- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Heb jij een fritespan van Tupperware..?!!!
Waar haal je die..?![]()
nee Hum, de fritespan staat voorlopig weer veilig in de kast 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij een fritespan van Tupperware..?!!!
Waar haal je die..?![]()
nee Hum, de fritespan staat voorlopig weer veilig in de kast 
Nog een halve kwakkelweek en daarna wordt alles anders![]()
Maar dan wordt het weer helemaal anders idd 

vergeet schijten en janken nietHet eerste half jaar doet een baby toch niet veel meer dan slapen en liggen, dus dan kan je verder trainen. Het is pas wanneer ze beginnen kruipen en daarna lopen dat je je cardio al gedaan hebt vooraleer je het huis uit bent :-)

Het eerste half jaar doet een baby toch niet veel meer dan slapen en liggen, dus dan kan je verder trainen. Het is pas wanneer ze beginnen kruipen en daarna lopen dat je je cardio al gedaan hebt vooraleer je het huis uit bent :-)

Maar dat blijven ze wel doen hun hele leven dus ik dacht dat is vanzelfsprekend![]()

Wat is je doel bij de dumbbell shoulder press? (aangezien je zegt dat het terug vooruit moet gaan?) Die 50'ers domineren?

50 kilo pfff....dan moet je nog ff Rob
maar je hebt dus wat ge-clean-ed erbij zie ik - goed voor je explosiviteit man. over het algemeen flink wat presses vind ik...niet een beetje een overload voor je voorste koppen (met in je achterhoofd dat je ook chest traint met al die presses)?
en als jij op 12% staat...dat wordt schrikken denk ik
Maarja, als je dikke
Een mooie droom voor later 

Robke op 12%, dat zou wel echt gruuuuuwelijk zijn zeg!

Goed getraind zoals altijd, succes deze twee dagen en straks goed op je vrouwtje passen en vooral genieten van alles
En in de namiddag zou
Ziet er uit al een dikke training Rob!Heavy rows en shrugs ook weer
!
Edit: Heb je de techniek van de shrugs veranderd trouwens? Want staat me bij dat je zwaarder ging...?