Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ik vind 50kg inclines verrekte sterk.
Ik ben er vrij zeker van dat ik ze niet zou kunnen.
Gelukkig heb ik geen incline bankje. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.162
Ik vind 50kg inclines verrekte sterk.
Ik ben er vrij zeker van dat ik ze niet zou kunnen.
Gelukkig heb ik geen incline bankje. ;)

Tja, die Powerhooks helpen me wel hoor. Zo moet ik niet de DB's van de grond
oprapen, ze omhoog zwiepen en dan pas pressen. Dus ja, daardoor heb ik wat
meer energie om mijn setje te pressen natuurlijk.

Ja, dat scheelt wel wat natuurlijk.
Ik vond die "seated dumbbell power cleans" altijd een heel gedoe, en eigenlijk al een oefening op zich... ;)

• #9.164
Ik vond die "seated dumbbell power cleans" altijd een heel gedoe, en eigenlijk al een oefening op zich... ;)

:roflol: true ... als ik +30kg moest cleanen en dan nog zitten etc ... zag ik al de witte lichtjes ... en dan
moest mijn set nog beginnen :p

Laatst bewerkt:
zie je wel.....stiekum met 50*rs spelen, had het kunnen weten....als je ff weg bent:)

lekker man, je gaat gewoon weer lekker vooruit!

• #9.166
zie je wel.....stiekum met 50*rs spelen, had het kunnen weten....als je ff weg bent:)

lekker man, je gaat gewoon weer lekker vooruit!

:roflol: nou, zo stiekem was het niet :roflol: volgens mij hebben zelfs de buren het gehoord :roflol:

Thanks bro'

Vandaag wat licht squatten ... altijd leuke week na PR week :D

Man wat een sterke borst training, die Incl. zijn erg goed vooral na de zware bench.

• #9.168
goeie borst-training - drie oef is eigenlijk ook genoeg ( haha ik doe erzelf nu 4 dus hoor mij nou ) in de volgende cyclus ga ik weer terug naar twee oef borst

rob bij de bnchpress zet je bij reps 1+ - hoe moet ik dat zien ? vorige keer had je er 6 volgens wendler en nu had je 5 reps - i am confused

• #9.170
goeie borst-training - drie oef is eigenlijk ook genoeg ( haha ik doe erzelf nu 4 dus hoor mij nou ) in de volgende cyclus ga ik weer terug naar twee oef borst

rob bij de bnchpress zet je bij reps 1+ - hoe moet ik dat zien ? vorige keer had je er 6 volgens wendler en nu had je 5 reps - i am confused

Ja, bedoeling is dan dat ik meer dan 1 rep doe bij die rep out. Dus eigenlijk een beetje een target rep range.

Vorige cycle bij mijn 5/3/1 week (3 weken terug dus) haalde ik dus 6 reps met 120 en deze week maar 5.
Dus ja ... heb dan wel 2kg meer gedrukt, maar 1 rep minder. Ik moet zeggen dat motiveert wel meer sinds
ik de reps bij hou van de keer ervoor. Zo wil ik toch steeds even goed of beter doen.

Laatst bewerkt:
8 reps met 50 kg is echt brutaal! Daar zal ik nog enkele jaartjes moeten voor wachten :p

Pfoeh... idd 50kg dumbbell presses is niet niks... :o

Rob!:mad:

Doe normaaal! 50kg!

madness die db presses. :eek:

Als ik het goed begrijp zijn die powerhooks van die stangen die je aan een bar kan hangen zodat je dumbbells direct in positie hangen en je ze slechts uit de hooks dient te duwen? :)

Blij dat ik niet de enige ben. :roflol:

Krijg je er nog blikken bij van "Als je die dingen niet in positie krijgt moet je gewoon lichter gaan", terwijl je er wel gewoon makkelijk 10 reps mee kan maken eens je ze "gecleaned" hebt. :(

Ja, bedoeling is dan dat ik meer dan 1 rep doe bij die rep out. Dus eigenlijk een beetje een target rep range.

