- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding zit er goed uit, het aantal kcal tjah zijn we wel gewent nu.
Mooie workouts Rob!
ThanksWaarom zo'n gigantische avondmaaltijd van 1000+ kcals.. die had je beter voor het trainen kunnen wegwerken lijkt me zo?![]()
Soms is het 600, soms 1500 
(avondmaal is een gewogen gemiddelde want dat varieert steeds)

Een gemiddeld avondmaal bevaat serieus geen 1000+ kcals hoor
Gemiddelde avondmaaltijd zit meestal tussen de 400 en 600 kcals in. (pizzas friet en pannekoeken reken ik niet mee als een gemiddelde maaltijd).
Als je dit 100% zeker weet ben je echt een beescht met je avondmaaltijden![]()

Sja oké, dan gaat het hard. Toch raar dat je met jou gewicht niet afvalt op zo weinig kcals. Ik zou 2kg per dag kwijt raken met zo weinig (als ik al niet dood zou vallen). Dit is natuurlijk een eeuwen lange discussie bij jou, maar ik zou eens een ''shock'' dieet proberen als intermittent fasting, of ketogeen dieet.. heb je dat al eens gedaan?
En op bezoek ga ik sowieso al niets weigeren
Lekker gezellig doen 
Nah, nog niet gedaan ... lukt ook niet echt als je in een gezin zit of wanneer je graag een biertje drinkt

Voor wat die cacao poeder bij de kwark? De smaak fzo

Voeding ziet er goed uit, aantal calorieën hoeven we het niet meer over te hebben. Heb zelf ook op het werk is het makkelijker aan mijn voeding te houden, dan dat je weer thuis komt en als gezin aan tafel weer zit te eten. Heb niet de discipline om iets anders te eten dan wat de pot schaft (doe het wel soms maar dan wil de oudste haar eten weer niet op eten, maar dan wil ze het eten hebben wat ik eet)

In Belgie heb je toch ook een soort Sinterklaas?Ik zag wel eens een uitzending van Samson en Gert waar hele apparte zwarte pieten in voorkwamen
Klopt dat?

Ik denk dat jij je ook vooral veel beter voelt, omdat je minder stress hebt, nu het allemaal goed gegaan is met je vrouwtje en de bevalling van de kleine. Dat maakt ook heeeeel veeeel uit.
In ieder geval sinds ik die cardio

ik doe dit eigenlijk ook altijd, met een traag metabolisme merk je niet zoveel verschil met/zonder grote maaltijd voor het trainen volgens mijTja, ik geloof eerder in een beter herstel dan meer energie voor de training.
Als ik nu 1000kcal voor de training eet, of 500kcal, maakt in de training voor
mij niets uit eigenlijk.
ik doe dit eigenlijk ook altijd, met een traag metabolisme merk je niet zoveel verschil met/zonder grote maaltijd voor het trainen volgens mij