- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes dat je alles nog zo weet te plannen man! probeer wel te genieten van die kleine heh
bwahahahah komt me bekend voorMaar de eerste dagen sliep ik nooit, omdat ik ook in paniek sloeg als ik niets meer hoorde, en dan ook ging controleren
![]()

En, al veel dutjes nodig gehad op de zetel
Ja, geloof je meteen dat er mee bij komt kijken dan je in eerste instantie denkt, en je kan ook nie alles voorzien... en ook nog de training volhouden, goed bezig!!! Haha, ja die cardio kan je nu wel skippen met alle huishoudelijke taken er bij![]()
Jeuj, een topic in mijn control panel waar ik al dagen naar uit keek!
Alles goed met vrouw en de kleine (en met jou natuurlijk)?
Maar eens ik terug aan het werk ben, heb ik terug wat

Dus ja, het viel nog wel mee al bij al 

JA... foto... en wat wou ik ook alweer zeggen...?? Gaaf! Leuke foto!
(niet zo gek dat je eten minder gaat... je vergeet misschien ook wel te eten)

Naast alle foto's die ik heb gezien is deze ook behoorlijk gaaf! En toch netjes dat je tijd hebt gevonden (naast de moeite) om te gaan trainen! Nog eventjes en je kunt babysitten en trainen tegelijk (niet van die motiverende takkeherrie draaien dan)![]()
Haha wat een arm Rob.
Trainingen zijn ook wel in orde.
Thanks
Hehehe, ja, anderhalve week niet goed leven eist wel zijn tol qua kracht. Maar
ach, dat heb ik binnen een paar trainingen wel terug. En ik moet nog ergens
zien dat er een voeding extra komt 's morgens voor het trainen. Heb ook het
gevoel dat dat me ook wat nekt.
. Betert wel weer als je kleine wat meer doorslaapt. Gewooon beetje onderhouden is wel voldoende nu
, tijd genoeg om nog te gainen.Picture time ...
EAT YOUR PROTEINE
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ge ziet Seppe hier al een beweging met zijn handen maken van "papa stop toch met zagen en laat mij maffen"![]()

Ach, zorgen voor later. Betert wel weer als je kleine wat meer doorslaapt. Gewooon beetje onderhouden is wel voldoende nu
, tijd genoeg om nog te gainen.
en ge ziet Seppe hier al een beweging met zijn handen maken van "papa stop toch met zagen en laat mij maffen"![]()

Nah hij zegt duidelijk : '' Tonight, you sleep with the fishes ''![]()
hehe rob is zo hardcore dat hij tegenwoordig zelfs zijn slaap in meerdere setjes doet.
vette foto man , en lit het nou aan mij of is je arm echt gigantisch in die foto?

Op die foto zie je duidelijk dat Seppe met zijn linkerhandje je de twee vinger(tje)s ga geven zoals de Engelsen altijd doen.
Je irriteerd hem nu al Rob!
Met je gezever over goede voeding, weinig Kcalorieën, veel cardio en Wendler...
Laat dat kind toch nog even kind zijn man!
Hoe gaat het Rob, alles goed?
Slaapt d'n Seppe goe..?![]()