MuscleMeat

Robke's trainingslog

Voeding zit er goed uit, het aantal kcal tjah zijn we wel gewent nu.
Mooie workouts Rob!

Waarom zo'n gigantische avondmaaltijd van 1000+ kcals.. die had je beter voor het trainen kunnen wegwerken lijkt me zo? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.483
Voeding zit er goed uit, het aantal kcal tjah zijn we wel gewent nu.
Mooie workouts Rob!

:D Thanks

Waarom zo'n gigantische avondmaaltijd van 1000+ kcals.. die had je beter voor het trainen kunnen wegwerken lijkt me zo? ???

Het is een gewogen gemiddelde ;) Soms is het 600, soms 1500 :D

Tja, ik geloof eerder in een beter herstel dan meer energie voor de training.
Als ik nu 1000kcal voor de training eet, of 500kcal, maakt in de training voor
mij niets uit eigenlijk.

• #10.485
Een gemiddeld avondmaal bevaat serieus geen 1000+ kcals hoor :p
Gemiddelde avondmaaltijd zit meestal tussen de 400 en 600 kcals in. (pizzas friet en pannekoeken reken ik niet mee als een gemiddelde maaltijd).

Als je dit 100% zeker weet ben je echt een beescht met je avondmaaltijden :D

Een pasta bolognese met geraspte gruyere en 2 spiegel eitjes zijn echt wel 1500kcal hoor :D

Maar idd, gemiddeld gaat er toch wel +500kcal in bij mij hoor. 2 karbonades bv met wat
groenten en een sausje ... tja, dan mag je al wat door rekenen hoor

Sja oké, dan gaat het hard. Toch raar dat je met jou gewicht niet afvalt op zo weinig kcals. Ik zou 2kg per dag kwijt raken met zo weinig (als ik al niet dood zou vallen). Dit is natuurlijk een eeuwen lange discussie bij jou, maar ik zou eens een ''shock'' dieet proberen als intermittent fasting, of ketogeen dieet.. heb je dat al eens gedaan?

• #10.487
Sja oké, dan gaat het hard. Toch raar dat je met jou gewicht niet afvalt op zo weinig kcals. Ik zou 2kg per dag kwijt raken met zo weinig (als ik al niet dood zou vallen). Dit is natuurlijk een eeuwen lange discussie bij jou, maar ik zou eens een ''shock'' dieet proberen als intermittent fasting, of ketogeen dieet.. heb je dat al eens gedaan?

Nah, nog niet gedaan ... lukt ook niet echt als je in een gezin zit of wanneer je graag een biertje drinkt
natuurlijk :) En op bezoek ga ik sowieso al niets weigeren :) Lekker gezellig doen :)

Laatst bewerkt:
Voor wat die cacao poeder bij de kwark? De smaak fzo

Met dat voedingsschema kom je zo op 10% Rob hehe

• #10.491
Voeding ziet er goed uit, aantal calorieën hoeven we het niet meer over te hebben. Heb zelf ook op het werk is het makkelijker aan mijn voeding te houden, dan dat je weer thuis komt en als gezin aan tafel weer zit te eten. Heb niet de discipline om iets anders te eten dan wat de pot schaft (doe het wel soms maar dan wil de oudste haar eten weer niet op eten, maar dan wil ze het eten hebben wat ik eet)

• #10.493
Voeding ziet er goed uit, aantal calorieën hoeven we het niet meer over te hebben. Heb zelf ook op het werk is het makkelijker aan mijn voeding te houden, dan dat je weer thuis komt en als gezin aan tafel weer zit te eten. Heb niet de discipline om iets anders te eten dan wat de pot schaft (doe het wel soms maar dan wil de oudste haar eten weer niet op eten, maar dan wil ze het eten hebben wat ik eet)

Idd ... thuis is het niet evident. En mijn vrouwtje gaan lastig vallen met nog wat extra potten en pannen
vuil te maken vind ik zelf erover. Ze ziet al genoeg af door mijn 'sport' :D

In ieder geval voel ik me geweldig de laatste tijd. Vol energie, geen duf gevoel meer, mijn libido zit door
het dak en mijn kracht gaat ook omhoog. Gewicht lijkt te blijven hangen op de 108 nu ...

Maar goed, ik ga nu nog even mijn carbs verhogen in de loop van komende weken. Hopelijk zet dat de
motor wat sneller icm wat meer volume in mijn trainingen. En na de feestdagen zullen we nog maar weer
eens cutten :(

Laatst bewerkt:
In Belgie heb je toch ook een soort Sinterklaas? ??? Ik zag wel eens een uitzending van Samson en Gert waar hele apparte zwarte pieten in voorkwamen :D Klopt dat?

Ik denk dat jij je ook vooral veel beter voelt, omdat je minder stress hebt, nu het allemaal goed gegaan is met je vrouwtje en de bevalling van de kleine. Dat maakt ook heeeeel veeeel uit.

• #10.496
In Belgie heb je toch ook een soort Sinterklaas? ??? Ik zag wel eens een uitzending van Samson en Gert waar hele apparte zwarte pieten in voorkwamen :D Klopt dat?

Ja hoor ... van Samson en Gert weet ik echter niets :)

Ik denk dat jij je ook vooral veel beter voelt, omdat je minder stress hebt, nu het allemaal goed gegaan is met je vrouwtje en de bevalling van de kleine. Dat maakt ook heeeeel veeeel uit.

Ja nou ... het zal wel een combi zijn dan :p In ieder geval sinds ik die cardio
gedropt heb en ik me minder zorgen maak of ik niet teveel eet gaat het allemaal
stukken beter.

Daarbij heb ik ook nog eens een switch gemaakt in mijn trainen ... vroeger stopte ik
als ik x reps heb gehaald, tegenwoordig stop ik pas als ik geen rep meer kan doen :)

Ik weet niet, het gaat me op dit moment gewoon weer allemaal voor de wind qua trainen :)

Ja hoor ... van Samson en Gert weet ik echter niets :)

o+rly__ruserious.jpg - 207855

• #10.498
weet dat ze bestaan, maar de kleine is nog niet zo groot dat ik daar al naar moet kijken :p

Tja, ik geloof eerder in een beter herstel dan meer energie voor de training.
Als ik nu 1000kcal voor de training eet, of 500kcal, maakt in de training voor
mij niets uit eigenlijk.
ik doe dit eigenlijk ook altijd, met een traag metabolisme merk je niet zoveel verschil met/zonder grote maaltijd voor het trainen volgens mij

• #10.500
ik doe dit eigenlijk ook altijd, met een traag metabolisme merk je niet zoveel verschil met/zonder grote maaltijd voor het trainen volgens mij

Plus dat ik me soms zelfs misselijk voel als ik teveel eet voor een training.
Dus ja, ik train lekker op zo'n 300 tot 500kcal voor de training.

Terug
Naar boven