Vorige cycle bij mijn 5/3/1 week (3 weken terug dus) haalde ik dus 6 reps met 120 en deze week maar 5.
Dus ja ... heb dan wel 2kg meer gedrukt, maar 1 rep minder. Ik moet zeggen dat motiveert wel meer sinds
ik de reps bij hou van de keer ervoor. Zo wil ik toch steeds even goed of beter doen.

wat klinkt dat he : target rep range - krachtvoertaal:)

Gaat lekker hier Robbie, NIKS op aan te merken!

• #9.177
8 reps met 50 kg is echt brutaal! Daar zal ik nog enkele jaartjes moeten voor wachten :p

en ik moet nog enkele jaartjes wachten tot ik net zo droog ben als jij :roflol:

Pfoeh... idd 50kg dumbbell presses is niet niks... :o

Thanks

Sorry ;)

madness die db presses. :eek:

Als ik het goed begrijp zijn die powerhooks van die stangen die je aan een bar kan hangen zodat je dumbbells direct in positie hangen en je ze slechts uit de hooks dient te duwen? :)

Blij dat ik niet de enige ben. :roflol:

Krijg je er nog blikken bij van "Als je die dingen niet in positie krijgt moet je gewoon lichter gaan", terwijl je er wel gewoon makkelijk 10 reps mee kan maken eens je ze "gecleaned" hebt. :(

Yups, die powerhooks zijn wel zalig moet ik zeggen. In het begin even wennen aan
de iet wat andere balans en het terug hangen is soms wel levensgevaarlijk, maar ach,
ik zou er niet meer zonder kunnen :p

wat klinkt dat he : target rep range - krachtvoertaal:)

Excel sheet aangepast aan nieuw jargon ! :D

Gaat lekker hier Robbie, NIKS op aan te merken!

Thanks !

---------- Toegevoegd om 06:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Alcohol night before: fles witte wijn.
Sleep: 5 crappy hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 34°

Food: approx 2400kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak
Mentality: feeling slow

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
SQ: 20xbb 5x50

9ve62t.jpg

Trainingstijd: 88min (start @ 14u45)
Polardata: 119avg - 154max - 772kcal
Comments: tjonge jonge wat een rot training. Ik dacht even lekker rustig alle reps af
te werken maar het tegendeel was waar. Alles voelde loeizwaar en elke rep was gewoon
afzien. Ik kreeg dus ook geen snelheid in mijn training of niets. Enige lichtpuntje was de
deadlift die ik bruut verhoogd had en waarop ik toch nog gelijk aantal reps haalde.

CardioComments: zo, aan mijn beentraining te zien, lijkt het alsof mijn cardio in de weg
begint te staan. Ik moet het nog eens even aankijken. En anders schroef ik de intensiteit
van de weekend cardio terug en ga ik toch maar terug naar cardio op nuchtere maag :p

FoodComments: eetlepel pindakaas extra vanaf vandaag !

Laatst bewerkt:
Toch goed getraint hoor, die deadlift is sterk!

Vind het toch een goede training, maar meende dat bij Wendler je drie weken hebt, van 5, 3, 1 reps en deze moet verbeteren en dat je dan 1 week lagere gewichten met meerdere reps moet maken en daarna weer die 3 weken. Of moet je steeds perioden van 3 weken doen ? Hoop dat je mijn vraag begrijpt

• #9.180
Toch goed getraint hoor, die deadlift is sterk!

Thanks

Vind het toch een goede training, maar meende dat bij Wendler je drie weken hebt, van 5, 3, 1 reps en deze moet verbeteren en dat je dan 1 week lagere gewichten met meerdere reps moet maken en daarna weer die 3 weken. Of moet je steeds perioden van 3 weken doen ? Hoop dat je mijn vraag begrijpt

Ja, die week ertussenin met die meerdere reps en minder gewicht is eigenlijk een deload week dacht ik.
En die skip ik dus telkens tot ik fail op mijn repout in mijn 5/3/1 week. Maarja, dan doe ik die week
eigenlijk nog niet :o Want dan ga ik gewoon een 5 a 10% terug in gewicht en bouw ik weer verder :p

Terug
Naar boven