Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.381
Bedankt voor de download, kan hem op kantoor niet openen, maar thuis hoop ik wel.

"je moet karmapunten verdelen over andere gebruikers, voordat je Robke78 weer karma kunt geven"

Ai, geen Winrar? Moest het niet lukken, mail ik je de jpg dan wel door, geef maar een seintje ;)

Nice pics in het artikel.
Ik doe ze ook wel eens los, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar ondersteuning, zodat ik me meer op mijn oefening kan concentreren.
Soms ter afwisseling of bankjes bezet doe ik ze los.
Soms ook staand:D

Na een tijdje maakt het kwa gewicht ook niet veel uit.

• #9.383
Nice pics in het artikel.
Ik doe ze ook wel eens los, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar ondersteuning, zodat ik me meer op mijn oefening kan concentreren.
Soms ter afwisseling of bankjes bezet doe ik ze los.
Soms ook staand:D

Na een tijdje maakt het kwa gewicht ook niet veel uit.

Hehehe, ik weet het even niet meer eigenlijk :p

Ik doen mijn neck press al staand en zet mijn bench bij mijn shoulder press altijd
op 90°. Dus veel leun zal ik niet hebben. Probeer er zeker ook op te letten dat
ik niet leun. Tsja ... ik weet niet wat ik ermee moet :p

leuke log hier, kan ik nog iets van opsteken!!!

ga je volgen!

meer Belgen zijn altijd leuk :)

het is idd altijd fijn een etnisch minderheidsgenoot terug te vinden :D

ik ga de tijd nemen om de geschiedenis van je log na te lezen, maar 470 blz is natuurlijk een hele boterham!!!

even deze vraagjes zodat ik je log toch al meteen wat beter kan duiden:

-hoe lang je train je al?
-heb je beroepsmatig ook met sport te maken (vind je kennis wel indrukwekkend...).
-ik las dat je een trage stofwisseling hebt en dat je kan gainen op 2000 kcal...Hoe ziet je cutschema er dan uit? ik neem aan nog steeds rond de 2000 kcal, hoger in eiw en lager in kh en de cardio hoog opdrijven?

• #9.387
het is idd altijd fijn een etnisch minderheidsgenoot terug te vinden :D

ik ga de tijd nemen om de geschiedenis van je log na te lezen, maar 470 blz is natuurlijk een hele boterham!!!

even deze vraagjes zodat ik je log toch al meteen wat beter kan duiden:

-hoe lang je train je al?
-heb je beroepsmatig ook met sport te maken (vind je kennis wel indrukwekkend...).
-ik las dat je een trage stofwisseling hebt en dat je kan gainen op 2000 kcal...Hoe ziet je cutschema er dan uit? ik neem aan nog steeds rond de 2000 kcal, hoger in eiw en lager in kh en de cardio hoog opdrijven?

- Goh, train al even, maar eigenlijk pas wat serieuzer sinds ik met dit log begon. Dus zullen we maar het
verleden allemaal vergeten (want dat trok toch nergens op) en zeggen dat ik nu een 3 tal jaar ongeveer
train, maar dat ik toch al ermee bezig ben gedurende een jaartje of 10.
(3 jaar fitness gedoe, toen 4 jaar niets, nu 3 jaar terug)

- Nope ... beroepsmatig niets mee te maken ... maar lees er wel heeeeeel veel over.

- Cutschema? Tja ... Allereerst bump ik mijn cardio omhoog tot een 5 a 6 tal uur per week. En dan ga ik
zakken met kcal tot ik tevreden ben waar ik ben. Vorig jaar kwam het zover dat ik zelfs ben gezakt tot
1300kcal per dag ...

Laatst bewerkt:
  • #9.389
  • #9.391
aaaaaaaaaaah een belg EN een wiskyliefhebber!!!

deze log wordt steeds interessanter :D

:roflol: hoe komt het toch maar dat iedere alcohol drinker in mijn log terecht komt :roflol:

Nah, ik denk dat veel mensen de kracht van een goede multi vit onderschatten ivm je gemoedstoestand
tijdens de cut. Als je bv een Animal Pak, Animal Cuts bekijkt daar zitten stoffen in om je minder
grumpy te voelen en je cortisol in te tomen ...

Hehehe, ik weet het even niet meer eigenlijk :p

Ik doen mijn neck press al staand en zet mijn bench bij mijn shoulder press altijd
op 90°. Dus veel leun zal ik niet hebben. Probeer er zeker ook op te letten dat
ik niet leun. Tsja ... ik weet niet wat ik ermee moet :p

Gewoon kijken wat jij het lekkerste vind en/of waar je de meeste progressie mee boekt.

• #9.393
Gewoon kijken wat jij het lekkerste vind en/of waar je de meeste progressie mee boekt.

Beetje ego inslikken en het een kans geven ...

Erge is dat mijn schouders nu al zwak zijn en niet willen, daarom wil ik dus ook absoluut
niet dat ik tijd ga verkwansen aan dingen die niets doen hé ... maar ach ... its a long road ahead

Beetje ego inslikken en het een kans geven ...

Erge is dat mijn schouders nu al zwak zijn en niet willen, daarom wil ik dus ook absoluut
niet dat ik tijd ga verkwansen aan dingen die niets doen hé ... maar ach ... its a long road ahead

Wat aan je schouder is zwak?
Je kracht of massa? Beiden? Voorkant, achterkant, zijkant?

• #9.395
Wat aan je schouder is zwak?
Je kracht of massa? Beiden? Voorkant, achterkant, zijkant?

Alles dus :p Nah, mijn side delts willen niet en mijn power is ook maar slapjes ...

Press iets van een 75kg voor reps zeg maar, maar ik bench wel 120kg voor reps. Dat is dus niet in verhouding.

Mijn Front Delts willen dan wel heel graag. Te graag. Dat maakt het voor de sides te ontwikkelen nog moeilijker.
Maar ach ...

Mijn rears zijn dan wel weer netjes en daar heb ik zeker niet over te klagen.

Alles dus :p Nah, mijn side delts willen niet en mijn power is ook maar slapjes ...

Press iets van een 75kg voor reps zeg maar, maar ik bench wel 120kg voor reps. Dat is dus niet in verhouding.

Mijn Front Delts willen dan wel heel graag. Te graag. Dat maakt het voor de sides te ontwikkelen nog moeilijker.
Maar ach ...

Mijn rears zijn dan wel weer netjes en daar heb ik zeker niet over te klagen.

heb een tijd hetzelfde probleem gehad, heb toen 2x side raises in men training gegooid. Als eerste oefening gewoon normale staande side raises, zo zwaar je kan en dan op het einde 5 setjes seated arm per arm, heel strikt 8 reps max. Op 1 maand tijd zijn men side delts flink gegroeid en raar maar waar is mijn shoulder press ook omhoog gegaan, terwijl bench is blijven hangen op hetzelfd gewicht

• #9.397
heb een tijd hetzelfde probleem gehad, heb toen 2x side raises in men training gegooid. Als eerste oefening gewoon normale staande side raises, zo zwaar je kan en dan op het einde 5 setjes seated arm per arm, heel strikt 8 reps max. Op 1 maand tijd zijn men side delts flink gegroeid en raar maar waar is mijn shoulder press ook omhoog gegaan, terwijl bench is blijven hangen op hetzelfd gewicht

Mmm ... dit hou ik nog even als back up plan dan ;)

Jow Rob! Thanks voor dat artikel man!:D!

Rob is baas! tnx voor die artikelen man - ik koop de MD sinds kort ook maandelijks

Ik heb zelf ook het probleem van mijn side lateral. Laatste tijd werkt het wat beter.

Ik doe voornamelijk lichte en zware side raises.
Maar ook wijde dumbbell upright rows voel ik goed. Hoef je hem niet zo hoog te brengen als een normale upright row. Tenminste, mij lukt dat niet:D
Maar puur op gevoel dus licht:D

Terug
Naar boven