- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
thanks ... één van mindere dagen eigenlijk maar ach ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A less than stellar day Rob.
Goed dat je zoveel discipline hebt dat je toch gewoon even je werk doet.![]()

Op zo'n dag kun je ook de handdoek in de ring gooien, zeker als je maar alleen bent om te trainen.
Maar jij gaat gewoon braaf naar je schuurtje en doet dingen waar veel gasten alleen nog maar van durven dromen.
Your a Champion Rob!![]()

vind het niet tegen vallen....gewoon een goede training man!

Goed dat je toch bent gegaan, ik weet hoe irritant het is om verkouden te trainen,
Toch een aardige training neergezet, netjes ook nog die deadlifts zo na het squatten.
Had ik niet gedacht ... maarja, met eenGoed dat je toch bent gegaan, ik weet hoe irritant het is om verkouden te trainen,
Toch een aardige training neergezet, netjes ook nog die deadlifts zo na het squatten.

Inderdaad respect voor jouw dat je toch altijd maar weer alleen dat schuurtje ingaat om jezelf op je fl**ker te geven.

bij mij is het geel en tegenwoordig vergezeld met bloed![]()

Niet echt goed hé. Betekent dat je lichaam nog niet in actie is geschoten voor the battle of the fittest
Ook iets of wat bloed bij soms nja who cares, zolang het ijzer maar omhoog gaat![]()

Toch weer nice Rob, DL, Front squat en Squat in 1 training... Ik heb medelijden met je haha.