XXL Nutrition

Robke's trainingslog

A less than stellar day Rob. ;)
Goed dat je zoveel discipline hebt dat je toch gewoon even je werk doet. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.443
A less than stellar day Rob. ;)
Goed dat je zoveel discipline hebt dat je toch gewoon even je werk doet. :thumb:

True ...

Het was niet met veel overtuiging, en het was zo'n dag van: heb ik nu wel hard genoeg
mijn best gedaan, maar ach, het minimum heb ik gepakt en dat is normaal genoeg :)

Op zo'n dag kun je ook de handdoek in de ring gooien, zeker als je maar alleen bent om te trainen.
Maar jij gaat gewoon braaf naar je schuurtje en doet dingen waar veel gasten alleen nog maar van durven dromen.
Your a Champion Rob! :bow:

• #10.445
Op zo'n dag kun je ook de handdoek in de ring gooien, zeker als je maar alleen bent om te trainen.
Maar jij gaat gewoon braaf naar je schuurtje en doet dingen waar veel gasten alleen nog maar van durven dromen.
Your a Champion Rob! :bow:

We zitten hier niet op de mietjesschool hé Hummer :)

Thanks for the praises bro' ;)
Vanavond een kasteelbiertje op jou !

Doe dat! :D
Ik ga vanavond eerst naar een Indisch restaurant, en dan nog om een biertje.
Al is er hier in Terneuzen niet zo veel te beleven de laatste jaren...
Misschien in "Het bolle schaap"..?
De naam past in ieder geval goed bij me! :o

• #10.447
Het bolle schaap? :D Klinkt in ieder geval gezellig :)

Kan het ook zijn schijnbaar. ;)

vind het niet tegen vallen....gewoon een goede training man!

• #10.450
Goed dat je toch bent gegaan, ik weet hoe irritant het is om verkouden te trainen,
Toch een aardige training neergezet, netjes ook nog die deadlifts zo na het squatten.

• #10.452
Goed dat je toch bent gegaan, ik weet hoe irritant het is om verkouden te trainen,
Toch een aardige training neergezet, netjes ook nog die deadlifts zo na het squatten.

Die DL was eigenlijk aardig zwaar :) Had ik niet gedacht ... maarja, met een
pufje of 5 tussen de reps ging het nog allemaal lekker vooruit

Thanks !

Inderdaad respect voor jouw dat je toch altijd maar weer alleen dat schuurtje ingaat om jezelf op je fl**ker te geven.

• #10.455
bij mij is het geel en tegenwoordig vergezeld met bloed :)

Niet echt goed hé. Betekent dat je lichaam nog niet in actie is geschoten voor the battle of the fittest :D

Ook iets of wat bloed bij soms nja who cares, zolang het ijzer maar omhoog gaat:)

• #10.457
Niet echt goed hé. Betekent dat je lichaam nog niet in actie is geschoten voor the battle of the fittest :D

Ook iets of wat bloed bij soms nja who cares, zolang het ijzer maar omhoog gaat:)

Soms
maakt het niet uit wat mijn lichaam wil, ik wil en de rest van mij moet maar luisteren :)

Toch weer nice Rob, DL, Front squat en Squat in 1 training... Ik heb medelijden met je haha :D.

in de schuur van rob vliegen de testosteronboosters je om de oren
in de schuur van rob is geen plaats voor falen
in de schuur van rob kom je om te trainen , verkouden of niet
nice training rob :)

• #10.460
Terug
Naar boven