Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.365
Alcohol night before: 0
Sleep: 6 hrs nice sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 24°

Food: 2nd day back on track -> 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: some new things

Warm Up:
Bike: 10min (hbpm 135)
NP: 20xbb 5x30

2s76u05.jpg - 201060

Trainingstijd: 71min (start @ 14u45)
Polardata: 124avg - 158max - 672kcal
Comments: zo, na het lezen van een artikel over Roelly en hoe Oma hem de schouders
laat doen, heb ik even een paar aanpassingen gedaan :p Bij de zittende shoulderpress,
heb ik nu de rugsteun weg gelaten. Zo hou je je rechter en leun je dus niet, waardoor
je side delts beter zouden werken (ipv je front delts). Tieves wat is me dat zwaar seg !!!
Geen idee ook niet of ik hem erin hou ... ik zou dan weer lichter moeten gaan pressen
en misschien enkel om mijn core sterker te krijgen dan ipv mijn side delts ... what to do,
what to do ???

Shoulder Bombs zijn ook nieuw ... best wel aardige oefening trouwens.
Zittend op bankje, handpalmen wijzend naar plafond. En dan maak je een "halve maan beweging"
tot je halters boven je hoofd zijn met je handpalmen van je weg wijzend.

CardioComments: zo, even alles omgedraaid en vanaf nu opwarmen met de fiets en cardio
na KT wordt steppen.

FoodComments: 2 dagen strikt al ! ... maar één maaltijd per week ga ik wel eens junken en
wat bier drinken :o

Laatst bewerkt:
Hmm, toch ook eens proberen die db schoulder presses zonder back support!

Heb je toevallig een filmpje van die schoulderbombs, want enkel de omschrijving is niet geheel duidelijk:o:rolleyes:

• #9.367

Heb je toevallig een filmpje van die schoulderbombs, want enkel de omschrijving is niet geheel duidelijk:o:rolleyes:

Tja, het is een heel aparte belevenis in ieder geval :p

Filmpje ... nope ... heb het uit de MD van afgelopen maand. Maar kan het artikel
met de pics en de uitleg wel eens inscannen als je wilt. (vind ook niet gelijk een filmpje dus)

Heb ook wel belang bij dat artikel, want hier in nl is jammergenoeg geen md te koop

• #9.369
Heb ook wel belang bij dat artikel, want hier in nl is jammergenoeg geen md te koop

owh ... tja Roelly maar eigenlijk vooral Oma is hot news in de MD de laatste tijd.
Tsja, nieuwe krijgers in de rangen hé ... nieuwe info.

Zal vanavond eens een scan poging ondernemen ;)

Ik ben ook zeer benieuwd hoe die gaat, lijkt me lastig uit te voeren!

Sterkte met poetsen :D

• #9.372
[/B]

Ik ben ook zeer benieuwd hoe die gaat, lijkt me lastig uit te voeren!

Sterkte met poetsen :D

Echt lastig is die niet ... gewoon licht gewicht nemen, strikt blijven en je krijgt een
lekkere burn als beloning. Ik moet trouwens wel zeggen dat mijn schouders aardig strak
staan door die veranderingen gisteren. Maarja, kan ook gewoon door de verandering zijn,
en niet zo zeer door de nieuwe oefeningen.

Thanks, het is wat meer werk nu mijn vrouwtje niet meer zo goed onder de voeten uit kan ;)

Laatst bewerkt:
zo'n steun is ook belangrijk voor je onderrug denk ik zomaar
die haal je dan weg
aan de andere kant is het wel iets waar ik over na ga denken
want je dwingt je nu wel om recht op zitten , terwijl ik nu toch een beetje schuin zit
mooi art rob +nice training

• #9.374
zo'n steun is ook belangrijk voor je onderrug denk ik zomaar
die haal je dan weg
aan de andere kant is het wel iets waar ik over na ga denken
want je dwingt je nu wel om recht op zitten , terwijl ik nu toch een beetje schuin zit
mooi art rob +nice training

Tja, ik zou liegen als ik zeg dat ik die shoulder pressen nu niet in mijn rug voel.
Zeker na die standing Neck Press al ... maar ach, ik hou hem nog even erin

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Ok jongens, artikel is ingescand ... is wel een 28Mb geworden. Kon hem wel verkleinen maar
dan werd de tekst minder duidelijk ... duzzzzz, heb ik hem op rapidshare gezet. Get it while it's hot ;)

[Link niet meer beschikbaar]

lijkt me heavy zonder rugsteun maar eens proberen!
Hoe bevalt die staande neckpress?

Oeh! Hot! :fire:

Morgen eens rustig lezen...

• #9.377
lijkt me heavy zonder rugsteun maar eens proberen!
Hoe bevalt die staande neckpress?

Tja, zonder rugsteun is sowieso al moeilijker om te locken ook. Maar, gezien Dorian Y
zegt dat je je DB presses eigenlijk niet moet locken, omdat het bovenste gedeelte
eigenljik je triceps enkel is, komt dat ook wel weer goed uit :p

Die staande neckpress begint me wat tegen te steken eigenlijk. Linker schouder
begint er wat moeilijk door te doen. Ik bekijk het nog even en dan switch ik
misschien terug naar de MP

Oeh! Hot! :fire:

Morgen eens rustig lezen...

Enjoy ;)

Ik heb ook dumbbell shoulder presses gedaan zonder rugsteun, je kan iets minder gewicht maar het is idd. wel goed voor je core en balans te trainen! :)

• #9.379
Ik heb ook dumbbell shoulder presses gedaan zonder rugsteun, je kan iets minder gewicht maar het is idd. wel goed voor je core en balans te trainen! :)

Ach ja, who cares about the weights hé ... mijn power haal ik dan wel via Wendler.
Belangrijkste van die shoulder DB press, is de side delt activatie ... dus ja, ik hou het zo
nog even vol. (toch tot ik weer genoeg van heb :p)

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

voor de mensen die de download niet willen maken ... even het blad over die shoulder bombs hé ;

4utjpf.jpg - 201191

Bedankt voor de download, kan hem op kantoor niet openen, maar thuis hoop ik wel.

"je moet karmapunten verdelen over andere gebruikers, voordat je Robke78 weer karma kunt geven"

Terug
Naar boven