nog vlot.