MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.141

zoals gewoonlijk, veel te lekker, en veel te veel :o

hehehehe

Wat erg dat ik je log nu pas check :P. Ziet er goed uit, mooi work-out verslagen ook hehe. Ik ga je in de gaten houden!

Thanks & welcome ;)

---------- Toegevoegd om 06:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 3x 0.5l Jupiler
Sleep: 7 ok hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 37° (lack of oxygen)

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak
Mentality: feeling hot hot hot

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 145)
BOR: 20xbb 5x50

2lk2sxv.jpg

Trainingstijd: 78min (start @ 14u45)
Polardata: 148avg - 176max - 1023kcal
Comments: gemengde gevoelens bij deze training :p Best wel tevreden maar hier en
daar had er ook wat meer in gezeten. Een repje extra, en kilo'tje meer. Je kent het wel.
Eén ding is wel zeker: mijn shrugs hou ik bij mijn rug vanaf nu. Traps bij rug trainen voelt
gewoon beter. En dan de achterkant schouders erna voelt ook beter. Nu heb ik meer gevoel
dat mijn rear delts werken. En niet zo zeer meer mijn traps.

Thanks goes out to Ove voor de tip met de DB in de hoek bij mijn T-bars. Oefening voelt gelijk
veel stabieler erdoor. En ik kan dus steviger doorgaan.

CardioComments: ik zit al tegen level 11, 12 aan te fietsen. Gaat goed dus.

FoodComments: eergisteren dus BBQ gehad. Die extra proteïne kwamen gelijk aan op
de juiste plaats :p

Laatst bewerkt:
pittige gewichten man!

kijk die t bar row gaat al omhoog
had ik ook wel verwacht
goed gedaan rob

• #9.145
kijk die t bar row gaat al omhoog
had ik ook wel verwacht
goed gedaan rob

Ja, voelde ook wel veel relaxter. Grootste probleem was de barbell goed in positie
houden. Maar nu met die DB erop is dat geen probleem meer. Volgende week knal ik
er 5 plates op. Gooooooo !

DB op einde T-bar, mooi dat ik dat nog even eles voor mn training!!
mooie training rob

• #9.147
hehe ik leg ook altijd een db op 't eind van me t-bar, alleen is 't maar een miezerige 26kg wat erop ligt, vorige week eens de db vergeten erop te doen, stang vloog ineens omhoog:roflol:
pittige training Rob

• #9.149
hehe ik leg ook altijd een db op 't eind van me t-bar, alleen is 't maar een miezerige 26kg wat erop ligt, vorige week eens de db vergeten erop te doen, stang vloog ineens omhoog:roflol:
pittige training Rob

Hehehe, ik deed hem in de hoek van mijn powerrack. Dus als die barbell een beetje
opwipte, schoof gelijk de hele halter een halve meter naar achteren. Ik kan je nu al
zeggen, dat traint niet zo leuk :p

Sterke training, nog een vraagje die chinups en volgende oefening doe je daar 1-2 opwarmsetjes voor en dan 1 werkset en dan volgende oefening.

• #9.151
Sterke training, nog een vraagje die chinups en volgende oefening doe je daar 1-2 opwarmsetjes voor en dan 1 werkset en dan volgende oefening.

Nope, gewoon gelijk in de zware gewichten duiken. Na mijn barbell rows is de boel
al voldoende opgewarmd imo. Je kan dan wel zeggen dat je even een test run nodig hebt
om te wennen aan de beweging, maar als je al x aantal jaar traint, weet je vanzelf wel
wat er moet gebeuren toch.

Wat leuk een kleintje op komst en over 8weken nog wel..fijn dat alles goed gaat!!
Ik las nu in je training dat je 5uur slaap al crappy vond..nou dan zeg ik maar even niks meer wat je straks staat te wachten..lol
Wel zware training though..+1 en fijn weekend

lekker bezig hoor Rob!

ik vind het ook ideaal om alles wat met rug te maken heeft in één training te knallen.

