MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Goed kerel!
Die afwisseling is volgens mij heel erg goed.
Maar eet jij in het weekend ook die 2000 kcal?

Nope, minder :p

Eigenlijk leef ik in een omgekeerde wereld nu :p
Mijn junk meals is mijn cut in de week, en in het weekend ga ik vasten.
Leef ik enkel op eiwitten, groenten en goede vetten zeg maar.

Laatst bewerkt:
Nope, minder :p

Eigenlijk leef ik in een omgekeerde wereld nu :p
Mijn junk meals is mijn cut in de week, en in het weekend ga ik vasten.
Leef ik enkel op eiwitten, groenten en goede vetten zeg maar.

Ik ben echt heel benieuwd wat dat voor resultaat geeft!
Jij bent voor mij de eerste die ik ken die dat op deze manier doet.
In het weekend eet je waarschijnlijk hetzelfde als ik door de weeks:D

Misschien heb jij daarom een beter resultaat:rolleyes:;)

Ik hou je scherp in de gaten!!!:)

• #1.023
Ik ben echt heel benieuwd wat dat voor resultaat geeft!
Jij bent voor mij de eerste die ik ken die dat op deze manier doet.
In het weekend eet je waarschijnlijk hetzelfde als ik door de weeks:D

Misschien heb jij daarom een beter resultaat:rolleyes:;)

Ik hou je scherp in de gaten!!!:)

:D

Ja, dien gast hier trok ook al zo'n raar gezicht toen ik dat zei ...

Maar het principe is hetzelfde eigenlijk hé. Je laat in het weekend je stofwisseling op zijn gat vallen,
(waar je normaal dat door de week doet tijdens je cut) en dan maandag geef je het opnieuw een
zwengel door die 2000kcal te eten. Dus ik ga proberen onder de 1500kcal te blijven in het weekend :p

:D

Ja, dien gast hier trok ook al zo'n raar gezicht toen ik dat zei ...

Maar het principe is hetzelfde eigenlijk hé. Je laat in het weekend je stofwisseling op zijn gat vallen,
(waar je normaal dat door de week doet tijdens je cut) en dan maandag geef je het opnieuw een
zwengel door die 2000kcal te eten. Dus ik ga proberen onder de 1500kcal te blijven in het weekend :p

Rationeel bedacht zou het eigenlijk logischer moeten zijn.
Ik bedoel dat je lichaam minder snel op spaarstand gaat, als je over een korter aantal dagen diep gaat.
Ik loop ook vrij snel tegen een muur op, misschien idd wel doordat ik te lang te laag zit.
Als het voor jou werkt ben ik ook van de partij:)

Eerst even een maandje aankijken hoe het gaat:D

• #1.026
Rationeel bedacht zou het eigenlijk logischer moeten zijn.
Ik bedoel dat je lichaam minder snel op spaarstand gaat, als je over een korter aantal dagen diep gaat.
Ik loop ook vrij snel tegen een muur op, misschien idd wel doordat ik te lang te laag zit.
Als het voor jou werkt ben ik ook van de partij:)

Eerst even een maandje aankijken hoe het gaat:D

Tja, gisteren kon ik het niet laten om even op de weeg te gaan staan ...
en daar kwam 102.7 op. En dat om 16u na x aantal maaltijden. Dat is dus
200gr minder dan op zondagmorgen bij opstaan. Nu ja, kan natuurlijk vocht zijn
etc ... maar vond het toch maar raar eigenlijk :p

Tja, gisteren kon ik het niet laten om even op de weeg te gaan staan ...
en daar kwam 102.7 op. En dat om 16u na x aantal maaltijden. Dat is dus
200gr minder dan op zondagmorgen bij opstaan. Nu ja, kan natuurlijk vocht zijn
etc ... maar vond het toch maar raar eigenlijk :p

Tuurlijk, peper het maar even in!!!;)

Ik heb het gevoel dat het hier ook wel redelijk gaat, maar als het beter kan door jouw manier dan schakel ik zo om:D

...straks dus ook maar weer even wegen...

Toen mijn dochter nog thuis woonde, ging ze op dit soort momenten altijd een songtekst van Ally McBeal voor me zingen:

Sick people have no reason to live!!!!!:roflol:

• #1.028
Tuurlijk, peper het maar even in!!!;)

Ik heb het gevoel dat het hier ook wel redelijk gaat, maar als het beter kan door jouw manier dan schakel ik zo om:D

...straks dus ook maar weer even wegen...

