- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Das nie slecht makker ! Maar moeilijk te vinden hier

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zullen we eens een DBB "grensstreek" bier proeverij organiseren..?![]()
Ergens wel benieuwd naar foto's van zo'n evenement..Zullen we eens een DBB "grensstreek" bier proeverij organiseren..?![]()

Ergens wel benieuwd naar foto's van zo'n evenement..![]()

Misschien geen slecht plan, ouwe zuiplap!Zullen we dat dan ook meer gelijk in de bierhandel doen? Scheelt heel wat heen
en weer gerij indien er tekorten zich voordoen (ongetwijfeld)

Lijkt een beetje op een groep Pro BB'ers die vlak voor de wedstrijd wat zitten te chillen met een Gatorade'tje (als de fotograaf er voor zorgt dat ik buiten beeld blijf... anders lijkt het meer een mix van BB'ers en een Sumo worstelaar ben ik bang...)Ergens wel benieuwd naar foto's van zo'n evenement..![]()

Dat zal meer overeenkomsten hebben met een slagveld scene uit een Hollywood spectakel...

Misschien geen slecht plan, ouwe zuiplap!
Lijkt een beetje op een groep Pro BB'ers die vlak voor de wedstrijd wat zitten te chillen met een Gatorade'tje (als de fotograaf er voor zorgt dat ik buiten beeld blijf... anders lijkt het meer een mix van BB'ers en een Sumo worstelaar ben ik bang...)
Dat zal meer overeenkomsten hebben met een slagveld scene uit een Hollywood spectakel...![]()

En pampers heb ik thuis ook ervoor 

zoo jij bent echt wel sterk in de benen netje man!stoer!
lekkere training, die overschakeling na f-sq lijkt me heavy en dan nog eens sldl's(gezien de comment, hamstrings focus)
Gewicht drukte op mijn
Het is een volledige DL met deadstop, maar ik probeer zoveelweer een stevige benentraining robke. Ik gok dat je over een paar maand een wedstrijdje kan houden met Seppe: wie kruipt er het eerste recht na een benentraining van papa
Als mijn herstel zo gaat verlopen zoals vorige week, ga ik dat niet winnen 
Front squats zijn gewoon moeilijk. Goeie oefening maar toch moeilijk om onder de knie te krijen, en je had ervoor nog gesquat ook he.
8*135 weer, lekker.

Welke grip gebruik je bij FS Rob? Crosses?
Kan ook schelen. Bij mij is het toch gewoon wat oefenen met het evenwicht. En doordat de stang zo dicht op mijn keel licht, de ademhaling.
10*135 zou wel vet zijn. Maar die is niet ver meer.

misschien had je eerst moeten deadliften en daarna je frontsquats pas aanpakken
want je was daarvoor natuurlijk diep gegaan op die backsquats -
maar je benen zeiden dus - nu effe niet rob
Rep out op squats & gelijk erachter
En Fr Squats hebben echt wel abs 
Ja, maar dan was mijn core helemaal om zeepRep out op squats & gelijk erachter
een rep out op DL = ****ed up core lijkt me zoEn Fr Squats hebben echt wel abs
en lower back nodig.
Tja, geen idee wat nu beter zou zijn. Voelt in ieder geval vandaag wel lekker in mijn quads![]()