MuscleMeat

Robke's trainingslog

Zullen we eens een DBB "grensstreek" bier proeverij organiseren..? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.203
Zullen we dat dan ook meer gelijk in de bierhandel doen? Scheelt heel wat heen
en weer gerij indien er tekorten zich voordoen (ongetwijfeld)
Misschien geen slecht plan, ouwe zuiplap! :D

Ergens wel benieuwd naar foto's van zo'n evenement..:rolleyes:
Lijkt een beetje op een groep Pro BB'ers die vlak voor de wedstrijd wat zitten te chillen met een Gatorade'tje (als de fotograaf er voor zorgt dat ik buiten beeld blijf... anders lijkt het meer een mix van BB'ers en een Sumo worstelaar ben ik bang...) ;)

ik vooral naar de foto's na het evenement :roflol:
Dat zal meer overeenkomsten hebben met een slagveld scene uit een Hollywood spectakel... :p

• #10.207
Misschien geen slecht plan, ouwe zuiplap! :D

Lijkt een beetje op een groep Pro BB'ers die vlak voor de wedstrijd wat zitten te chillen met een Gatorade'tje (als de fotograaf er voor zorgt dat ik buiten beeld blijf... anders lijkt het meer een mix van BB'ers en een Sumo worstelaar ben ik bang...) ;)

Dat zal meer overeenkomsten hebben met een slagveld scene uit een Hollywood spectakel... :p

:D

Nou nou Hummer, ik kan ook meedingen naar de titel van Sumo hoor :) En pampers heb ik thuis ook ervoor ;)

Hollywood spektakel? Eerder een soort van Braveheart toestand ja :roflol:

------------------------------------------------------------------------------------

Training van gisteren dan:

Sleep: 5 ok hrs
Health: 100%
Mentality: it ain't all sunshine & lollypops

Food: 2500kcal
CheatFood: 0
Alcohol night before: 0

Pre w/o Supp: Animal Pak
Temp in Gym: 14°

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
SQ: 20xbb 10x50

2dlm1ad.jpg - 206047

Trainingstijd: 68min (start @ 14u45)
Polardata: 136avg - 172max - 785kcal - BW: 107.3kg
Comments: poe seg, dat was niet gemakkelijk. Die front squats wilde maar
niet lukken. Denk dat ik daar wat te hoog heb gegrepen en ik maar even een
stapje terug ga moeten.

Laatst bewerkt:
zoo jij bent echt wel sterk in de benen netje man!stoer!

lekkere training, die overschakeling na f-sq lijkt me heavy en dan nog eens sldl's(gezien de comment, hamstrings focus)

• #10.211
lekkere training, die overschakeling na f-sq lijkt me heavy en dan nog eens sldl's(gezien de comment, hamstrings focus)

Die front squat wou niet echt meewerken eigenlijk :) Gewicht drukte op mijn
borst waardoor het moeilijk ademen leek.

Sldl's zijn het niet ;) Het is een volledige DL met deadstop, maar ik probeer zoveel
mogelijk uit mijn hams te halen en ze echt te squeezen

weer een stevige benentraining robke. Ik gok dat je over een paar maand een wedstrijdje kan houden met Seppe: wie kruipt er het eerste recht na een benentraining van papa

• #10.213
weer een stevige benentraining robke. Ik gok dat je over een paar maand een wedstrijdje kan houden met Seppe: wie kruipt er het eerste recht na een benentraining van papa

:D Als mijn herstel zo gaat verlopen zoals vorige week, ga ik dat niet winnen :D

Front squats zijn gewoon moeilijk. Goeie oefening maar toch moeilijk om onder de knie te krijen, en je had ervoor nog gesquat ook he :).

8*135 weer, lekker :D.

• #10.215
Front squats zijn gewoon moeilijk. Goeie oefening maar toch moeilijk om onder de knie te krijen, en je had ervoor nog gesquat ook he :).

8*135 weer, lekker :D.

Ik heb gemerkt dat het vooral van mijn kleding afhangt of die Fr Sq lukt :)
Als ik een trui aanheb zit er meer grip op de barbell en blijft die beter liggen.
Gisteren had ik een tanktop aan en door het zweet gleed het ding ook aardig.
Tja, en dan wordt het helemaal moeilijk natuurlijk :D

Die 8x135 was wel lekker, maar eigenlijk wilde ik nog een repje of 2 meer :)

Welke grip gebruik je bij FS Rob? Crosses?

Kan ook schelen. Bij mij is het toch gewoon wat oefenen met het evenwicht. En doordat de stang zo dicht op mijn keel licht, de ademhaling :p.

10*135 zou wel vet zijn. Maar die is niet ver meer :).

• #10.217
Welke grip gebruik je bij FS Rob? Crosses?

Kan ook schelen. Bij mij is het toch gewoon wat oefenen met het evenwicht. En doordat de stang zo dicht op mijn keel licht, de ademhaling :p.

10*135 zou wel vet zijn. Maar die is niet ver meer :).

Yups ... en heb mousses rond de barbell dat mijn schouders niet bont en blauw worden :p
Laatste keer had ik 3 dagen de print van de knurling in mijn schouders staan :D

Tja, als ik zo'n dag had zoals vorige week, had ik die 10 reps gepakt, helaas pindakaas :)

misschien had je eerst moeten deadliften en daarna je frontsquats pas aanpakken
want je was daarvoor natuurlijk diep gegaan op die backsquats -
maar je benen zeiden dus - nu effe niet rob

• #10.219
misschien had je eerst moeten deadliften en daarna je frontsquats pas aanpakken
want je was daarvoor natuurlijk diep gegaan op die backsquats -
maar je benen zeiden dus - nu effe niet rob

Ja, maar dan was mijn core helemaal om zeep :p Rep out op squats & gelijk erachter
een rep out op DL = ****ed up core lijkt me zo :) En Fr Squats hebben echt wel abs
en lower back nodig.

Tja, geen idee wat nu beter zou zijn. Voelt in ieder geval vandaag wel lekker in mijn quads :D

Ja, maar dan was mijn core helemaal om zeep :p Rep out op squats & gelijk erachter
een rep out op DL = ****ed up core lijkt me zo :) En Fr Squats hebben echt wel abs
en lower back nodig.

Tja, geen idee wat nu beter zou zijn. Voelt in ieder geval vandaag wel lekker in mijn quads :D

tja dan had je misschien de deadlift op 70 a 80 % moeten doen
nu heeft het meer aan je core gelegen dan denk ik aan je benen

Terug
Naar boven