• #9.154
Wat leuk een kleintje op komst en over 8weken nog wel..fijn dat alles goed gaat!!
Ik las nu in je training dat je 5uur slaap al crappy vond..nou dan zeg ik maar even niks meer wat je straks staat te wachten..lol
Wel zware training though..+1 en fijn weekend

Hehehe, nee, bedoelde dat die 5u wat ik in bed heb gelegen eigenlijk crappy waren.
En dus alles behalve lekker geslapen ;)

Thanks

lekker bezig hoor Rob!

ik vind het ook ideaal om alles wat met rug te maken heeft in één training te knallen.

;)

Hehehe, nee, bedoelde dat die 5u wat ik in bed heb gelegen eigenlijk crappy waren.
En dus alles behalve lekker geslapen ;)

wat wil je met die warmte....zit hier gelukkig nog aan de kust, bij jullie zal het helemaal niet uit te houden wezen:p

• #9.156
weekendreport:

Training van vrijdag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 39° (vpr !)

Food: approx 2400kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak
Mentality: lekker zweten :p

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 145)
BP: 20xbb 5x50

2dgvrte.jpg

Trainingstijd: 75min (start @ 14u45)
Polardata: 145avg - 176max - 938kcal
Comments: ging wel lekker. Wilde nog wel een repje meer op mijn BP maar ach. Next time.
Die incl DB press ging wel lekker plots. Had er eerst geen goed oog in maar plots knalde ik
hem 8 keer omhoog. En dat voelde best wel lekker :p

Biceps erachter is ook wat aangepast. Lang geleden dat ik nog zo'n pomp had

CardioComments: puf puf puf

FoodComments: op vrijdag nog vrij netjes gehouden.

---------------------------------------------------------------------

Zaterdag:

Cardio: 45min - 146avg - 161max - 580kcal - 135avg Watt (14.7km @ 19.6km/u)

Comments: eerst maal dat ik eens cardio straight outta bed doe. And I didnt like it !
Ik snap ook niet dat mensen denken hiermee meer vet te verbranden. Ik trapte tegen
een 30-50watt minder dus ja ... plus ik had gelijk die smaak van ijzer in mijn mond.
En dan weet je gewoon dat je katabool bezig bent.

FoodComments: allemaal niet meer zo netjes

---------------------------------------------------------------------

Zondag:

Cardio: 45min - 139avg - 151max - 636kcal - 175avg Watt (14.6km @ 19.4km/u)

Comments: hoppa, op een ontbijtje van whey, water en havermout gaat dit al veel
beter en intensiever. Ok, de aangegeven kcal en afstand zeggen niet veel, maar als ik naar
het wattage kijk waar ik tegen fiets, dat ligt een stuk hoger. Dus imo ook hoger kcal verbruik
en dus ook meer vet verbrand imo. Nu ja, zo bekijk ik het toch :p

FoodComments: lekker ! :p

Laatst bewerkt:
Goedemorgen Rob, ik kom even gedag zeggen :) Volgens mij gaat hier alles wel lekker zijn gangetje :) :thumbs: Je bent nog steeds lekker bezig! :cool:

• #9.158
Goedemorgen Rob, ik kom even gedag zeggen :) Volgens mij gaat hier alles wel lekker zijn gangetje :) :thumbs: Je bent nog steeds lekker bezig! :cool:

Hehehe; we strijden verder ;)

ps: ik lees ook nog mee bij jou hoor ;)

---------- Toegevoegd om 06:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Ik heb afgelopen weekend trouwens de schrik van mijn leven gepakt ...

Mijn USB stick zat nog in mijn broekzak en mijn broek had ik al lekker in de wasmachine gestoken.
Paniek dus ! Maar, na 2 bange uurtjes kwam die eruit en verdorie hij werkte nog ! Op zich zou je nu
denken dat dat allemaal geen ramp is, maar alle trainingsspullen, bestanden staan erop :p Dus heel
de berekeningen, eetschema's etc ...

Vanaf nu neem ik dus ook iedere week een back up van mijn usb stick :p

Damn sterke incline dumbbell presses gezien rob! :bow:
Goed bezig maat. :thumb:

Terug
Naar boven