- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind 50kg inclines verrekte sterk.
Ik ben er vrij zeker van dat ik ze niet zou kunnen.
Gelukkig heb ik geen incline bankje.![]()
Ja, dat scheelt wel wat natuurlijk.
Ik vond die "seated dumbbell power cleans" altijd een heel gedoe, en eigenlijk al een oefening op zich...![]()
true ... als ik +30kg moest cleanen en dan nog zitten etc ... zag ik al de witte lichtjes ... en dan 
zie je wel.....stiekum met 50*rs spelen, had het kunnen weten....als je ff weg bent
lekker man, je gaat gewoon weer lekker vooruit!
nou, zo stiekem was het niet
volgens mij hebben zelfs de buren het gehoord 

Man wat een sterke borst training, die Incl. zijn erg goed vooral na de zware bench.

goeie borst-training - drie oef is eigenlijk ook genoeg ( haha ik doe erzelf nu 4 dus hoor mij nou ) in de volgende cyclus ga ik weer terug naar twee oef borst
rob bij de bnchpress zet je bij reps 1+ - hoe moet ik dat zien ? vorige keer had je er 6 volgens wendler en nu had je 5 reps - i am confused

Ja, dat scheelt wel wat natuurlijk.
Ik vond die "seated dumbbell power cleans" altijd een heel gedoe, en eigenlijk al een oefening op zich...![]()

Ja, bedoeling is dan dat ik meer dan 1 rep doe bij die rep out. Dus eigenlijk een beetje een target rep range.
Vorige cycle bij mijn 5/3/1 week (3 weken terug dus) haalde ik dus 6 reps met 120 en deze week maar 5.
Dus ja ... heb dan wel 2kg meer gedrukt, maar 1 rep minder. Ik moet zeggen dat motiveert wel meer sinds
ik de reps bij hou van de keer ervoor. Zo wil ik toch steeds even goed of beter doen.

8 reps met 50 kg is echt brutaal! Daar zal ik nog enkele jaartjes moeten voor wachten![]()

madness die db presses.
Als ik het goed begrijp zijn die powerhooks van die stangen die je aan een bar kan hangen zodat je dumbbells direct in positie hangen en je ze slechts uit de hooks dient te duwen?
Blij dat ik niet de enige ben.
Krijg je er nog blikken bij van "Als je die dingen niet in positie krijgt moet je gewoon lichter gaan", terwijl je er wel gewoon makkelijk 10 reps mee kan maken eens je ze "gecleaned" hebt.![]()

wat klinkt dat he : target rep range - krachtvoertaal![]()

Vind het toch een goede training, maar meende dat bij Wendler je drie weken hebt, van 5, 3, 1 reps en deze moet verbeteren en dat je dan 1 week lagere gewichten met meerdere reps moet maken en daarna weer die 3 weken. Of moet je steeds perioden van 3 weken doen ? Hoop dat je mijn vraag begrijpt
Want dan ga ik gewoon een 5 a 10% terug in gewicht en bouw ik weer verder