- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Thanks
Die 160 komt om de hoek al kijken ... volgende cycle wordt dus een PR.
als je 4x157,5 doet zit die 160 er zeker wel in ja!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks
Die 160 komt om de hoek al kijken ... volgende cycle wordt dus een PR.
als je 4x157,5 doet zit die 160 er zeker wel in ja!

Tja, toen ik 'ON' was, heb ik al eens een triple gedaan met 160. Maar dat was
met telkens een 10sec ofzo tussen de reps. Dus ja, 4 keer 160 zou dan pas
een PR zijn![]()

Mooi dat je je goed voelt, probeer zo door te gaan om de dag trainen ben ik zelf ook een voorstander van, is zowiezo beter voor herstel van je centrale zenuwstelsel.
ik werk zelf eigenlijk nooit met 2,5kg ... puur mentaal dat je de 2,5kg extra dan zou failen imho![]()
En met amper 2.5kg te verhogen, zit mijn mind set beter eigenlijk. Dan denk ik dat het gewoon moet 
lekkere heavy beensessie hehe, maar begin jij nou met 145 kilo en eindig met 97 ?

Nah, grieperig ... en krijg amper lucht binnen. Geen idee wat ik weer op mijn lijf heb.
Word normaal nooit, of toch zelden ziek. En hoppa, het is vakantie, ik ben ziek en het regent![]()
Hier in "The beautiful south of The Netherlands" is het prachtig weer.
Beterschap Rob...
Tot zondvloeden toe zelfsDamn, Rob is ingestort waarschijnlijk...
Wat meer Kcalorieën, regen en vakantie zijn genoeg voor iemand als onze Robbie om aan onderdoor te gaan.![]()
Vannacht al wat meer kunnen slapen ... en het is misschien hier en daar al wat beter. Grootste Ai. Hoop dat het zweten je goed doet (hoewel dat toch al achterhaald is?)

En daar is niks mis mee!!Geen idee kerel, ik zoek gewoon een reden om mijn tamme reet naar de schuur te slepen
Anders lig ik weer net zoals gisteren ellending te wezen op de bank. En tja, daar word ik
anders pas echt slecht van.