XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Volg je log al een tijdje, goed bezig!.
Super dat je vader bent geworden, mooi kindje. Gefeliciteerd man!

Robke, proficiat man! Heb het hele weekend op het strand gelegen, dus vandaar mijn late reactie. Seppe, een naam die je niet vaak hoort. Ik vind het wel leuk! Mooie naam, mooi kindje! Je hebt er goed op je best gedaan, dat is wel te zien haha!

Nu lekker genieten van het samenzijn met Seppe en het vrouwtje, denk een weekje niet aan trainen of eten! Just do your things! Geniet ervan, en ik zie graag weer een training tegemoet (minimaal over een week he!)

Gefeliciteerd met je zoon! En een erg mooie naam heb je hem gegeven. Geniet er van ;)

Gefeli met je zoon Rob! dat betekent dat je nu ook midden in de nacht/ochtend een extra shake kan nuttigen als je toch wakker bent:P

Gefeliciteerd rob met die k leine - met het meisje ook alles goed ? Vanuit een warm miami zal ik er vanavond. eentje nemen

Robke,van harte gefeliciteerd met je zoon!
Welkom in de mooie wereld van het vaderschap.....
Is echt geweldig hoor,nu weet je waar je voor leeft,ik heb er ook 2......;)

Van harte gefeliciteerd met je prachtige zoontje Rob!
Fijn dat het allemaal goed gegaan is, en dat hij gezond ter wereld gekomen is.
Geniet ervan, en denk niet teveel aan het trainen en eten.. Je hebt nu een andere prioriteit ;)

gefeliciteerd kerel, met jullie kleine robke.....echt leuk man!!! grt

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.931
Thanks guys

Wel, het zijn mega gevulde dagen geweest tot nog toe. Vrouwtje ligt redelijk strike door
die keizersnede en zo mag ze niet veel doen. Maw komt het huishouden helemaal voor mijn
rekening komende weken nog. Daarbij nog de tuin, klussen en alle papierwerk maakt dat ik
heel de dag rond aan het vliegen ben. Maar toch ook nog de tijd vind om wat met het zoontje
bezig te zijn, er voor te zorgen. Enige probleem nu, is tijd voor mijn job vinden :p Daar begin ik
maandag terug mee :D (vanaf dan ben ik ook weer terug wat meer online :o)

Maar, er is ook getraind geweest, en vandaag & donderdag wordt er ook weer getraind.
(woensdag mag ik de haag hier scheren dus ...)

De trainingen dan :

Geen idee trouwens van slaap, eten, etc ...

264q3k9.jpg - 204069

Trainingstijd: 61min (start @ 9u30)
Polardata: 124avg - 159max - 574kcal
Comments: zo, eerste training na anderhalf week vol slecht eten, roken, drinken, stress.
Sommige dingen vielen mee, andere dingen vielen dik tegen. Zoals die MP bv :p

CardioComments: even geen cardio komende tijd

----------------------------------------------------------------------------------

Geen idee van slaap & food

vpb876.jpg - 204070

Trainingstijd: 58min (start @ 10u00)
Polardata: 113avg - 150max - 550kcal
Comments: zo, dat liep eigenlijk wel vrij lekker. Ik begin er terug in te komen !

---------------------------------------------------------------------------------

Vandaag dus borst & biceps trainen ...

Laatst bewerkt:
Ik wil ook een huisgym, goed bezig zoals altijd, je hoeft je nu never nooit meer te vervelen.

• #9.933
Ik wil ook een huisgym, goed bezig zoals altijd, je hoeft je nu never nooit meer te vervelen.

Ja man, moest ik nu op dit moment rond moeten rijden om naar de gym te gaan,
zou het misschien niet lukken, maar nu ...

Ik moet toegeven, ik heb het allemaal wat onderschat. Er komt zoveel op je af.
En dan niet alleen voor dat kleintje zorgen, maar ook nog alle afspraken met
dokters, instellingen etc ... dan nog overal het papier erbij ... etc ...

En dan met jezelf doet het ook wel wat. Ik heb verdorie geen cardio meer nodig.
Zoveel werk heb ik erbij :p Maar dat is ook mede doordat het vrouwtje wat slecht
te been is op het moment. Dus dat wordt nog wel wat minder na een tijdje.

Maaaaar, ik krijg het weer allemaal gedaan op het einde van de dag. En als het even
niet meer lukt, doe ik gewoon een dutje op de zetel :p

Hehe, drukke tijden :D.

Mooi dat je toch nog tijd vindt om te trainen!

• #9.935
Hehe, drukke tijden :D.

Mooi dat je toch nog tijd vindt om te trainen!

Tja, als je een alleenstaande ouder bent zou ik zeggen van ok ... maar als je met
2 thuis bent ga je mij niet wijsmaken dat je geen uurtje vrij kan maken om even te sporten.
Zeker niet als je een homegym hebt. Als je dat niet lukt, ben je gewoon verkeerd bezig.
Teveel hooi op je vork etc ... :p

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

zo, ik ga maar eens trainen nu :D

Tja, als je een alleenstaande ouder bent zou ik zeggen van ok ... maar als je met
2 thuis bent ga je mij niet wijsmaken dat je geen uurtje vrij kan maken om even te sporten.
Zeker niet als je een homegym hebt. Als je dat niet lukt, ben je gewoon verkeerd bezig.
Teveel hooi op je vork etc ... :p

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

zo, ik ga maar eens trainen nu :D

Dat wel , maar je moet er natuurlijk nog zin in hebben he :P , velen zouden het niet meer zien zitten.

Maar je homegym heeft natuurlijk veel voordelen :).

• #9.937
Dat wel , maar je moet er natuurlijk nog zin in hebben he :P , velen zouden het niet meer zien zitten.

Maar je homegym heeft natuurlijk veel voordelen :).

True ... kan ik beamen ... als je bv zo'n nacht als afgelopen nacht hebt gehad,
2 uur slapen, 2 uur babygehuil, 2 uur slapen en terug op voor eten te geven...
Dan sta je daar 's morgens wel even :)

Gewoon een Monster Energy naar binnen tanken en hoppa, gaan met die banaan.
Eens ik dan bezig ben, lucht het echt op en voelt het gewoon heerlijk om even met
iets anders, met het ijzer bezig te zijn.

netjes dat je alles nog zo weet te plannen man! probeer wel te genieten van die kleine heh

True ... kan ik beamen ... als je bv zo'n nacht als afgelopen nacht hebt gehad,
2 uur slapen, 2 uur babygehuil, 2 uur slapen en terug op voor eten te geven...
Dan sta je daar 's morgens wel even :)

bwahahahah komt me bekend voor :p Maar de eerste dagen sliep ik nooit, omdat ik ook in paniek sloeg als ik niets meer hoorde, en dan ook ging controleren :o

En, al veel dutjes nodig gehad op de zetel :p
Ja, geloof je meteen dat er mee bij komt kijken dan je in eerste instantie denkt, en je kan ook nie alles voorzien... en ook nog de training volhouden, goed bezig!!! Haha, ja die cardio kan je nu wel skippen met alle huishoudelijke taken er bij :p

Terug
Naar boven