- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb geen tijd meer voor extra cardio
Hou het wel bij een ecay stackje. Isook nog eens een pak goedkoper dan een bende vrouwen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou het wel bij een ecay stackje. Is
Lijkt me toch meer op je traps te werken?
Weet je wat de schweinerei ist dabei, ik heb geen oly barbell hé. En wanneer
mijn plates beginnen draaien tijdens die beweging, is dat niet leuk aan mijn polsen.
het is een alroundoef - er werkt veel mee - idd ook traps
je polsen kan je trainen - front squats met olympische gripp
push presses push jerks bijv

Hehehe, ik hou eigenlijk niet zo van die allroundoef![]()

Hehehe, ik hou eigenlijk niet zo van die allroundoef![]()

je moet jezelf wel de tijd gunnen om ze een beetje onder de knie te krijgen
mijn snatches stellen qua kilo's ook nog niks voor - maar ik geloof op lange termijn dat het mij veel gaat opleveren
en anders stuur ik je wel een kaartje![]()

Ecay stackjeNiets te gek in ieder geval ...
Ik ben nu bijna 5 weken ver en sta eigenlijk te kijken van mezelf dat het allemaal
zo lekker gaat. Dus ja, nu begint het wel in mijn hoofd te spoken om eens dieper
te gaan. Echt onder de 90 oid te gaan duiken.
Waarom hulptroepen inschakelen wanneer het juist lekker gaat? Ik zou dat spul juist pas gaan inschakelen wanneer het NIET meer lekker gaat..Ik heb geen tijd meer voor extra cardioHou het wel bij een ecay stackje. Is
ook nog eens een pak goedkoper dan een bende vrouwen![]()
Waarom hulptroepen inschakelen wanneer het juist lekker gaat? Ik zou dat spul juist pas gaan inschakelen wanneer het NIET meer lekker gaat..
Just my 2 cents...

+1!

BOOM! mooie workout - heavy bb rows! Maar die Shrugs (behind), ik heb het geloof ik al eens eerder gevraagd maar weet niet zeker - als ik boven de 100 kilo ga daarmee, dan moet ik m'n armen in vreemde positie brengen om de bar over m'n squatreet heen te krijgen en dan verlies ik gauw evenwicht. Heb jij nergens last van met die oefening?
trouwens: 125 kilo cable rows - Say What?! damn gast![]()