AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.201
Gewoon doorgaan Robke, heb ook last van slecht gevoel over mijn trainingen. Ik denk dat slechte slaap momenteel bij iedereen zijn tol begint te eisen.

Doorgaan sowieso ;)

Tja ... de temps en gebrek aan slaap eisen idd zijn tol. Dat slaapgebrek kon ik
nog wel wat verhelpen met mijn eca, maar die is onderhand ook op :p Dus ja,
ik ben helemaal naturel op dit moment. Damn !

Gewoon doorgaan Robke, heb ook last van slecht gevoel over mijn trainingen. Ik denk dat slechte slaap momenteel bij iedereen zijn tol begint te eisen.
Daar zit ook wel wat in misschien.
Ik heb zelf niet het idee dat ik echt slecht slaap, maar omdat ik met 'alles' open slaap en dus een 'trok' door de kamer heb, heb ik inmiddels wel wat last van mijn longen...
Het lijkt wel of ik ieder moment van de dag net een 'zware van Nelle' heb gerookt...
Misschien toch maar eens een raampje dicht doen vannacht..? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Doorgaan sowieso ;)

Tja ... de temps en gebrek aan slaap eisen idd zijn tol. Dat slaapgebrek kon ik
nog wel wat verhelpen met mijn eca, maar die is onderhand ook op :p Dus ja,
ik ben helemaal naturel op dit moment. Damn !
Jij bent pas 'naturel' na een volledige bloedtransfusie, Junkie boy. ;)

Ja, ik ben door dat open raam en weinig slaap verschrikkelijk stijf aan het worden, mijn nek omdraaien lukt bijna niet meer.

• #9.204
Daar zit ook wel wat in misschien.
Ik heb zelf niet het idee dat ik echt slecht slaap, maar omdat ik met 'alles' open slaap en dus een 'trok' door de kamer heb, heb ik inmiddels wel wat last van mijn longen...
Het lijkt wel of ik ieder moment van de dag net een 'zware van Nelle' heb gerookt...
Misschien toch maar eens een raampje dicht doen vannacht..? :rolleyes:

Ideale temp om te slapen zou zo een 15° zijn. Geraakt de temp in je slaapkamer 25 of
meer, zakt je bloeddruk niet en vertraagd je hartslag niet. Omdat je lichaam moet blijven
koelen zeg maar. En heb je dus slaapprobs. Bij ons is het standaard 24 tot 27° :p

Ik heb idd ook een trok door de slaapkamer, door mijn schuur en van de ventilators.
Kuchel ook wat af tegenwoordig.

Jij bent pas 'naturel' na een volledige bloedtransfusie, Junkie boy. ;)

:roflol: awh :(

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Ja, ik ben door dat open raam en weinig slaap verschrikkelijk stijf aan het worden, mijn nek omdraaien lukt bijna niet meer.

same ... en dat lawaai buiten doet een mens zijn slaap ook geen goed. Zo wordt
je wel 5 keer wakker op een nacht

Comments: tja, de nummertjes zien er niet slecht uit, maar net zoals gisteren
is dit geen leuke training geweest. Ik weet niet wat er mis is, maar mijn herstel

trainingen zijn niet leuk, als je teminste boven de rest uit wil springen....:D

verder zeg ik ''leuke'' training! :roflol:

Vage boel dat het telkens tijdens de 5 / 5 / 5 week lijkt te zijn ... denk dat ik
vorige keer er ook al last van had. Mmm ... misschien vergt de 5 / 3 / 1 week
wel wat teveel van me.
Vandaar dat Wendler die deload adviseert misschien? :P

• #9.207
na elke 7 weken training rob doe ik nu een deload , waar ik lekker maar wat aanrommel
dat bevalt goed - ik was/ben ook nooit zo van de deload geweest , maar ik begrijp inmiddels het goed voor je is - de batterij word weer opgeladen

• #9.209
na elke 7 weken training rob doe ik nu een deload , waar ik lekker maar wat aanrommel
dat bevalt goed - ik was/ben ook nooit zo van de deload geweest , maar ik begrijp inmiddels het goed voor je is - de batterij word weer opgeladen

Tja, ik heb begin juni nog 3 dagen 'rustig' getraind, dat moet toch voldoende zijn hé :p

Ach ja, deze week werk ik nog af. Heb ook 2 weken vakantie van werk en dus ook
weer een hoop kluswerk thuis. Eens kijken wat er dan nog getraind kan worden en anders
las ik daar wel even wat rust in.

Rust roest Rob (RRR) :D
Ledigheid is des duivels oorkussen! :roflol:

**** rob heb net even die pics bekeken, wel erg bruut man!

En dat op 2000 kcals :P. Ik vraag me alleen af , ik wil nu cutten op 2700kcals , onderhoud is 2000 , met training + cardio moet ik eronder geraken. Maar stel dat ik nu ook een trager metabolisme heb zoals jouw , kan het dan zijn dat ik niet afval?

• #9.215
**** rob heb net even die pics bekeken, wel erg bruut man!

En dat op 2000 kcals :P. Ik vraag me alleen af , ik wil nu cutten op 2700kcals , onderhoud is 2000 , met training + cardio moet ik eronder geraken. Maar stel dat ik nu ook een trager metabolisme heb zoals jouw , kan het dan zijn dat ik niet afval?

Thanks ;) Is alweer een tijdje geleden wel :)

Aan jouw pics te zien heb je geen trager metabolisme kerel :p

Je moet gewoon even blijven eten wat je nu eet. En dan extra cardio erbij gaan doen imo.
Als je dan stopt met zakken in BF% dan kan je nog altijd zakken in kcal. Als je gelijk zakt
in kcal en je cardio gaat uppen, heb je nadien geen troeven meer in de hand en moet je
drastischer gaan zakken in kcal. Wat je VVM niet ten goede gaat komen.

Laatst bewerkt:

Je moet gewoon even blijven eten wat je nu eet. En dan extra cardio erbij gaan doen imo.
Als je dan stopt met zakken in BF% dan kan je nog altijd zakken in kcal. Als je gelijk zakt
in kcal en je cardio gaat uppen, heb je nadien geen troeven meer in de hand en moet je

eens met rob

Gelijk heb je, alleen heb ik nu geen vast voedingsschema lol.

Met het voedingsschema dat ik nu ga gebruiken zit ik waarschijnlijk hoger in eiwitten dan ik normaal zou zitten.. ( de kans zit er iig in dat ik gewoon gain in mijn cut, hoe raar ook.. )

2700 kcals is best nog aardig , kan nog altijd zakken naar 2500. Ofniet?

Robke, hoe verhoog jij je max naar een nieuwe cycle? Ik zit te denken om +5kg op squat en deadlift te doen, en +2,5kg voor de rest..

• #9.219
Gelijk heb je, alleen heb ik nu geen vast voedingsschema lol.

Met het voedingsschema dat ik nu ga gebruiken zit ik waarschijnlijk hoger in eiwitten dan ik normaal zou zitten.. ( de kans zit er iig in dat ik gewoon gain in mijn cut, hoe raar ook.. )

2700 kcals is best nog aardig , kan nog altijd zakken naar 2500. Ofniet?

Zo is dat kerel ... ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken :p

Robke, hoe verhoog jij je max naar een nieuwe cycle? Ik zit te denken om +5kg op squat en deadlift te doen, en +2,5kg voor de rest..

ik heb idd +5kg voor lower body & + 2.5kg voor upperbody. Nu doe ik gewoon
+2.5kg voor lower en upperbody. Merkte dat die +5 op sommige dagen gewoon
teveel van het goede waren.

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:02 ----------

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 not so bad hrs
Health: 100%
Temp in Gym: 25°

Food: approx 2700kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak
Mentality: let's see what happens today

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
BOR: 20xbb 5x50

mwsltd.jpg

Trainingstijd: 78min (start @ 14u45)
Polardata: 120avg - 152max - 692kcal
Comments: zo, dat ging wel lekker ... maar voelde wederom loeizwaar. Heb bij mijn
barbell rows terug een belt en straps bij mijn rep out. Mijn lower back kreeg het niet
echt meer getrokken na het squatten en DL'en op maandag. Mijn T-bars gingen dan
wel weer vrij goed, maar moest wat cheaten op de 5 plate rows. Heb ook de neiging
om voorover te vallen, of weg te schuiven bij die oefening. Ach ja, nog even oefenen
gewoon. All and all kinda satisfied :)

Ben er trouwens over aan het denken om mijn DB rows te vervangen voor wat lower
lat werk komende weken. Een EZ-bar row ofzo. Ben nu al zo lang DB rows aan het doen
en wil wel eens wat anders :p

CardioComments: mijn benen willen niet meer ... telkens ik mijn weerstand wat omhoog
gooi beginnen mijn quads te klagen. Ach ja, nog even rustig aan maar dan.

FoodComments: gisteren een ijsje gejunkt !

Laatst bewerkt:
  • #9.220
Komende 2 weken heb ik trouwens vakantie ... Vanaf 10u vanmorgen ben ik dus een 'vrij man' :D

Ga natuurlijk nog zo vaak mogelijk trainen, maar ook een hele berg klussen staat me te wachten.
Desalniettemin ga ik toch zo vaak mogelijk updaten.

Terug
Naar boven