AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Mijn voorste koppen krijgen het idd zwaar te verduren :D Maarja, als je dikke
side delts wilt, heb niet veel andere keuzes denk ik. Of vermoed je overtraining?
En dat daarom mijn sides niet willen?
persoonlijk vind ik dat je de voorste schouderkoppen niet overdreven moet belasten. Borst training houdt vaak in dat je in ieder geval 3 en soms 4 oefeningen doet waarbij je de voorste koppen aanspreekt. Dan heb je een schoudertraining waarin je imo aan 1 press oefening genoeg hebt, maar een tweede press oefening of front raises op z'n tijd kan wel - ik ben er zelf gewoon voorzichtig mee, maar dat kan ook komen omdat ik dominante schouders heb.

en dat je sides niet willen tja...dat is wel klote man. ik kan je ook niet echt adviseren daarin, aangezien ze bij mij met alles groeien - ik houd wel van variatie, maargoed.

keep on trying :P

nice back workout trouwens - BBrows zijn heavy weer

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.882
persoonlijk vind ik dat je de voorste schouderkoppen niet overdreven moet belasten. Borst training houdt vaak in dat je in ieder geval 3 en soms 4 oefeningen doet waarbij je de voorste koppen aanspreekt. Dan heb je een schoudertraining waarin je imo aan 1 press oefening genoeg hebt, maar een tweede press oefening of front raises op z'n tijd kan wel - ik ben er zelf gewoon voorzichtig mee, maar dat kan ook komen omdat ik dominante schouders heb.

en dat je sides niet willen tja...dat is wel klote man. ik kan je ook niet echt adviseren daarin, aangezien ze bij mij met alles groeien - ik houd wel van variatie, maargoed.

keep on trying :P

nice back workout trouwens - BBrows zijn heavy weer

Tja ... ik probeer de OH presses echt boven het hoofd te doen en niet zo
zeer voor mijn hoofd. Zo spreek ik toch wat meer de sides aan heb ik het
gevoel. En ik train ook niet echt high volume ... tot nu toe heb ik dus ook
nog niet het gevoel gehad dat ze te zwaar belast werden

Thanks

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 crappy hrs sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 24°

Food: 2200kcal - clean today
Pre w/o Supp: Animal Pak & 2 caps Cafeïne
Mentality: grrrrrr !

Warm Up:
10min Stepper
BP: 20xbb 5x50

2ppgh2r.jpg - 203454

Trainingstijd: 63min (start @ 14u30)
Polardata: 123avg - 183max - 593kcal
Comments: hoppa ! Volgens mij een PR hoor. Ik heb toch nog nooit 3 plates
each side gedrukt op mijn BP. Overall een super lekkere training. Die laterals
op het einde voelde ook super.

CardioComments: no cardio

CutComments: hoppa, dat junkfood laat zich gelijk merken. Ik voel me een pak
sterker. Ofwel ligt het aan het feit dat er geen cardio is deze week. Of gewoon
een combo van de twee.

nice workout weer - 130 bench is gruwelijk man, maar ik vind die inclines toch nog meer impressive man, damn!

verder heb je wel weer gelijk vwb volume. en junken de avond voor je workout doet echt wonderen

succes met baren morgen rob!

• #9.885
nice workout weer - 130 bench is gruwelijk man, maar ik vind die inclines toch nog meer impressive man, damn!

verder heb je wel weer gelijk vwb volume. en junken de avond voor je workout doet echt wonderen

Die ene rep liep nog vrij vlot eigenlijk ... de 2de rep had ik echter geen schijn van kans :p
Die DB presses mochten soms wel wat dieper, maar al bij al ben ik er zeker tevreden over.

Volgende week is het gedaan met junken :p Anders heb ik een maand voor niets gecut :p

succes met baren morgen rob!

Thanks .. the heat is on bro'

Vanavond om 23u mag ik mijn vrouw afzetten, om 4u krijgt ze dan een medicijn,
en in de voormiddag breken ze haar vliezen. Vanaf dan kan het dus gebeuren.
Morgen dus van 8u tot ??? ziekenhuis zitten. En met een beetje geluk zijn we zaterdag
al terug thuis. Zondag dus squatten :p

Er komt een kleine aan, en waar denkt Robke nu al aan? Zondag squatten. Hardcore hoor Rob! ;)

Btw, die bench press.. doe je die helemaal alleen, zonder spotter? Wellicht dat je er nog een repje uit had kunnen persen als je een spotter had.

Focking vet even 130kg drukken en daarna met 50kg db aan het spelen!

Heavy Dude!

Sterkte en veel succes in het "gasthuis" :D
Spannend.

nice bench press!!!

Succes morgen Rob!

succes vandaag Rob!

wat hoor ik daar in de verte? het eerste geween van een klein Robke. Hopelijk lijkt de kleine wat op de mama :p

Ben erg benieuwd! Hoop dat alles goed is gegaan! Vast wel, daar ga ik gewoon van uit!

spannend...

• #9.896
Wel, deze week is dus een deload week ... helaas maar, ik had het eigenlijk ook wel eens
nodig ... ik train sowieso al weer sinds x tijd aan één stuk

Wat is er gebeurd ...

Donderdag avond binnen
Vrijdag om 22u28, na 23u werken, kwam hem helaas via keizersnede eruit
Zaterdag amper geslapen, nu ja, nog niet geslapen sinds donderdag

Conclusie? Mijn vrouw moet nog 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Dus ja, is mijn
plaats daar ook. Geen training, geen dieet

Mijn zoon dan nog :

52cm
3.980kg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

(sorry voor de grote img file, maar zit dus nog steeds in het ziekenhuis op laptop)

nogmaals gefeliciteerd rob! wat een kop met haar al man!

gefeliciteerd man geniet ervan!

Haha damn Rob jij hebt echt rare schouders bro. Ik zat weer te kijken naar je shoulder workout. Ik zie 1x80 Standing neckpress, wat best aardig is als hij strict is! En dan de shoulder db press ook aardig, goed hoog in reps , maar toch wat minder dan je verwacht van iemand die 80 btn pressed. En dan weer die side raises met 12*19 en nog eens 12*19 :P.

Ik kom er echt niet meer aan uit :P.

Ik blijf er wel bij, af en toe wat push presses erin steken kan zeker goed doen, ook BTN press ( met legduw) is zeker niet slecht voor de afwisseling.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Ow damn, ik kijk gewoon los over je zoontje!!

Dikke proficiat kerel!

Wat een mooi ventje Rob, gefeliciteerd man! :thumb:
Die van mij hadden ook allebei zoveel haar, mooi.
Is nog een flinke knaap hoor!
Ik was zelf maar 50cm en 3kg, dus je ziet wat er van kan komen! :roflol:
Mijn eerste was ook met keizersnede trouwens.
Gewoon braaf bij je vrouwtje zijn, en lekker deloaden.
Trainen is nu niet belangrijk.
Nee, ook voor jou niet! ;)

Oh ja, heb je dat ventje nu met opzet in een "dubbele biceps voor" pose neergelegd..? :D
Geniet er van jongen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven