dDa
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeli met je zoon Rob! dat betekent dat je nu ook midden in de nacht/ochtend een extra shake kan nuttigen als je toch wakker bent![]()
+1...maak een anbole toestand van je katabole nachtrust..Gefeli met je zoon Rob! dat betekent dat je nu ook midden in de nacht/ochtend een extra shake kan nuttigen als je toch wakker bent![]()

Daar begin ik
(vanaf dan ben ik ook weer terug wat meer online
)

Ik wil ook een huisgym, goed bezig zoals altijd, je hoeft je nu never nooit meer te vervelen.
Maar dat is ook mede doordat het vrouwtje wat slecht
Hehe, drukke tijden.
Mooi dat je toch nog tijd vindt om te trainen!

Tja, als je een alleenstaande ouder bent zou ik zeggen van ok ... maar als je met
2 thuis bent ga je mij niet wijsmaken dat je geen uurtje vrij kan maken om even te sporten.
Zeker niet als je een homegym hebt. Als je dat niet lukt, ben je gewoon verkeerd bezig.
Teveel hooi op je vork etc ...
---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------
zo, ik ga maar eens trainen nu![]()
, velen zouden het niet meer zien zitten.
.Dat wel , maar je moet er natuurlijk nog zin in hebben he, velen zouden het niet meer zien zitten.
Maar je homegym heeft natuurlijk veel voordelen.

True ... kan ik beamen ... als je bv zo'n nacht als afgelopen nacht hebt gehad,
2 uur slapen, 2 uur babygehuil, 2 uur slapen en terug op voor eten te geven...
Dan sta je daar 's morgens wel even![]()
Maar de eerste dagen sliep ik nooit, omdat ik ook in paniek sloeg als ik niets meer hoorde, en dan ook ging controleren