Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.282
Mooi dat je je goed voelt, probeer zo door te gaan om de dag trainen ben ik zelf ook een voorstander van, is zowiezo beter voor herstel van je centrale zenuwstelsel.

Tja, toen ik 'ON' was, heb ik al eens een triple gedaan met 160. Maar dat was
met telkens een 10sec ofzo tussen de reps. Dus ja, 4 keer 160 zou dan pas
een PR zijn :p

ik werk zelf eigenlijk nooit met 2,5kg ... puur mentaal dat je de 2,5kg extra dan zou failen imho :P

• #9.285
Mooi dat je je goed voelt, probeer zo door te gaan om de dag trainen ben ik zelf ook een voorstander van, is zowiezo beter voor herstel van je centrale zenuwstelsel.

Tja, vrees ervoor eigenlijk. Na de vakantie ga ik het nog eens bekijken. Eventueel dan één dag KT zonder cardio,
en dan één dag cardio alleen. Eens kijken wat dat zou geven. Nu ja, ik zie nog wel...

ik werk zelf eigenlijk nooit met 2,5kg ... puur mentaal dat je de 2,5kg extra dan zou failen imho :P

Tja, normaal verhoog ik mijn squats ook per 5kg. Maar dat kost gelijk 2 reps ofzo bij de rep out. En daar ben ik niet zo
happy mee :p En met amper 2.5kg te verhogen, zit mijn mind set beter eigenlijk. Dan denk ik dat het gewoon moet
lukken want 2.5kg is bijna niets :p

Laatst bewerkt:
lekkere heavy beensessie hehe, maar begin jij nou met 145 kilo en eindig met 97 ?

• #9.287
lekkere heavy beensessie hehe, maar begin jij nou met 145 kilo en eindig met 97 ?

Yups ... nu ja, eigenlijk begin ik met die eerste 3 sets Wendler. En dan duik ik
gelijk onder de zware gewichten en doe ik een soort van omgekeerde pyramide.
Dan wordt het alleen maar makkelijker lijkt het :p

nice squats vakantieman 4x157 yess sir

• #9.289
nice squats vakantieman 4x157 yess sir

Thanks, na afloop was ik wel de koning te rijk eigenlijk :p

Vandaag echter ander verhaal ... niet kunnen slapen door verstopte luchtwegen,
heel de dag ook nog ellendig geweest ... hopelijk is het morgen over.

hooikoorts of....

• #9.291
Hier in "The beautiful south of The Netherlands" is het prachtig weer. :D
Beterschap Rob...

Beterschap

Damn, Rob is ingestort waarschijnlijk...
Wat meer Kcalorieën, regen en vakantie zijn genoeg voor iemand als onze Robbie om aan onderdoor te gaan. ;)

• #9.296
Hier in "The beautiful south of The Netherlands" is het prachtig weer. :D
Beterschap Rob...

Hier is het van de regen in de drup :p Tot zondvloeden toe zelfs

Thanks

Het begint

Damn, Rob is ingestort waarschijnlijk...
Wat meer Kcalorieën, regen en vakantie zijn genoeg voor iemand als onze Robbie om aan onderdoor te gaan. ;)

:D Vannacht al wat meer kunnen slapen ... en het is misschien hier en daar al wat beter. Grootste
probleem is dat ik precies geen lucht krijg. En heel mijn lijf voelt aan alsof ik een full body work out heb
gehad van 10u oid ... Ach ja, ga zo dadelijk maar mijn schuur in. Beetje zweten zal wat deugd doen.

Laatst bewerkt:
Ai. Hoop dat het zweten je goed doet (hoewel dat toch al achterhaald is?)

• #9.298
Ai. Hoop dat het zweten je goed doet (hoewel dat toch al achterhaald is?)

Geen idee kerel, ik zoek gewoon een reden om mijn tamme reet naar de schuur te slepen :p
Anders lig ik weer net zoals gisteren ellending te wezen op de bank. En tja, daar word ik
anders pas echt slecht van.

Geen idee kerel, ik zoek gewoon een reden om mijn tamme reet naar de schuur te slepen :p
Anders lig ik weer net zoals gisteren ellending te wezen op de bank. En tja, daar word ik
anders pas echt slecht van.
En daar is niks mis mee!!

Nou moet je wel uitrusten....maak er het beste van Robke,
sterkte! :)

Terug
Naar boven