Toen mijn dochter nog thuis woonde, ging ze op dit soort momenten altijd een songtekst van Ally McBeal voor me zingen:

Sick people have no reason to live!!!!!:roflol:

Nah, weet niet of mijn manier beter is ... het is gewoon de zoveelste poging tot :p
Ik denk dat het gewoon continu proberen is. Ellendige is dat je telkens lang moet
wachten voor je al dan niet weet of je iets moet aanpassen aan je dieet al dan niet.

Kop op, we gaan ervoor ;)

Nah, weet niet of mijn manier beter is ... het is gewoon de zoveelste poging tot :p
Ik denk dat het gewoon continu proberen is. Ellendige is dat je telkens lang moet
wachten voor je al dan niet weet of je iets moet aanpassen aan je dieet al dan niet.

Kop op, we gaan ervoor ;)

Zeker weten!!!:)

....en daar kwam 102.7 op. En dat om 16u na x aantal maaltijden. Dat is dus
200gr minder dan op zondagmorgen bij opstaan.

Ziet er goed uit bro' :)

Ik heb gisteren van die lijnzaadolie gehaald by the way, nog bedankt voor de tip ;)

• #1.031
nette incline bp, 120 x2 !

Ik heb sinds kort ook een polar gebruik hem met joggen is wel goed idee om het ook eens te gebruiken met kt!

• #1.034

Tja, jammer dat ik verkeerde load had op de laatste sets. Ach ja, volgende week beter dan maar.

Ik heb sinds kort ook een polar gebruik hem met joggen is wel goed idee om het ook eens te gebruiken met kt!

Tja, ik heb die standaard altijd om bij het sporten. En bij KT is het makkelijk om
je rust te bepalen. Zit mijn hartslag terug rond de 100, weet ik dat ik klaar
ben voor mijn volgende set.

Tja, jammer dat ik verkeerde load had op de laatste sets. Ach ja, volgende week beter dan maar.

Tja, ik heb die standaard altijd om bij het sporten. En bij KT is het makkelijk om
je rust te bepalen. Zit mijn hartslag terug rond de 100, weet ik dat ik klaar
ben voor mijn volgende set.

Piek je eigenlijk hard tijdens KT ? denk van wel eigenlijk
denk dat het telkens maar enkele seconden zijn en dat die polar het niet kan meten dan, terwijl je bij cardio enkele minuten of langer in die zone blijft.

heb ooit men polar is aangehouden maar kwam toen niet hoger dan 120 dacht ik, zou hem nu nog is moete aan doen men conditie suckt zwaar tegenwoordig :p

denk dat het telkens maar enkele seconden zijn en dat die polar het niet kan meten dan, terwijl je bij cardio enkele minuten of langer in die zone blijft.

heb ooit men polar is aangehouden maar kwam toen niet hoger dan 120 dacht ik, zou hem nu nog is moete aan doen men conditie suckt zwaar tegenwoordig :p
Bij KT blijf je, mits je niet teveel rust ook continu zo tussen de 120-180 bpm... Bij mij is m'n hartslag het hoogst in de eerste zoveel seconde rust na m'n set. Behalve tijdens veel reps squaten/dl/pc natuurlijk, dan is ie het hoogst bij de laatste paar reps.

• #1.037

Ja, ik piek op een 172 bij deadlifts. Maar idd, dat kan best wel hoger zijn.

Bij KT blijf je, mits je niet teveel rust ook continu zo tussen de 120-180 bpm... Bij mij is m'n hartslag het hoogst in de eerste zoveel seconde rust na m'n set. Behalve tijdens veel reps squaten/dl/pc natuurlijk, dan is ie het hoogst bij de laatste paar reps.

Nu ja, ik rust toch tussen mijn sets tot mijn hartslag terug rond de 100
zit. Schijnt dat dat de beste richtlijn is om te weten wanneer je klaar bent
en hersteld

Dacht ik ook al dat die dan wel even piekt naar boven de 180 of 190
maar zal een aantal seconden zijn dan, daarna zal die wel snel weer zakken tussen de 120 a 130bpm, of lager mits een betere conditie :p

• #1.039
Dacht ik ook al dat die dan wel even piekt naar boven de 180 of 190
maar zal een aantal seconden zijn dan, daarna zal die wel snel weer zakken tussen de 120 a 130bpm, of lager mits een betere conditie :p

Ik heb eens 209 erop gehad. Tijdens het squatten dacht ik. Merktte er wel
niets van, zag toen ik stopte met mijn work out: max hbpm: 209 staan. Schrok
er wel wat van eigenlijk :p

Terug
Naar boven