Fitness Seller

Robke's trainingslog

Hummer, je wilt me niet zien als ik gedurende een tijd geen cardio doe of ik gewoon helemaal
een pauze neem van het trainen :roflol:
Rob jij hebt een paar flinke klauwen enzo.
Je maakt mij niet wijs dat je ineens weer armpjes als een meisje krijgt als je stopt met trainen.
Jij hebt wel ees wat gekuurd, dus stoppen met trainen heeft bij jou meer gvolgen dan bij mij bijvoorbeeld, maar je bent volgens mij gewoon een "stevig, gestuukt, sterk mannetje" als je niet meer traint. :D
Ik ken jongens van 90kg die bij wijze van spreken dikker lijken an mij, en handjes hebben als een schoolmeisje uit groep 5.
Dat zijn echte endo's met nagenoeg geen meso in hun donder.
Het ergste zijn 5 punt ecto/1 punt meso/5 punt endo typetjes.
Hee dunne polsjes en kleine handjes, dunne beentjes en met een spaghettisliert als nek, maar wel 40% vet! :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.083
Rob jij hebt een paar flinke klauwen enzo.
Je maakt mij niet wijs dat je ineens weer armpjes als een meisje krijgt als je stopt met trainen.
Jij hebt wel ees wat gekuurd, dus stoppen met trainen heeft bij jou meer gvolgen dan bij mij bijvoorbeeld, maar je bent volgens mij gewoon een "stevig, gestuukt, sterk mannetje" als je niet meer traint. :D
Ik ken jongens van 90kg die bij wijze van spreken dikker lijken an mij, en handjes hebben als een schoolmeisje uit groep 5.
Dat zijn echte endo's met nagenoeg geen meso in hun donder.
Het ergste zijn 5 punt ecto/1 punt meso/5 punt endo typetjes.
Hee dunne polsjes en kleine handjes, dunne beentjes en met een spaghettisliert als nek, maar wel 40% vet! :p

Nou nee, dikke armen en dikke borst heb ik altijd wel gehad ... en sterk ben ik ook best wel altijd geweest.
Maar ik had ook een serieus hoog BF ... als ik niet train, sta ik gewoon ook op 110kg en meer. Maar
dan zonder spiermassa :o Tsja ...

oja dat bedoelde ik ook eigenlijk :)

hehehe

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 39° (PING !!! PR)

Food: approx 2500kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: yeah buddy !

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 145)
BP: 20xbb 5x50

dyk9xg.jpg

Trainingstijd: 74min (start @ 14u45)
Polardata: 142avg - 169max - 898kcal
Comments: djees wat was het heet ... al bij al heb ik me wel weer goed gehouden.
Nu ja, gezien de omstandigheden qua weer etc ...

CardioComments: pffff

FoodComments: still clean !

Laatst bewerkt:
Zo zo, die bench kan straks wel wat bij in de volgende cycle Rob! :thumb:
Sterke curls ook maatje. ;)

Wat zou je een beest van een powerlifter kunnen worden man.
Met jouw kracht, je lichaamsgewicht op laten lopen tot zo'n 140kg, en de sterren van de hemel liften! :roflol:

wat een temperaturen om te trainen :roflol:...loop je dan niet helemaal leeg ???.
daarom ben ik lekker vanmorgen geweest;)

prettig weekend rob!

mooie bench , zoals hummer al zij volgende cycle ka die best dik omhoog.
bevalt wendler nogsteeds?

• #9.087
Zo zo, die bench kan straks wel wat bij in de volgende cycle Rob! :thumb:
Sterke curls ook maatje. ;)

Wat zou je een beest van een powerlifter kunnen worden man.
Met jouw kracht, je lichaamsgewicht op laten lopen tot zo'n 140kg, en de sterren van de hemel liften! :roflol:

Thanks Hum ... voorlopig ga ik hier wat op verder. Hou wel van de hogere reps bij
de repout set. En zo kan ik nog even verder zonder een deload oid te moeten doen ;)

No disrespect to the powerlifters Hum, maar dat is echt mijn ambitie niet hoor.

wat een temperaturen om te trainen :roflol:...loop je dan niet helemaal leeg ???.
daarom ben ik lekker vanmorgen geweest;)

prettig weekend rob!

Thanks ... ja, het is afzien ... litertje of 2 drinken ondertussen, maar easy does it :p

mooie bench , zoals hummer al zij volgende cycle ka die best dik omhoog.
bevalt wendler nogsteeds?

Thanks

Wendler blijft idd bevallen. Denk dat ik hem dit jaar nog doe en dan wissel naar een
schema wat Ove ook hanteert.

• #9.088
Weekend Report:

Cardio:

Zaterdag: 45min - 138avg - 150max - 529kcal (14.7km @ 19.6km/u)
Zondag: 45min - 141avg - 152max - 686kcal (15km @ 20km/u)

FoodComments: ik zeg maar beter niks :p

AlcoholComments: en ook hier, hou ik beter mijn mond :p

Alleszins leek mijn buik vrijdag wat platter, maar dit is onderhand helemaal teniet gedaan :roflol:
Ik ben wel helemaal opgeladen voor squats vandaag ! Het gaat ook niet zo warm worden dus ...

Buig ze dan maar! :D

• #9.090
Ik had al zo lang geen Squats gedaan, dat iedere training bij mij PR's zijn omdat ik de vorige al lang ben vergeten... ;)

• #9.092
Jij snapt het!
"Good times" ;)

Mooi, dat je aan de PR-weken kan beginnen!

Ik zou zeggen, ride the horse as long as you can! :D

Whehe, Robke heeft weer eens ouderwets lopen vreten en zuipen.. Metabolisme heeft weer eens op z`n fl**ker gehad!

Succes vandaag, show us some PR's!

Zet hem op Robke, ben benieuwd naar de nieuwe PR's

• #9.097

It's a beautiful game :p

Mooi, dat je aan de PR-weken kan beginnen!

Ik zou zeggen, ride the horse as long as you can! :D

Yeah !

Whehe, Robke heeft weer eens ouderwets lopen vreten en zuipen.. Metabolisme heeft weer eens op z`n fl**ker gehad!

Succes vandaag, show us some PR's!

Hehehe, thanks

Zet hem op Robke, ben benieuwd naar de nieuwe PR's

Ja, ik ook :p Heb ook wat kleine aanpassingen gedaan in mijn schema ... hopelijk meer allemaal ten goede ;)

welke spiergroep(en) staan er voor vandaag op 't progamma?

Terug
Naar boven